WP ohjausiskariin ei osia saatavana ??

Aloittaja jrkk, 30.03.16 - klo:09:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jrkk

Tervehdys.
Mulla on WP:n iskari josta säätö rikki. Kyselin muutamasta paikasta huoltoa uusilla osilla ja sain kuulla ettei ko. osia ole saatavilla??
Mielestäni uskomatonta ettei laatu kapineeseen saa kaikkia mahdollisia osia.
Onko kenelläkään kiero-akselista tms. muuten vaurioitunutta iskaria pakissa jonka voisin ostaa varaosiksi. Vaihtoehtoisesti voisin myydä omani varaosiksi.
Iskari on säätöa lukuunottamatta virheetön.

Jatko kysymys, onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia ebayssä myytävistä halvoista Hyperpro kopioista tai muista kiina kopioista.
Vakio vastaus tähän kaiketi on että luotatko rataturvallisuuden kiinan ihmeeseen.
-Jouni

Nitrous

Mistäs kaikkialta tuota kyselit jo? Jos olis joku paja, jolla noita osia on.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jrkk

Hyvä huomio. Laitan vielä pari kyselyä.

-Jouni


jrkk

Kyllä tuonnekkin on laitettu, muttei vastausta vielä. Lisään sen verran että yhden vastauksen olen saanut, ettei ole osia saatavissa.
Muut huoltoliikkeet eivä ole vielä vastanneet ollenkaan.

miolta

Aika haastava merkki tuo White Power näinä päivinä. Ainakin vanhemmat mallit. Käytin pari iskaria Motovillessä huollossa, Öhlins ja WP. WP:stä sanoi, että itse tuotteessa ei sinällään mitään vikaa, mutta vanhempiin malleihin ei saatavilla mitään tietoa mistään. Tiivisteet onneksi vielä löytyi.
Ilmeisesti kun KTM osti pajan, niin sitä edeltävä aika "unohdettiin" kokonaan..

slowrider


Nitrous

Myös Bernerin Juha huoltaa WP:n iskareita ja ymmärtää jotain mopoista muutenkin. Firma on nimeltään Moto-Up Järvenpäässä, kannattaa kysästä myös sieltä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jrkk

Honkanen kysytty, Berner ei.
Taidan luovuttaa, aika monta paikkaa kysytty ja kolmesta saatu selvä vastaus, että osia ei saa.
Olisi aika munkki, jos jollain olisi muuten risa iskari, josta nuo säätömekanismin osat voisi ottaa.

Täytyy alkaa etsimään uutta öljykirnua. Mitkä iskarit ovat itse huollettavissa (ei kaasua), olisi iso plussa jos voisi itse öljyjä vaihdella.

-Jouni

murmela

Lainaus käyttäjältä: jrkk - 30.03.16 - klo:21:34
Täytyy alkaa etsimään uutta öljykirnua. Mitkä iskarit ovat itse huollettavissa (ei kaasua), olisi iso plussa jos voisi itse öljyjä vaihdella.
Mutulla veikkaisin että noin pienen öljymäärän kanssa on erittäin suotavaa että öljytila on paineistettu, jottei öljy pääse kavitoimaan/ vaahtoutumaan/ iskari menettää tehonsa kokonaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jrkk

No, vastaava WP Bikefoxilta 299, vai Hyperpro RCS dragracelta 285.
Onko Hyperpon huoltajia, vai onko huollon saatavuus syy Öhlärille.

Mikko K.

Nurmi mp jyväskylä.. hatara muistikuva on, että kaveri huollatti siellä wp:n

juice09

heleniuksen juhalta kannattanee kysyä

sipi

Mie huollatin samanmoisen iskarin Koitto Moto Servicellä Valkeakoskella toissa kesänä. Osien saanti oli tosiaan vaikeeta ja kesti toista kuukautta saada osat jostain päin eurooppaa. Mut kuntoon tuli lopulta!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


jrkk

Paljon kiitoksia kaikille vinkeistä. Huolto löytyi.
-Jouni

Powered by EzPortal