MotoGP 2012

Aloittaja T1mppa, 20.03.12 - klo:09:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Kyllähän veti Ajo hienosti aika-ajoissa.  bowdown_1
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

1   11   Sandro CORTESE   GER   Red Bull KTM Ajo   KTM   222.6   2'08.188   
2   25   Maverick VIÑALES   SPA   Blusens Avintia   FTR Honda   216.2   2'08.204   0.016 / 0.016
3   96   Louis ROSSI   FRA   Racing Team Germany   FTR Honda   215.3   2'08.303   0.115 / 0.099
4   39   Luis SALOM   SPA   RW Racing GP   Kalex KTM   214.6   2'08.566   0.378 / 0.263
5   31   Niklas AJO   FIN   TT Motion Events Racing   KTM   222.2   2'08.734   0.546 / 0.168
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Turder

Hienosti lähti Nikiltä kausi käyntiin peukku_1 Nyt vaan malttia kisaan bowdown_1

murmela

1   12   Thomas LUTHI   SWI   Interwetten-Paddock   Suter   271.8   2'00.187   
2   93   Marc MARQUEZ   SPA   Team CatalunyaCaixa Repsol   Suter   270.3   2'00.259   0.072 / 0.072
3   29   Andrea IANNONE   ITA   Speed Master   Speed Up   276.2   2'00.296   0.109 / 0.037
4   40   Pol ESPARGARO   SPA   Pons 40 HP Tuenti   Kalex   274.8   2'00.597   0.410 / 0.301
5   63   Mike DI MEGLIO   FRA   S/Master Speed Up   Speed Up   277.0   2'00.625   0.438 / 0.028
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Hähä, noi brittieurosportin hemmot on kyl loistavii hehkuttamaan. *mopo varikolla/kuski lähössä radalle* "Oooh, ihan uus takarengas, EXELLENT!"  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

poutis

Joo,todella eläytyy hommaan respekt_1  Ajo veti kyllä hyvin täytyy myöntää.
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.04.12 - klo:20:47
Hähä, noi brittieurosportin hemmot on kyl loistavii hehkuttamaan. *mopo varikolla/kuski lähössä radalle* "Oooh, ihan uus takarengas, EXELLENT!"  :)

Jos näkyy SBK saman läpi, en maksa toista kuukautta maksullista. Ihan f**king syvältä se suomisepostus kun vertaa näihin.

Juha_K

Näinköhän Randy olisi päässyt ihan Rossin kantaan jos ei olisi vetänyt päälleen ???

Sanokaas kuinka tämä chatter oikein ilmenee kun ajetaan oikeasti kovaa, täristää vai mitenkä? Honda kuljettajat tuntuvat kärsivän siitä aika paljon. Stoner ei ollut ollenkaan tyytyväinen ja Pedrosa ajoi nopeimman aikansa kovemmalla takarenkaalla.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Turder

Qatar - Honda OnBoard

Qatar - Yamaha OnBoard

Ylempi video Hondasta (ilmeisesti Stonerin kyydistä kun leikkaa noin paljoa sisäkurveista) ja alempi Yamahasta. Aika hyvin näkyy se ero, jonka Hondan nopea vaihteisto tuo. Yamaha alkaa elämään aina kun pykältää isommalle kallistuksissa, varsinkin nopeassa vasurissa tuon näkee hyvin (videolla n. 1.23 jälkeen). Honda menee aika eleettömästi.

Nitrous

^Toi on kyllä mielenkiintonen juttu, että miks muut tallit ei oo ottanu vastaavaa vaihteistoo käyttöön. Tuo Hondan laatikkon on käsittääkseni Zeroshift-puljun seamless-shift-laatikko, joka on ymmärtääkseni kenen vain hankittavissa. Tietenkin voi olla mahdollista, että Honda maksaa siitä, etteivät nuo myy laatikkoa muille. Tosin ei tuon vaihteiston kopiominenkaan ole mikään mahdoton ajatus. Käsittääkseni patentoitua teknologiaa saa kyllä käyttää protoissa kunhan ei yritä sillä rahallista voittoo tehdä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Hyviä vertailupätkiä Turder shakehands_1... Yammun meno oli kyllä levottomampaa...liekkö vaan kamera löysällä. innocent_1

Turder

Nitrouksen kommenttiin sen verran, että en tiedä onko Hondalla juurikin Zeroshiftin laatikko (tai sen kopio), sellainen kuva on jäänyt, että se olisi Hondan omaa kehitystä (toki idea voi olla ulkopuolinen). HRC:llä on ihan omat mekaanikot tuolle laatikolle ja kukaan muu ei niiden kanssa työskentele. Tästä oli juttua Sepangin testeissä kun Pedrosalle sattui se konerikko (tai niin sanottiin, että koneessa oli vikaa) ja Honda löi varikolla ovet kiinni ja kaikki muut pois pl. nuo vaihteistomekaanikot. Tuota sitten spekuloitiin, että oliko vika sittenkin laatikossa ja eivät halua siitä mitään tietoa julkisuuteen.

Ducati kehitteli myös omansa jo viime vuonna, muttei ilmeisesti niin hyvä kuin Hondalla. Tuossa vielä Ducatilla ajettu kierros:

Qatar - Ducati OnBoard

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha - 07.04.12 - klo:21:42
Sanokaas kuinka tämä chatter oikein ilmenee kun ajetaan oikeasti kovaa, täristää vai mitenkä?

Mun ymmärtääkseni täristää/hakkaa käsille, mikä ymmärrettävästi haittaa tuntumaa. Mulla oli yks Dunlopin etunen alla kesällä, joka rupes hakkaamaan käsille ihan hulluna reilummassa kallistuksessa. Katuajelussa ja keskiryhmän seassa körötellessä ei mitään ongelmaa, mutta reilussa kallistuksessa ravisti niin, että oli pakko ottaa alta pois. Tuntuma oli lähinnä sellanen, että etunen tekee sellasta muutaman sentin pomppua ~1Hz taajuudella.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Jopas oli kiihkeetä kilvanajoo Markeesin ja Lytin välillä, oliko tuo nyt sitten kiilaamista vai ei...ehkä oli mut mä kyl tykkään Marquezin tyylistä ajaa. hesse_yahoo oops_2 ;D

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.04.12 - klo:21:12
Jopas oli kiihkeetä kilvanajoo Markeesin ja Lytin välillä, oliko tuo nyt sitten kiilaamista vai ei...ehkä oli mut mä kyl tykkään Marquezin tyylistä ajaa. hesse_yahoo oops_2 ;D

Jos oisin Luthi niin olisin varmaan käyny vääntämässä Markeesin nokan niskan taakse heti kisan jälkeen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal