Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Aftermarket luistonestot?  (Luettu 14565 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 889
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:50
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Aftermarket luistonestot?
« Vastaus #30 : 14.03.17 - klo:18:12 »
Nyt sain rinkulat. Pikkuisen muuttu suunnitelmat. Nyt eteen on erillinen korotuslevy. Taakse PVM:lle oma ja vakiolevylle omat. Vakio takalevyssä kaksi pulttia menee suoraan jarrulevyn pintaan. Noissa on nyt 35 reikää. Sitten pitäisi asentaa ja mitata toimiiko.

http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Gixxer/IMG_20170314_1409523_zpsp60t9rih.jpg
Aftermarket luistonestot?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa okvp

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Joulu 2016
  • Viestejä: 38
  • Paikalla:14.09.20 - klo:12:58
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Aftermarket luistonestot?
« Vastaus #31 : 04.04.17 - klo:19:25 »
Tulipahan sitten itsekin hankittua luistonesto (halvalla kun sai...). Tämä malli on IRC Power Slide Control Easy, asennusohje ei luottamusta herätä, huonoa englantia ja joitakin suoranaisia käännös/asiavirheitä, esim. ketjurattaan puolelle ei saisi anturia asentaa aksiaalisen liikkeen vuoksi  (todennäköisesti vaimenninkumeista johtuvan ketjurattaan kiertoliikkeen vuoksi).
R1 07-08 anturien asentamisessa oli jonkun verran miettimistä. Jos haluaa pulsseja enemmän kuin viisi (ruuvien paikat) niin taakse en oikeastaan keksi muuta kuin jarrulevyn työstämisen hampaalliseksi, jollei sitten koko jarrun kiinnikettä suunnittele uudelleen, sen verran vähän tilaa siellä on. Anturikaan ei mahdu takahaarukan vuoksi jarrulevyn keskireiän sisään, jossa muuten olisi tilaa triggerilevylle.
https://1drv.ms/i/s!AivTs75pAP1ph8QUlMY_qm5n39mJMg
https://1drv.ms/i/s!AivTs75pAP1ph8QUlMY_qm5n39mJMg
Edestä saisi kymmenen pulssia kun pistäisi jarrulevyn niitteihin pultit tai magneetit, mutta kun takanakin on vain viisi niin lienee turha homma. Jos ei toimi viidellä pulssilla, niin pitää sitten keksiä jotain...
https://1drv.ms/i/s!AivTs75pAP1ph8QVqovFCutN9JxrOQ
Ohjelmointi oli suhteellisen helppo homma, kunhan ensin sai selvää italoengelskasta: parametreinä taka- ja etupyörän halkaisijoiden erotus sentteinä, pulssien määrät pyörille (max. 12) ja sitten hämärä cylinder ratio (0-25) default 10, ohjekirjasta eikä netistä löytynyt mitään mikä parametri tämä voisi olla?
Testaamassakin tuli käytyä lyhyellä lenkillä ja näkyyhän tuo luistonesto toimivan ainakin hiekkatiellä, tosin radalla voikin olla sitten eri juttu... 

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020