Ilmainen promotilaisuus RR-tallille / lajille yleensäkin keskellä Helsinkiä.

Aloittaja josse, 26.06.16 - klo:18:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

josse

Hei
Vinkkiä kehiin. Helsinki tarjoaa tänä kesänä mahdollisuuden järjestää pienimuotoisia tapahtumia kaupungin ranta-alueilla ilmaiseksi ja ilman lupamenettelyä. http://rantakesa130km.fi/ Olen itse järjestämässä omaa tapahtumaa Pyhän Birgitan puistossa (Eiran rannassa) elokuun 6. päivä.

Kyseinen paikka (Eiran ranta) olisi täydellinen paikka myös kevyelle RR-promolle ja rataporukoiden hengailuiltapäivälle. Järjestely toimisi minimissään siten, että muutama talli tulee paikalle, virittää teltat pystyyn ja laittaa prätkät esiin. Ohikulkijat tulevat sitten ottamaan selfieitä RR-pyörien sekä kuskien kera ja lajin tunnettavuus ja hyvä meiniki kasvaa. Jos hyvin käy, voi saada vaikka kontaktia tuleviin sponsoreihin. Vieressä kulkeva kävelytie on varsinkin hyvällä ilmalla kaupungin vilkkaimpia.
Itse en enää aja RR:ää, mutta voin olla mukana järkkäämässä tapahtumaa. Voin ottaa koordinoijan rooliin (ja varata tapahtumapaikan ja ajan), jos kiinnostusta tuntuu olevan.

Selvittelin kisojen ja ratapäivien aikatauluja ja ajankohdaksi ehdotan perjantaita 15.7.2016 noin. klo 15-20. Kyseisenä päivänä ei tietääkseni ole kisoja tai ratapäiviä. Seuraavina päivinä 16 ja 17.7. on Alastarossa ORG:n ratapäivät. Jos siis tulette kauempaa, niin tämä tapahtuma voisi olla hauska Pit-Stop matkalla Alastarolle.

Mikäli kiinnostuit, pistä viestiä ja viedään hommaa eteenpäin.

T: Jouko Väärälä 050 3204317

Powered by EzPortal