Kausi 2017

Aloittaja murmela, 23.12.16 - klo:15:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 24.08.17 - klo:17:06
Mutku ei oo. Shake 'n bake.
Miltäs sit tuntuis jos muutama kaatuis sun öljyihin?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

24.08.17 - klo:17:19 #61 Viimeisin muokkaus: 24.08.17 - klo:17:21 käyttäjältä JMH
^
Sit vituttais, ja isosti. Mitäs luulet. En oo ainoo joka vetää katukatteilla, joten se siitä.

Ja kiitoksia avusta varikolla, kuten aina. Saatetaan tarvita jatkossakin.

Edit: roskaläjä saattaa olla viikonloppuna jo koeajoiskussa. Pari kolmesataa kilsaa katua ennen Tuen päiviä, niin ei ainakaan vuodoista kukaan kaatuile öljyihin.

Sitten on eri asia jos pyörä räjähtää palasiksi keskelle rataa.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 24.08.17 - klo:17:19
^Sit vituttais, ja isosti. Mitäs luulet. En oo ainoo joka vetää katukatteilla, joten se siitä.
Nii, kannattaako olla niinku muut, mitäs luulet...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

Tähtäimessä on paras A-ryhmä. Tosin niin kauan kun tuolla vehkeellä vedetään 5-15 tkm hurua kadulla vuosittain, niin kompromisseja tulee. Sori siitä varikon sotkemisesta. Siivosin parhaani mukaan ja kyselin perään, että onko OK.

Erillinen ratapyörä varmistuksineen jne. olis vastaus. Mielellään V4APRC.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

m1kk0

Vielä tähän aiheeseen sellanen kommentti et oon nähny varikolla sellasiakin umpinaisia alakatteita josta puuttuu tyhjennystulppa reps 😂

santerik

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 24.08.17 - klo:19:34
Vielä tähän aiheeseen sellanen kommentti et oon nähny varikolla sellasiakin umpinaisia alakatteita josta puuttuu tyhjennystulppa reps 😂

Mikä tässä on ongelma mikäli fillarilla ei ajeta sateella? Toki sen tyhjääminen ilman paikkojen sotkemista on työlästä mutta jos mopo työntää öljyt katteeseen niin usein on muitakin työläitä työvaiheita edessä.

Nimim. Koira, kalikka jne

Edit. Ja mitä tähän keskusteluun muuten tulee ni symppaan JMH:ta.

santerik

Niin vai meinasiks, että reikä on mut ei tulppaa?

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: santerik - 24.08.17 - klo:20:13
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 24.08.17 - klo:19:34
Vielä tähän aiheeseen sellanen kommentti et oon nähny varikolla sellasiakin umpinaisia alakatteita josta puuttuu tyhjennystulppa reps 😂

Mikä tässä on ongelma mikäli fillarilla ei ajeta sateella? Toki sen tyhjääminen ilman paikkojen sotkemista on työlästä mutta jos mopo työntää öljyt katteeseen niin usein on muitakin työläitä työvaiheita edessä.

Nimim. Koira, kalikka jne

Edit. Ja mitä tähän keskusteluun muuten tulee ni symppaan JMH:ta.


Siis katteessa on reikä tyhjäämistä varten muttei tulppaa paikallaan. Mun mielestä umpinaisen alakatteen hyöty nollaantuu tässä kohtaa :)

santerik

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 24.08.17 - klo:20:28
Lainaus käyttäjältä: santerik - 24.08.17 - klo:20:13
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 24.08.17 - klo:19:34
Vielä tähän aiheeseen sellanen kommentti et oon nähny varikolla sellasiakin umpinaisia alakatteita josta puuttuu tyhjennystulppa reps 😂

Mikä tässä on ongelma mikäli fillarilla ei ajeta sateella? Toki sen tyhjääminen ilman paikkojen sotkemista on työlästä mutta jos mopo työntää öljyt katteeseen niin usein on muitakin työläitä työvaiheita edessä.

Nimim. Koira, kalikka jne

Edit. Ja mitä tähän keskusteluun muuten tulee ni symppaan JMH:ta.


Siis katteessa on reikä tyhjäämistä varten muttei tulppaa paikallaan. Mun mielestä umpinaisen alakatteen hyöty nollaantuu tässä kohtaa :)


Jeh, ymmärsin väärin ton sun ekan postin. Mun paha.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 24.08.17 - klo:19:27
Tähtäimessä on paras A-ryhmä. Tosin niin kauan kun tuolla vehkeellä vedetään 5-15 tkm hurua kadulla vuosittain, niin kompromisseja tulee. Sori siitä varikon sotkemisesta. Siivosin parhaani mukaan ja kyselin perään, että onko OK.

Erillinen ratapyörä varmistuksineen jne. olis vastaus. Mielellään V4APRC.
Miten umpinainen alakate estää 5-15 tkm katuhuruajelun...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

En kyllä yhtään ihmettele kirjottajien vähyyttä tällä foorumilla...
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JMH

Ei estä. Ja aiemmin todettu, että kuitukatteista saa tehtyä sivujalalle sopivan/ sivujalan saa irti.

Summa summarum. Kaikkea saa aikaiseksi kun ostelee ja väkästää.

Mulla on nyt komerossa 2 OEM alakatetta kiinni olevan lisäksi, ja kun se päivä tulee, että ostan yhden lisää, niin olkoon se kaukalolla.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: JMH - 24.08.17 - klo:20:54
Ei estä. Ja aiemmin todettu, että kuitukatteista saa tehtyä sivujalalle sopivan/ sivujalan saa irti.

Summa summarum. Kaikkea saa aikaiseksi kun ostelee ja väkästää.

Mulla on nyt komerossa 2 OEM alakatetta kiinni olevan lisäksi, ja kun se päivä tulee, että ostan yhden lisää, niin olkoon se kaukalolla.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Heitetään vähän lisää löylyä :D keväällä tarjosin aprilian sivukatteita ja umpinaista alakatetta jossa tyhjennystulppa paikallaan ilmatteeks for free :D ois helpottanu tässä kohtaa :D

JMH

24.08.17 - klo:21:29 #73 Viimeisin muokkaus: 24.08.17 - klo:21:36 käyttäjältä JMH
Unohin ihan ton... katteita komerot pullollaan. Niitä ei taida enää olla.

Ja kiitti vitusti löylyistä.

Edit: Tosin tiedä huolisinko vieläkään komeron täytteeks [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

JMH

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.08.17 - klo:20:50
En kyllä yhtään ihmettele kirjottajien vähyyttä tällä foorumilla...

Pitääpä himmailla.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Powered by EzPortal