Kausi 2017

Aloittaja murmela, 23.12.16 - klo:15:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.08.17 - klo:01:39
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 22.08.17 - klo:18:53
Viimeset 3-vuotta on kelit suosinu Alastarossa MP-Tuen päivillä syyskuun puolivälissä. Omat enkatkin on tullu ajettua noilla päivillä useampaan kertaan.
Juu, kyl nämä aika kirkkaana on vielä mielessä.

Kuin myös, koitetaan päästä paikalle. En ymmärrä, miksi ratapäivien pitäisi loppua siihen, että pari kotimaista kerhoa lopettaa kärkkäämisen, jos syksyllä on keliä. Tänne vaan huuteleen ja kasataan porukka.

Yksi vaihtoehto on myös Viron, Saksan tai eteläruotsin päivien kyttääminen. Saksasta saa kohtuudella samalla retkellä koko ensi kauden varamoottorit ja mekaanikon eväät.

Motoparkin kisatreenejä voin suositella, vaikkei kisaan menisikään. Lanssi etc. on paikalla, ei mene ajaminen pelkästään ohitteluksi ja vetoapua yleensä on.

JMH

Fiiattia paikataan vauhdilla Tuen päiville. Nyt venataan klipareita ja varalla olleen öljysäiliön tiivistämistä hitsauksella. Katteet tarttee pientä jessehengitystä vain.

Laskeskelin, että 8 päivää olen tänä kesänä ajellut kuivalla välillä toukokuu-elokuu. Silti tuntuu, ettei olis ajanut ollenkaan.

v***u, ens kesänä työnnetään pitkin suomenniemeä niin, että syntyy halu polttaa kärrynsä.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 23.08.17 - klo:10:28
Fiiattia paikataan vauhdilla Tuen päiville. Nyt venataan klipareita ja varalla olleen öljysäiliön tiivistämistä hitsauksella. Katteet tarttee pientä jessehengitystä vain.
Onks sulla umpinaista alakatetta siihen...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

^
Ei, valitettavasti. Se oli ihan friikki homma, että painui tateista huolimatta niin syvälle hiekkaan, että öljysäiliö otti koneen pulttiin kiinni ja puhkes.

Toi uus öljysäiliö käytetään kyllä kunnolla lämpimäks ja makaillaan fikkarin kanssa väijymässä, ennen kuin sillä radalle tullaan. Kiinnikkeet moposta on jo oikastu.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 23.08.17 - klo:15:22
^
Ei, valitettavasti. Se oli ihan friikki homma, että painui tateista huolimatta niin syvälle hiekkaan, että öljysäiliö otti koneen pulttiin kiinni ja puhkes.

Toi uus öljysäiliö käytetään kyllä kunnolla lämpimäks ja makaillaan fikkarin kanssa väijymässä, ennen kuin sillä radalle tullaan. Kiinnikkeet moposta on jo oikastu.
Hommaa umpinainen alakate asap....
Jarrut paskana, paha hidastaa.

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.08.17 - klo:16:58
Lainaus käyttäjältä: JMH - 23.08.17 - klo:15:22
^
Ei, valitettavasti. Se oli ihan friikki homma, että painui tateista huolimatta niin syvälle hiekkaan, että öljysäiliö otti koneen pulttiin kiinni ja puhkes.

Toi uus öljysäiliö käytetään kyllä kunnolla lämpimäks ja makaillaan fikkarin kanssa väijymässä, ennen kuin sillä radalle tullaan. Kiinnikkeet moposta on jo oikastu.
Hommaa umpinainen alakate asap....

Jos haluu sivujalan pitää paikallaan niin umpinaista alakatetta joutuu leikkelemään jolloin se muuttuu ei niin umpinaiseksi 😆

murmela

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 23.08.17 - klo:17:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.08.17 - klo:16:58
Lainaus käyttäjältä: JMH - 23.08.17 - klo:15:22
^
Ei, valitettavasti. Se oli ihan friikki homma, että painui tateista huolimatta niin syvälle hiekkaan, että öljysäiliö otti koneen pulttiin kiinni ja puhkes.

Toi uus öljysäiliö käytetään kyllä kunnolla lämpimäks ja makaillaan fikkarin kanssa väijymässä, ennen kuin sillä radalle tullaan. Kiinnikkeet moposta on jo oikastu.
Hommaa umpinainen alakate asap....

Jos haluu sivujalan pitää paikallaan niin umpinaista alakatetta joutuu leikkelemään jolloin se muuttuu ei niin umpinaiseksi 😆
Noheva modaaja värkkää umpinaisesta katteesta sopivan umpinaisen katteen. Öljy kun tod näk vuotaa ennemmin esim öljyletkuista kuin tukijalasta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.08.17 - klo:17:58
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 23.08.17 - klo:17:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.08.17 - klo:16:58
Lainaus käyttäjältä: JMH - 23.08.17 - klo:15:22
^
Ei, valitettavasti. Se oli ihan friikki homma, että painui tateista huolimatta niin syvälle hiekkaan, että öljysäiliö otti koneen pulttiin kiinni ja puhkes.

Toi uus öljysäiliö käytetään kyllä kunnolla lämpimäks ja makaillaan fikkarin kanssa väijymässä, ennen kuin sillä radalle tullaan. Kiinnikkeet moposta on jo oikastu.
Hommaa umpinainen alakate asap....

Jos haluu sivujalan pitää paikallaan niin umpinaista alakatetta joutuu leikkelemään jolloin se muuttuu ei niin umpinaiseksi 😆
Noheva modaaja värkkää umpinaisesta katteesta sopivan umpinaisen katteen. Öljy kun tod näk vuotaa ennemmin esim öljyletkuista kuin tukijalasta.

Joo näinhän se on. Jalan irroituskaan ratapäivän ajaksi ei ehkä tyhmempi idea 😁 ei tartte katetta leikellä

JMH

24.08.17 - klo:07:18 #53 Viimeisin muokkaus: 24.08.17 - klo:07:25 käyttäjältä JMH
Ymmärrän huolenne.

Kuitenkin mulla on kolme OEM alakate + sivukatteet settiä, niin jää kuituiset vielä hommaamatta niihin positioihin. Noi Aprilian OEM katteet kestää kyllä ihan mukavasti.

2-2 putkisto ja sivujalka tosissaan avaa sen kuitukatteenkin lähes OEM kuosiin.

Seli seli seli ja kova jätkähän kuiduttelis OEM katteesta sisäpuolen saumaa keskeltä umpeen ja lisäis jotain pientä lärpäkettä reinoihin. (jos siihen muoviin nyt kuidun saa tarttumaan, miks ei?)

Olen huono ihminen.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 24.08.17 - klo:07:18
Ymmärrän huolenne.

Kuitenkin mulla on kolme OEM alakate + sivukatteet settiä, niin jää kuituiset vielä hommaamatta niihin positioihin. Noi Aprilian OEM katteet kestää kyllä ihan mukavasti.

2-2 putkisto ja sivujalka tosissaan avaa sen kuitukatteenkin lähes OEM kuosiin.

Seli seli seli ja kova jätkähän kuiduttelis OEM katteesta sisäpuolen saumaa keskeltä umpeen ja lisäis jotain pientä lärpäkettä reinoihin. (jos siihen muoviin nyt kuidun saa tarttumaan, miks ei?)

Olen huono ihminen.
Laskeppa montako öljyletkua, liitosta, säiliötä, lauhdutinta, jne sul on siin motin ulkopuolella?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

^
Monta. Öljynjäähdyttimeen kaks, säiliöön kolme, säiliöstä mottiin yksi, sitten on kovaa putkea jne.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 24.08.17 - klo:08:20
^
Monta. Öljynjäähdyttimeen kaks, säiliöön kolme, säiliöstä mottiin yksi, sitten on kovaa putkea jne.
Nii, miks kannattais olla umpinainen alakate?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

No tottakai kannatta laittaa semmoinen, jos sellaisen omistaa.

Sama ku kytkeä vaikka luistonesto päälle sateella, jos sellaisen omaa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JMH - 24.08.17 - klo:14:21
No tottakai kannatta laittaa semmoinen, jos sellaisen omistaa.

Sama ku kytkeä vaikka luistonesto päälle sateella, jos sellaisen omaa.
Niin, ja kun tyhmä ois viisas, niin se ostais semmosen mopon, jotta omistaa sellaisen jossa on luistonesto, jotta ois jotain mitä kytkeä päälle, kun alkaa sataa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

Mutku ei oo. Shake 'n bake.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Powered by EzPortal