Alastaro Circuit

Aloittaja murmela, 17.06.16 - klo:20:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

tonde8

Eilen tuli käytyä kaahailemassa.  Liukkaan tuntuinen oli  vielä, röykkyisempi kuin viimekesänä !  Jännä nähä saako vetomiehet aikoja paremmaksi ! 

teemuki

Lainaus käyttäjältä: tonde8 - 12.05.19 - klo:20:16
Eilen tuli käytyä kaahailemassa.  Liukkaan tuntuinen oli  vielä, röykkyisempi kuin viimekesänä !  Jännä nähä saako vetomiehet aikoja paremmaksi !
Mä olin kans lauantaina siellä. Mua hämää ykkösmutkan röykyt - ne ei olleet siinä kyllä viime vuonna. Muualla en möykkyjä huomannut, mutta mä en kyllä aja vetomiesten vauhtejakaan.

Jardu

Lainaus käyttäjältä: teemuki - 13.05.19 - klo:08:18
Lainaus käyttäjältä: tonde8 - 12.05.19 - klo:20:16
Eilen tuli käytyä kaahailemassa.  Liukkaan tuntuinen oli  vielä, röykkyisempi kuin viimekesänä !  Jännä nähä saako vetomiehet aikoja paremmaksi !
Mä olin kans lauantaina siellä. Mua hämää ykkösmutkan röykyt - ne ei olleet siinä kyllä viime vuonna. Muualla en möykkyjä huomannut, mutta mä en kyllä aja vetomiesten vauhtejakaan.

Joo ykkösen röykyt löysin ja liukkaus vei luottoa ajamisesta kummasti..

jsaarik

Lainaus käyttäjältä: Jardu - 13.05.19 - klo:08:26
Lainaus käyttäjältä: teemuki - 13.05.19 - klo:08:18
Lainaus käyttäjältä: tonde8 - 12.05.19 - klo:20:16
Eilen tuli käytyä kaahailemassa.  Liukkaan tuntuinen oli  vielä, röykkyisempi kuin viimekesänä !  Jännä nähä saako vetomiehet aikoja paremmaksi !
Mä olin kans lauantaina siellä. Mua hämää ykkösmutkan röykyt - ne ei olleet siinä kyllä viime vuonna. Muualla en möykkyjä huomannut, mutta mä en kyllä aja vetomiesten vauhtejakaan.

Joo ykkösen röykyt löysin ja liukkaus vei luottoa ajamisesta kummasti..


Itsellä oli myös nopeessa vasurissa hieman röykkyä. Toki voi vaikuttaa jos ajolinjat päin sitä itteensä.. 

slowrider

vähän lipsahteli avauksissa, mutta jarruttaessa pito oli pirun hyvä. Vähän jännitti kun oli sellanen lonkerokeli. renkaat kulu kyllä nätisti. ihan ku olis vesihiomapaperilla käyty läpi :)

tonde8

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 13.05.19 - klo:21:10
vähän lipsahteli avauksissa, mutta jarruttaessa pito oli pirun hyvä. Vähän jännitti kun oli sellanen lonkerokeli. renkaat kulu kyllä nätisti. ihan ku olis vesihiomapaperilla käyty läpi :)

Millä renkailla kaahailit ?

Mä jatkoin siitä mihin viimekesänä pirellillä jäin !! Oikee sivu alkoi repeemään, samaa sanoi joku muukin.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: tonde8 - 13.05.19 - klo:23:00
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 13.05.19 - klo:21:10
vähän lipsahteli avauksissa, mutta jarruttaessa pito oli pirun hyvä. Vähän jännitti kun oli sellanen lonkerokeli. renkaat kulu kyllä nätisti. ihan ku olis vesihiomapaperilla käyty läpi :)

Millä renkailla kaahailit ?



Mä jatkoin siitä mihin viimekesänä pirellillä jäin !! Oikee sivu alkoi repeemään, samaa sanoi joku muukin.

edessä pirellin kuviollinen sc1.4 ja takana 180/60 slicksi sc1

murmela

Kopypaste FBstä "Parannus työt voidaan aloittaa huomenna...."
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Waiski

Mitä siellä meinataan tehä?

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: Waiski - 18.06.19 - klo:21:39
Mitä siellä meinataan tehä?
Toivottavasti tasoittaa T1... ja ehkä rakentaa FIM kelpoinen varikkorakenne jolla onnistuisi jopa normaali varikkokäynti.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Waiski - 18.06.19 - klo:21:39
Mitä siellä meinataan tehä?
Muistelisin että jonkin byrokratialapun takaraja oli tänä kesänä...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Ja rataan uusi asfaltti tänäkin kesänä. Asfalttikoneet parhaillaan radalla/ ykkösmutkassa:
https://www.alastarocircuit.fi/nettikamera.php
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JCM

Oisko sen nykyisen pinnan voinut viedä vaikka Motoparkkiin... [emoji849]

Lähetetty minun motorola one laitteesta Tapatalkilla


murmela

Pistäkääpä jakoon:
https://www.facebook.com/alastarocircuit/posts/2972598159513671

Arvoisat lähi alueen asukkaat, mökkiläiset. Virttaa, Loimaa, Vampula, Oripää, Säkylä, Huittinen. Tai mikäli kauempaakin. Olen päättänyt antaa teille mahdollisuuden tulla turvalliseen ja parhaaseen paikan rullaluistelemaan, hiihtämään, pyöräilemään iltaisin kello 20-22. Rata sulkeutuu ajamisesta joka ilta kello 20 ja sen jälkeen olette tervetulleita käyttämään rataa veloituksetta melua aiheuttamattomaan toimintaan. Portit ovat lähes aina auki kello 22 asti, tietysti poikkeuksia muutamia vuoden aikana ja kisojen aikaan, mutta lähes aina pääsee iltaisin. Kunhan kunniotatte alueen sääntöjä, pysäköitte asfaltille ja ette aluetta tahallaan roskaa, sekä radalla pyörii iltaisin harjakone, jota helppo väistää, tilaa on. Rata on pinnaltaan paras mahdollinen tähän tarkoitukseen ja täysin puhdas, eikä ole liikennettä, joten turvallisempaa paikkaa vaikea löytää. Tämän viestin saa jakaa alueen eri ryhmiin. Ja lisätietoja saa kysyä.
Ystävällisin terveisin, Tero Tupala Alastaro Circuit.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal