Ajoleiri Kemoran moottoriradalla 27. - 29.4.2012

Aloittaja Jonna Huu, 21.03.12 - klo:22:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app


rranta

mukana vaikkakin kohta pitää vissiin lähtä kyseleen tuohon gixxeri keksintöön piikkejä kumeihin. Palijonko laitetaan kylymäpaineet trelleborggeihin? reps_1

Wper

joko väki on laittanu pyörät iskuun vknloppua varten? Ite tuun reissusta vasta sillon lauantaina joten pitää laittaa nyt jo kaikki valmiiks pyörässä. Ja pyyhkästä ajokamojen päältä pölyt pois! :D
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: hogs - 15.04.12 - klo:23:00
joko väki on laittanu pyörät iskuun vknloppua varten? Ite tuun reissusta vasta sillon lauantaina joten pitää laittaa nyt jo kaikki valmiiks pyörässä. Ja pyyhkästä ajokamojen päältä pölyt pois! :D

Renkaat pitäs vielä vaihtaa, käyttää tonnin huollossa ja asentaa kaverin myymät kiinteet jalkatapit, sitten olis valmista. airrev_1

Vuorela

Eilen tuli laitettua mopoon katteet paikalleen ja käytettyä lämpimäksi. Rengastöitä vaille valmista.

Birke

Pyörä alkaa olemaan tikissä, kuskista ei tietoa :) Ajokamojen tsekkaus seuraavaksi.
Kovasti jo polttelee päästä avaamaan kausi.

Wper

toivottavasti sattuu hyvät kelit vkn lopulle. Mä koitan hinata lämpöä turkista tullessani mukaan veteliin :D yhden päivän kun vaan kerkee ajamaan, niin tavoitteeks vois asettaa olla kaatumatta, ja pääsuoralla ajaa yli 100kmh
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

BANDIT-R

Mulla ois viel mökissä tilaa 2 henkilölle.
Mökki on siel huhtaniemessä josta on lyhyt matka radalle.
Huhtaniemessä yöpyy myös JM-urheilijat.

Tulkaa nyt jakamaan mökki kuluja niin ei tuu mulle viikonloppu niin kalliiksi  welcome_1

Mikko
nolla-viis-nolla 3805471
Kohti ääretöntä ja sen yli
Valomainoksia ja tarroja työkseen tekevä/myyvä

jarska

Lainaus käyttäjältä: BANDIT-R - 16.04.12 - klo:09:34
Mulla ois viel mökissä tilaa 2 henkilölle.
Mökki on siel huhtaniemessä josta on lyhyt matka radalle.
Huhtaniemessä yöpyy myös JM-urheilijat.

Tulkaa nyt jakamaan mökki kuluja niin ei tuu mulle viikonloppu niin kalliiksi  welcome_1

Mikko
nolla-viis-nolla 3805471

Soiteltu ja varattu Carbonille + mulle. shakehands_1

Birke

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.04.12 - klo:10:36
Lainaus käyttäjältä: BANDIT-R - 16.04.12 - klo:09:34
Mulla ois viel mökissä tilaa 2 henkilölle.
Mökki on siel huhtaniemessä josta on lyhyt matka radalle.
Huhtaniemessä yöpyy myös JM-urheilijat.

Tulkaa nyt jakamaan mökki kuluja niin ei tuu mulle viikonloppu niin kalliiksi  welcome_1

Mikko
nolla-viis-nolla 3805471

Soiteltu ja varattu Carbonille + mulle. shakehands_1
Sittenhän alkaa olla porukka koossa peukku_1

PetsuZX

Mukana myös, jos kelit sallii ja  jos saa tuohon "uuteen" pyörään takarenkaan jostakin hankittua, mutta vielä on aikaa :)

Mazze

Perjantaille on ajot varattu joten hyviä kelejä toivotaan viikonlopuksi.

rranta

Kohta alakaa Norijan poikien pitkän ajan ennuste yltämään tuonne asti. Toivottavasti ois etes kuivaa, tai ei satas palijon lunta, tai ei ois palijon pakkasta. Kaverin kans tuumailtiin tännään ettei siitä joka tapauksessa tuu hukka reissu, jos ei päästä ajamaan perijantaina riipastaan pikku känni*. Lauantaina ajetaan sato tai ei.
*(pikku känni tarkottaa sievää simasuitten purskuttelua pitäen mielessä lauantai aamu)

pienisopoapina

Raahessa tänään lumiaura liikenteessä.
Laitanpa pari kuvaa liitteeksi jotta voipi jälkikäteen naureskella kuinka äkkiä sää voi muuttua.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 18.04.12 - klo:07:58
Raahessa tänään lumiaura liikenteessä.
Laitanpa pari kuvaa liitteeksi jotta voipi jälkikäteen naureskella kuinka äkkiä sää voi muuttua.

Juuri työnsin nenäni ulos ja aika lohduton näky, joka paikka täynnä uutta lunta ja pitäs lähtee autolla luisteleen liikenteeseen...kesärenkailla tietty.
Vielä on silti toivoa päästä Kemoraan.  airrev_1

Powered by EzPortal