Ajoleiri Kemoran moottoriradalla 27. - 29.4.2012

Aloittaja Jonna Huu, 21.03.12 - klo:22:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Fasu

Jos Jarskalla ei ole lämppäreitä,työnnetään kawa saunaan tunniksi. Lämpiää öljyt ja kaikki samalla! idea_1
VV

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: VilleR - 26.04.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.04.12 - klo:18:37
...ite tässä pakkailen kamoja laatikoihin ja valmistaudun muuttoon kun toiset paahtaa kohta jo rataa.

Samaa p****a täälläkin. Kyllä maistuu kun alunperin oli itsekin tarkoitus hypätä aamulla autoon ja nokka kohti kemoraa. Meneehän se näinkin muuttoa tehdessä ja viimeisiä kouluhommia hoitaessa  hedari_1

Kouluhommienkin osalta osuu siis samaan. Dipan pitäs olla tänään valmis, proffa lähetti ekan kerran kommentteja työstä eilen ja vain kevyet 2 sivullista korjausehdotuksia. Muuttomatkana Vaasa-Helsinki. Jotenkin en usko, että dippa olis vappuna kansissa.  hedari_1
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Taivas harmaa, ei sada ja pilvet hieman rakoilee.
Rata näyttää ihan ajokuntoselta kunhan vaan kuivas. airrev_1

TeroRSV

Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.04.12 - klo:09:08
Taivas harmaa, ei sada ja pilvet hieman rakoilee.
Rata näyttää ihan ajokuntoselta kunhan vaan kuivas. airrev_1

Laitappas kuvia ennakkotunnelmista peukku_1
Pessimisti ei pety.

murmela

Päivän ennuste aika synkeä, mutta la ja su pitäis olla ihan ok
http://www.yr.no/sted/Finland/Västra_Finland/Veteli/time_for_time.html
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Kuka nettiin pääsee, kertokaa jarskalle että lähden ajelemaan iltapäivällä kohti veteliä. Lämppärit siis huomenna käytössä. Illalla vasta olen perillä tänään. stoppie_gif

app

Ja missä niitä maljotuksia oli? Mieluummin tulisin samaan paikkaan kun muutkin.

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: app - 27.04.12 - klo:13:09
Kuka nettiin pääsee, kertokaa jarskalle että lähden ajelemaan iltapäivällä kohti veteliä. Lämppärit siis huomenna käytössä. Illalla vasta olen perillä tänään. stoppie_gif

Minäpä ilmoitan

PetsuZX

27.04.12 - klo:13:19 #68 Viimeisin muokkaus: 27.04.12 - klo:13:22 käyttäjältä PetsuZX
Lainaus käyttäjältä: app - 27.04.12 - klo:13:12
Ja missä niitä maljotuksia oli? Mieluummin tulisin samaan paikkaan kun muutkin.

Huhtaniemen mökkikylä

Puh. 06-8626 190

Sillanpää 68750

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 27.04.12 - klo:13:18
Lainaus käyttäjältä: app - 27.04.12 - klo:13:09
Kuka nettiin pääsee, kertokaa jarskalle että lähden ajelemaan iltapäivällä kohti veteliä. Lämppärit siis huomenna käytössä. Illalla vasta olen perillä tänään. stoppie_gif

Minäpä ilmoitan

Juu, kiitos, ilmoitus tuli perille ja hyvin ehtii.
Märkää ja kylmää, ei olla Carbonin kans käyty edes ajaan.
Pari hurjaa tuolla vetelee mut liukkaalta näyttää edelleen.

app

Kitooos!
Lähden tulemaan niin että kerkee BMW:tä juomaan illalla.

jarska

Met tultii Carbonin kans mökille kuherteleen ja nukkuun päikkärit, peukalot suussa, just herättii, syötii kevyt salaattilounas, huomenna uus yritys, ei ajettu metriikään, vois vaikka avata oluttölkin... beer_2

pienisopoapina

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

carbon

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.04.12 - klo:19:57
Miten tänään lauantaina sujui ?

Kyllä siellä muutama mpratalainen meni kivasti säästä huolimatta. Itse ajoin kaksi kertaa, ekaksi ihan uusilla silikonirenkailla kolmeakymppiä märällä radalla, sitten toinen kerta tunnustelua ja muistelua että suurinpiirtein mihin suuntaan tätä ajetaan, kolmas kerta ehti mennä pari min kun liputettiin kaikki ulos kun taas kerran tuli sadekuuro. Eihän tuosta ajamisesta nauttinut yhtään, mutta kiva oli nähdä uusia ja vanhoja kavereita, kiva oli nähdä ja kuulla erilaisia pyöriä. Jotenkin kuume nousi vielä korkeammalle, syystä kun ei päässyt / uskaltanut vapautuneesti ajella.
Jarskan kanssa samassa pilttuussa ja uskoisin hänen fiilikset olevan samantyyliset ? Minä olen jo kotona Yyterissä, huomenna muita juttuja, muut sinne jäivät.
Toivottavasti ilma paranee sunnuntaiksi peukku_1
Voin mää koittaa..

pienisopoapina

No voi hitsin hitsi. Oisin toivonu teille parempia kelejä. Ootte sen verran innokkaita. Foreca lupaa huomiselle hyvää keliä. Aamulla laitan hevoset pihalle, ulkoilutan koirat ja suuntaan kohti Kemoraa. Ois kyllä poikkeuksellista, että mulle sattuis tuuri kelin suhteen.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal