Yamaha R6R

Aloittaja Vuorela, 08.02.16 - klo:17:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha_K

Ei ole juuri mitään apua lisätä syöttöä (fuel cut poistettu) ja muuttaa sytkää, jos ei samalla saa kaasuläppiä auki. Näin oli ainakin oman Gixxun kanssa. 
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.05.17 - klo:11:06
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 25.05.17 - klo:09:13
Jos kittiecu kyseessä niin mielestäni 06-07 softassa ei ole mitään säätöjä moottorijarrulle.
Mutuveikkaus:
Kittiecu ei katkaise polttoaineen syöttöä nollakaasulla, jolloin moottorijarrua pystyy säätämään polttoaine ja sytkäkartoilla.

Jos nollakaasulla ei saa kaasuläppiä auki, ei bensa- ja sytkäkarttaa rukkaamalla saa aikaiseksi kuin karstottuvan koneen ja ehkä soihdun putken päähän.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.05.17 - klo:15:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.05.17 - klo:11:06
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 25.05.17 - klo:09:13
Jos kittiecu kyseessä niin mielestäni 06-07 softassa ei ole mitään säätöjä moottorijarrulle.
Mutuveikkaus:
Kittiecu ei katkaise polttoaineen syöttöä nollakaasulla, jolloin moottorijarrua pystyy säätämään polttoaine ja sytkäkartoilla.

Jos nollakaasulla ei saa kaasuläppiä auki, ei bensa- ja sytkäkarttaa rukkaamalla saa aikaiseksi kuin karstottuvan koneen ja ehkä soihdun putken päähän.
Saako kaasuläppiä auki?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.05.17 - klo:17:27
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.05.17 - klo:15:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.05.17 - klo:11:06
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 25.05.17 - klo:09:13
Jos kittiecu kyseessä niin mielestäni 06-07 softassa ei ole mitään säätöjä moottorijarrulle.
Mutuveikkaus:
Kittiecu ei katkaise polttoaineen syöttöä nollakaasulla, jolloin moottorijarrua pystyy säätämään polttoaine ja sytkäkartoilla.

Jos nollakaasulla ei saa kaasuläppiä auki, ei bensa- ja sytkäkarttaa rukkaamalla saa aikaiseksi kuin karstottuvan koneen ja ehkä soihdun putken päähän.
Saako kaasuläppiä auki?
En tiedä yamahasta, Suzukissa toisioläppien moottori avaa moottorijarrussa myös ensiöläppiä vivuston välityksellä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 25.05.17 - klo:09:13
Lainaus käyttäjältä: Pahus - 24.05.17 - klo:21:52
Käytin tänään pyörän säädössä PWR Motossa Lappeenrannassa. Päivä sitä hierottiin, moottorijarrua pienennettiin jne, tässä eka ja lopullinen käyrä. Selvisi sellainenkin, että pyörä onkin ilmeisesti 2007 eikä 2006, ecuun käyneestä mapista päätellen. Kuopat käyrissä johtuu säätäjän arvion mukaan kit-imutorvista, saattaisivat oieta jos laittaisi keskimmäiset vakiotorvet. Onko tuntumaa tästä kellään?


Jos kittiecu kyseessä niin mielestäni 06-07 softassa ei ole mitään säätöjä moottorijarrulle. 08- sitten jo on, ainakaan omastani en löytänyt.

Kyllä siellä on.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: Pahus - 24.05.17 - klo:21:52
Kuopat käyrissä johtuu säätäjän arvion mukaan kit-imutorvista, saattaisivat oieta jos laittaisi keskimmäiset vakiotorvet. Onko tuntumaa tästä kellään?
Miulla on 07 ärkutosen käppyrät samasta dynosta ja samat oli mietteet sillon kittitorvien suhteen.
Kuopat itellä vielä syvempiä kun oli vaan power commander. Voin laittaa sähköpostiin tai johonki jos kiinnostaa.

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 25.05.17 - klo:20:57
Lainaus käyttäjältä: Pahus - 24.05.17 - klo:21:52
Kuopat käyrissä johtuu säätäjän arvion mukaan kit-imutorvista, saattaisivat oieta jos laittaisi keskimmäiset vakiotorvet. Onko tuntumaa tästä kellään?
Miulla on 07 ärkutosen käppyrät samasta dynosta ja samat oli mietteet sillon kittitorvien suhteen.
Kuopat itellä vielä syvempiä kun oli vaan power commander. Voin laittaa sähköpostiin tai johonki jos kiinnostaa.
Ne kuopat tulee -06 ja -07:ssa ihan ilman niitä KIT -imutorviakin. Nokkien ajoituksilla niitå voi vähän pienentää.

KIT -imutorvilla saa muutaman heposen yläalueelle voimaa lisää.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Kolmone

05.06.17 - klo:17:29 #277 Viimeisin muokkaus: 05.06.17 - klo:17:32 käyttäjältä Kolmone
Tällainen siitä nyt sitten tuli:
https://www.dropbox.com/s/7nx6ina45di9lti/R6_30052017_1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/4i3q1t97nn736ns/R6_30052017_2.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/r4v43y3pp6ts7f2/R6_30052017_3.jpg?dl=0

Modauksia tuli jonkinmoinen lista (ei täydellinen): Translogic shifteri, vaihdenäyttö, HEL-jarruletkut, alustansäätö+jouset, Bikesplast-katteet, tankinsuoja, 520:n ketjut&rattaat (DID), Motoholders-etuhäkki, Öhlins-ohjausiskunvaimennin, AIS:n poisto, katin poisto&y-putki, Akrapovic Megaphone-slipari, taittuvat kahvat, kytkinkeskiön KIT-mutteri, EBC EPFA-jarrupalat, koneenposkisuojat, kaatumatatit (sivulle ja swingiin), stompgripit, 15 mm EPDM-solukumi istuimeksi, kahvatupit, tarroja ja PP-tuningin jalkatappisarja. Tämän lisäksi normaalit huollot. Aikaa ja rahaa paloi melkoisesti, mutta nyt pyörä toimii hienosti ja ajo maittaa.

Ei tosin mitään niin hyvää, ettei jotain parannettavaa. Lankavarmistuksia voisi vielä lisäillä ja pikakaasu laittaa. Sitten joskus tulevaisuudessa Bremboa eteen ja ecun fläshäystä.

Onko hyviä ehdotuksia pikakaasuksi?

Varikolla saa tulla vapaasti turisemaan ja antamaan vinkkejä (seuraavana Alastaroon ensi la)
Suzuki PV

Nitrous

Robby moton pikakaasu on ollu itellä käytössä. Ihan pätevä kapistus.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Kolmone

^ Motion pro olisi ebayssä himpun edullisempi?
Suzuki PV

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 05.06.17 - klo:20:37
^ Motion pro olisi ebayssä himpun edullisempi?
Ei oo itellä kokemusta. Carpimotolta ton taisin viimeks tilata.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Kolmone

Kiitos! Robby Moto tilattu, jos/kun se skulaa tunnetusti hyvin.
Suzuki PV

Popeda

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 05.06.17 - klo:21:07
Kiitos! Robby Moto tilattu, jos/kun se skulaa tunnetusti hyvin.
Joko sait värkin ja paikoilleen? Pitäis kans laittaa pikakaasu. Tänään Botnialla tajus jossain vaiheessa, että jää välillä kaasu vääntämättä täysin auki. Mikä lie senkin tekee... jotenki ainakin väsyneenä helposti puolikaasulla ajelee. Vähän turhan paljon antaa kusiaisella tasotusta, jos ei edes kaasu auki aja.

Kolmone

^ En ehtinyt vielä asentamaan Robby Moton pikakaasua. Kannattaako suosiolla laittaa heti alkuun suurin rulla vai joku välimalli?
Suzuki PV

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 21.06.17 - klo:06:35
^ En ehtinyt vielä asentamaan Robby Moton pikakaasua. Kannattaako suosiolla laittaa heti alkuun suurin rulla vai joku välimalli?
Ite käyttäny sitäbsuurinta tonnarissakin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal