MP-rata t-paidat, tarrat, yms.

Aloittaja Turder, 20.03.12 - klo:17:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Turder

Jepjep joku tekninen ois aika pro ja tulisi tarpeeseen. Tietty joku nahkapuvun alla toimiva systeemikin olisi jees...

T1mppa

Onko aikataluista tietoa? Eli millon näitä olet tilaamassa? Taitaa olla tarjouskyselyt nyt liikkeellä?

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.04.12 - klo:17:16
Onko aikataluista tietoa? Eli millon näitä olet tilaamassa? Taitaa olla tarjouskyselyt nyt liikkeellä?

Jep, liikkeellä on kyselyt, ei vielä aikatauluista sen tarkempaa, mut uskosin et vapun jälkeen alkaa jo tapahtua.

jarska

Homma etenee...
laittavat mulle näytille pari laadukasta teknistä t-paitaa, vasemman tissin päälle tulevalla logolla varustettuna, väreiltään valkoinen ja musta näin alkuun.

Kunhan saan käsiini niin laitan teille kuvia ruodittavaksi.

Kiitos TeroRSV:n, saan myös muutamat tarrat näytille Kemoran ajoleirille, kunhan muistan ottaa mukaan.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.12 - klo:10:35
Kiitos TeroRSV:n, saan myös muutamat tarrat näytille Kemoran ajoleirille, kunhan muistan ottaa mukaan.

Oisko noita jaettavaksi asti ? Jos liimais mp-rata tarran pyörään ja kirjailis nimimerkin sen kaveriksi, niin tunnistelis palstakavereita helpommin.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 26.04.12 - klo:13:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.12 - klo:10:35
Kiitos TeroRSV:n, saan myös muutamat tarrat näytille Kemoran ajoleirille, kunhan muistan ottaa mukaan.

Oisko noita jaettavaksi asti ? Jos liimais mp-rata tarran pyörään ja kirjailis nimimerkin sen kaveriksi, niin tunnistelis palstakavereita helpommin.

Ei niitä nyt kovin jaettavaksi ole, mut aina sitä jotain pikku maistiaista saattaapi löytyä. ;)

jarska

Koeliimailua illan ratoksi:

Mazze

Jarska hei nuo tarrat sopis niin hyvin yhteen aprilian värityksen kans joten saanko ruveta forumin mainosmieheksi?

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 26.04.12 - klo:20:43
Jarska hei nuo tarrat sopis niin hyvin yhteen aprilian värityksen kans joten saanko ruveta forumin mainosmieheksi?

Niin muuten sopis, tulehan radalle niin sovitellaan. peukku_1
Kuva ei oikeen anna oikeutta, näyttää linssin läpi hieman "irtonaiselta", mut livenä paree.

T1mppa

Nyt vauhtia niihin tarroihin ym romppeisiin. Mun katteissa on juuri sopiva paikka mainokselle!  mp_rata
Eli kauniimmin ilmaistuna; mikä on tuotteiden tilanne?

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 04.05.12 - klo:18:52
Nyt vauhtia niihin tarroihin ym romppeisiin. Mun katteissa on juuri sopiva paikka mainokselle!  mp_rata
Eli kauniimmin ilmaistuna; mikä on tuotteiden tilanne?

Näytetarroja jakelin Kemorassa niin paljon kuin ehdin ja eiköhän niitä piakkoin ilmesty myyntiinki.
T-paidoista tulee myös näytekappaleet ens viikolla, laittelen niistä kuvia ja yritän saada yhtä aikaa esille.

Olen jo asentanut kaupankin tänne, se vaan ei vielä näy kun tuotteet puuttuu. peukku_1

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.12 - klo:19:39
Näytetarroja jakelin Kemorassa niin paljon kuin ehdin ja eiköhän niitä piakkoin ilmesty myyntiinki.
T-paidoista tulee myös näytekappaleet ens viikolla, laittelen niistä kuvia ja yritän saada yhtä aikaa esille.

Olen jo asentanut kaupankin tänne, se vaan ei vielä näy kun tuotteet puuttuu. peukku_1
Ajattelinkin, että hyvällä mallilla on. Kiitos vielä infosta!

jarska

Emäntä soitteli et mallipaidat oli tipahtanut postilaatikkoon.
Kunhan keikalta selviän, niin lupaamiani kuvia tulee.

Vaemon en anna toimia mallina ja laitella teille kuvia näkösälle, kyllä sen pitää olla suomalaisen miehen komea vartalo. :)

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.05.12 - klo:22:09

Vaemon en anna toimia mallina ja laitella teille kuvia näkösälle, kyllä sen pitää olla suomalaisen miehen komea vartalo. :)

Joo, mä en ois tarvinukkaa, ku se laitto yksärinä ite.

TeroRSV

Oliko paitojen laatu kohdillaan?
Pessimisti ei pety.

Powered by EzPortal