Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: WorldSSP  (Luettu 22662 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: WSSP
« Vastaus #15 : 02.10.17 - klo:11:46 »
Morais: “Race started good, but then I had a high side moment that got my dash loose. That must have caused problems to the electronics, because I struggled with them for the rest of the race.”
Kallio pointed out the problems shadowing Morais’ race, “Very unfortunate that Sheridan was struggling with the electronics and gears. There is only two races left and we would have loved to get more championship points to narrow the gap to the lead.”
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 10:28
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: WSSP
« Vastaus #16 : 02.10.17 - klo:12:12 »
Ehkä siitä Yamahan vm2017 vehkeen luistokontrollista on jotain hyötyä. Vs sarjaa johtava Kawasakilla ajeleva Sofoglu veti hi-siderit ja lonkkaan murtumia (edit: kolme murtumaa). Kawasakissa ei taida olla luistokontrollia.
ZX6Rssä on ollut TCS vuodesta 2013 asti..
636:ssa ainakin juu, mut mites 600:nen?

Ei oo tuttu malli, mutta miksi ne olis jättäny ominaisuuden pois mallista, jossa se tuo selkeästi etua kilpailutilanteeseen?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa KalleML

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2015
  • Viestejä: 1
  • Paikalla:27.01.20 - klo:12:22
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: WSSP
« Vastaus #17 : 03.10.17 - klo:10:06 »
Luistonesto ei ole sallittu, eli se ei ole käytössä minkään valmistajan pyörässä.

The following strategies are NOT allowed:
a) Traction control (including anti-spin / rate of change of rpm)
b) Launch Control
c) Anti Wheelie
d) Closed loop Engine Brake Control
e) Corner by Corner / Distance based adjustments
f) Rider adjusted trims

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 10:28
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: WSSP
« Vastaus #18 : 03.10.17 - klo:10:17 »
Luistonesto ei ole sallittu, eli se ei ole käytössä minkään valmistajan pyörässä.

The following strategies are NOT allowed:
a) Traction control (including anti-spin / rate of change of rpm)
b) Launch Control
c) Anti Wheelie
d) Closed loop Engine Brake Control
e) Corner by Corner / Distance based adjustments
f) Rider adjusted trims
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 28
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1228
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:17
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 358
Vs: WSSP
« Vastaus #19 : 03.10.17 - klo:11:21 »
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.

Google paljasti.
http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/superbike/
Ylin linkki ja sivu 119 (tai pdf:n 123).

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 28
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1228
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:17
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 358
Vs: WSSP
« Vastaus #20 : 03.10.17 - klo:11:49 »
Tässä kattelin tovin kuvia pyöristä. Ei meinannut muilta löytyä hall-anturilevyjä, paitsi kawasta. Kuva viime vuodelta, mutta samanlaiset piuhat kulkee takakiekolle tämänkin vuoden kuvissa.
Sitä en tiiä, saako vaan takarenkaan asentotiedosta mitään hyötyä. Varmasti se on kuitenkin laillinen.

Mutta ei näytä olevan kovinkaan yleisesti käytössä.

http://www.accossato.racing/wp-content/uploads/2016/05/Sofuoglu-Team-Kawasaki-Puccetti-Imola.jpg

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: WSSP
« Vastaus #21 : 03.10.17 - klo:12:06 »
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.

Google paljasti.
http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/superbike/
Ylin linkki ja sivu 119 (tai pdf:n 123).
Oho, ompas jyrkät säännöt, tosin laskeehan tuo kustannuksia ja tekee elektroniikasta tasaväkisen.

Ja noilla näyttää olevan periaatteena se, että vasta kun suurimmassa osassa vakiovehkeitä kyseinen ominaisuus on vakiovarusteena, TAI suurin osa MSMA(mikä se o?):n jäsenistä haluaa sallia sen, niin ominaisuus lisätään sallittujen listalle.

Eli toisin sanoen niin kauan kun joku ominaisuus ei ole sallittu, niin se joudutaan poistamaan WSSP-ecusta, vaikka se olisi vakiovarusteena vakioekussa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: WSSP
« Vastaus #22 : 03.10.17 - klo:12:15 »
Tässä kattelin tovin kuvia pyöristä. Ei meinannut muilta löytyä hall-anturilevyjä, paitsi kawasta. Kuva viime vuodelta, mutta samanlaiset piuhat kulkee takakiekolle tämänkin vuoden kuvissa.
Sitä en tiiä, saako vaan takarenkaan asentotiedosta mitään hyötyä. Varmasti se on kuitenkin laillinen.

Mutta ei näytä olevan kovinkaan yleisesti käytössä.

http://www.accossato.racing/wp-content/uploads/2016/05/Sofuoglu-Team-Kawasaki-Puccetti-Imola.jpg
Kyllähän siitä jotain hyötyä sais, mutta kun ajon aikainen hyödyntäminen on kielletty:
The following strategies are NOT allowed:
a) Traction control (including anti-spin / rate of change of rpm)

Ja "hassua" on se että jopa se mitä dataloggaukseen liittyviä antureita mopossa saa olla, on hyvin rajoitettua. Esim eturenkaan nopeutta ei saa logata.

Se taasen tuntuu hieman keinotekoiselta että GPS-dataa saa logata, mutta mopon kiihtyvyyksiä ja asentoa/kallistuskulmaa ei. Laadukkaalla gepsidatalla kun pääsee aika hyvään tarkkuuteen noissa anturoinnin osalta kielletyissä mittauksissa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 10:28
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: WSSP
« Vastaus #23 : 03.10.17 - klo:12:25 »
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.

Google paljasti.
http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/superbike/
Ylin linkki ja sivu 119 (tai pdf:n 123).
Niinhän tuo näyttää olevan, että on kielletty. Esim. nopeutta saa mitata pelkästään takarenkaalta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 28
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1228
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:17
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 358
Vs: WSSP
« Vastaus #24 : 03.10.17 - klo:12:29 »
...TAI suurin osa MSMA(mikä se o?)...

Tommonen:
MSMA (Motorcycle Sports Manufacturers Association)
http://www.fim-live.com/en/article/celebrating-25-years-racing-together/

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 10:28
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: WSSP
« Vastaus #25 : 03.10.17 - klo:13:24 »
Nyt kun tuli tääkin selväksi niin hattu nousee entistä korkeemmalle noille WSS kuskeille. Ihan hävyttömiä sladeja vetävät kyllä muutamissa nopeissa paikoissa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: WSSP
« Vastaus #26 : 03.10.17 - klo:13:30 »
...TAI suurin osa MSMA(mikä se o?)...

Tommonen:
MSMA (Motorcycle Sports Manufacturers Association)
http://www.fim-live.com/en/article/celebrating-25-years-racing-together/
Löytyypä googlella vaikeesti toi MSMA?
Motorcycle Sports Manufacturer Association (Aprilia, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki and Yamaha).
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: WSSP
« Vastaus #27 : 21.10.17 - klo:11:37 »
Spanish Round, 20-22 October 2017
Jerez 4.423 m

SSP

Perjantai

FP1
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.676
5 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.732
11 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 1.015

FP2
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.521
8 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.690
9 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.741

Lauantai

FP3
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.540
2 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.434
3 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.498

(Klo 15:25 )
WorldSSP SP2
1 64 F. CARICASULO ITA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.285
3 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.356
5 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 0.413
10 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.869

Sunnuntai

Warm Up
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.775
4 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.243
6 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.548

Race
Laps 19 = 84,037 Km - Time of Race 33'07.725
1 1 64 F. CARICASULO ITA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 19 1'43.922
5 5 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 19 7.248 1'43.986
6 3 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 19 11.694 1'44.354
7 10 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 19 15.644 1'44.337
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: WorldSSP
« Vastaus #28 : 03.11.17 - klo:17:31 »
Qatar Round, 2-3-4 November 2017
Losail International Circuit 5.380 m

FP1
1 111 K. SMITH GBR GEMAR Team Lorini Honda CBR600RR 2'02.743
6 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'03.176 0.433

FP2
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 2'01.316
9 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'02.338 1.022

FP3
1 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'02.228

Superpole 2
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 2'00.738
3 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'01.392 0.654

La
16:00 WorldSSP - WUP
18:30 WorldSSP - Race
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa santerik

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 9
  • -Saadut: 5
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 434
  • Paikalla:26.08.21 - klo:20:08
  • S1000RR & GT500
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 27
Vs: WorldSSP
« Vastaus #29 : 07.01.18 - klo:12:36 »
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-3&ID=355493

Vähän näemmä joutuvat Kalliolla raapimaan niskaansa, kun 1,5kk päästä pitäisi jo ryntäyttää mutta toinen kuski ei ole vielä selvillä. Ja voisi kuvitella, että kotimaisten yhteistyökumppaneiden kanssa on nyt vähän hankalampaa kun ei suomalaista kuskia neää ole.

Kiva olisi nähdä Morais Kalliolla myös ensi kaudella, mutta toki ei auta yleisössä ruikuttaa jos taloudellinen puoli ei natsaa.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020