Ajoleiri Kemoran moottoriradalla 27. - 29.4.2012

Aloittaja Jonna Huu, 21.03.12 - klo:22:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

101%:sti onnistunut viikonloppu. Tunti sitten kotona, joten huomenna pöpinää lisää. Uus 7712 täysin revennyt, ja huom! aivan reunaan asti.

app

AamuTUIMAAN heti laitan teille videonpätkän, jonka löysin puhelimestani kotiin palattuani, mutta ensi alustus:

Lauantaina en mennyt radalle, koska oli kosteaa (RRöygh), ja niinpä lähdettiin mökille Jarskan ja muiden humujen kanssa. Positiivisena yllätyksenä kämppäkaverit olivat jokainen täysraittiita miehiä, naisia ei saatu, ja niinpä lähdettiin TAPPELEMAAN aikaa keväiseen metsään. Carbon kun kertoi intoHIMOnsa olevan lintudongaus. Luettelempa todisteena itse oppineeni uudet lajit, jotka luonnosta donkattiin: Vihermetso, Kuukäki, Punkkumulkku, Puutiainen, Mtsäsonni, Rankkitiira, ja voivoi, monta muuta. Erittäin antoisa ilta!

Aamulla heräsin viimeisenä, ja puhelin hukassa. Lähdin etsimään, kun sillä välin veijarit Carbon ja Jarska olivat sen kanssa etsimässä minua (Jani). Carbon oli videotilassa (krankkunen) tallentanut Jarskan aamutoimet, ja videolla on myös ulkoa kuvattua matskua. Näette että luntahan siellä. Radallakin olivat kuvanneet Jarskaa pyörän selässä. Eivä löytäneet (onneksi) minua, ja sain puhelimen vasta iltapäivällä.
Jos tämä tallenne vaikuttaa jo ennen nähdyltä se johtuu ainoastaa siitä, että Jarskahan se siinä esiintyy imrovisoiden:

Keppana viimeinen

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: app - 30.04.12 - klo:07:13
Luettelempa todisteena itse oppineeni uudet lajit, jotka luonnosta donkattiin: Vihermetso, Kuukäki, Punkkumulkku, Puutiainen, Mtsäsonni, Rankkitiira, ja voivoi, monta muuta. Erittäin antoisa ilta!

App saa mut kateelliseksi nopeutensa lisäksi myös bongauksessa. Itekki harrastan sitä, mutta en ole nähnyt vasta kuin lokin, hanhen, joutsenen, kurjen ja pikkulinnun. Niin ja fasaanin.
Ens kerralla saat opettaa mulle ajamisen lisäksi bongausta. Se sun takakumi oli hieno.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

nopea57

Pikkasen jäi vaikutelma kosteasta...kelistä. No jostainhan se kausi on aloitettava, vaikka bongauksesta.  peukku_1

Fasu

Jarska uskoi haltuuni hyvä laatuisen järjestelmä kameran ja lintu bonkaus jatkui..Kuvissa näkyy Räystäsvärkkejä,hönötintti,arai,shoei ja harvinaisempi bell.
Yksi super corsakin näkyy tarkasti katsoen.Loppu kevennyksenä lipputanko ja mänty.Kuvat on otettu kaukaa,kohteita häiritsemättä ja odotan innolla palautetta
kunhan jarska on saanut kuvat koneelle. ??? Kuvauksen jälkeen tulikin valitettava kiire kotimaisemiin. :D
VV

jarska

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 30.04.12 - klo:08:58
Jarska uskoi haltuuni hyvä laatuisen järjestelmä kameran ja lintu bonkaus jatkui..Kuvissa näkyy Räystäsvärkkejä,hönötintti,arai,shoei ja harvinaisempi bell.
Yksi super corsakin näkyy tarkasti katsoen.Loppu kevennyksenä lipputanko ja mänty.Kuvat on otettu kaukaa,kohteita häiritsemättä ja odotan innolla palautetta
kunhan jarska on saanut kuvat koneelle. ??? Kuvauksen jälkeen tulikin valitettava kiire kotimaisemiin. :D

Juu, yritin pikakurssittaa parhaani mukaan, kun en malttanut jättää settiä väliin ja mennä itte...tosin lopussa kävin pikaisesti räpsimässä, ennen viimeistä settiä ;D
Prkl, juuri kun olin tulossa poijes, huomasin et Wehnä hyppäs mun mopon päälle, enkä ehtinyt ottaa yhtään kuvaa. hedari_1''

Mut jokainen radan varrella kuvannut tietää, et se on melkosen vaikee laji, en osaa kyllä itekkään.
Kiitosta vaan kuvaamisesta, eiköhän niistä jotain saada kasaan. shakehands_1

JTK

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.04.12 - klo:10:00
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 30.04.12 - klo:08:58
Jarska uskoi haltuuni hyvä laatuisen järjestelmä kameran ja lintu bonkaus jatkui...

Juu, yritin pikakurssittaa parhaani mukaan, kun en malttanut jättää settiä väliin ja mennä itte...tosin lopussa kävin pikaisesti räpsimässä, ennen viimeistä settiä ;D
Prkl, juuri kun olin tulossa poijes, huomasin et Wehnä hyppäs mun mopon päälle, enkä ehtinyt ottaa yhtään kuvaa. hedari_1''
...
rrantan albumista bongattu app:n erikoismaalattu respekt_1, hieno on.  peukku_1
Lisää kuvia ootellaan popcorn_gif, josko jarskakin ehtii.
Quot homines, tot sententiae.

jarska

30.04.12 - klo:12:02 #97 Viimeisin muokkaus: 30.04.12 - klo:12:45 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: JTK - 30.04.12 - klo:11:35
Lisää kuvia ootellaan popcorn_gif, josko jarskakin ehtii.

Sielläpä olis nyt mun ja Fasu1000:n ottamia kuveja galleeriassa.
Tässä Wehnä tuunaa app:n pyörää ja Jyty vartioi: :D

[smg id=96]


Edit: Fasun ottamat kuvat vielä kesken.

MarkoL

No niin no.
Lauantai oli mielenkiintoinen päivä.
Muutama muuttuja matkassa kun oli kevään eka ajokerta,
eka ratapäivä,täysin vieras pyörä slikseillä ja semi märkä rata.
Ja kaiken kruununa kipiä selkä.
Siinä oli ns jännä kakka lähellä kun piti radalle mennä.
Ja ajajatutkinnon käytäntö-osio ei helpottanut jännitystä yhtään.
Nyt tiedän miten ajetaan "sukkasiltaan".

Onneksi sai päivän aikana muutaman käypäsen kierroksen tehtyä
ja pääs tuntemaan ajamisen nautinnon vaikka kaverin pyörällä ajelinkin..
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

JTK

30.04.12 - klo:19:04 #99 Viimeisin muokkaus: 30.04.12 - klo:19:07 käyttäjältä JTK
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.04.12 - klo:12:02
...
Tässä Wehnä tuunaa app:n pyörää ja Jyty vartioi: :D

[smg id=96]

...
Ai, Jyty? Luulin että carbonille laitettu remmi rajoittamaan liikkumista.

Edit: Vappuja kaikille, tasapuolisesti.
peukku_1
Quot homines, tot sententiae.

jarska

Sinne män loputkin kuvat.
Näin radan varrella muitakin kuvaajia, myöskin tämä ratakettu-kaveri näytti ottavan kuvia, missähän niitä vois kattella?

pienisopoapina

Jos jollakin on kuva mun sinisestä suskasta, niin ois kiva nähdä se. Vaikka pikkuisena täplänä taustalla.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

raukkis

Mukavaa puuhaa tuo taas oli. Pe ja la joutui jättämään väliin mutta sunnuntaina kuivaa ja aurinkoista koko päivän. Parin sekunnin päähän pääsi viime vuoden ajasta mutta olihan melkoista asennon ja muun hakemista. Vauhtia oli turha yrittää löytää kun ei tiedä mistä ettis mutta eiköhän se siitä kesän mittaa. Liian pystyssä sitä mennään edelleen ainakin kuvien mukaan ja koivet huutaa hoosiannaa vielä tänäänkin virheellisestä asennosta.

Kiva oli forumilaisia tavata ja muutenkin höpötellä niitä näitä. Seuraavaa kertaa odotellessa.

rranta

Olipa kyllä mukava viikonloppu. Ajot meni just niinku ekalle reissulle voi oottaa menevän. Hirviätä panniikkia, mutkat muttereiksi. Välisä tuntu että tästä ei tuu yhtään mittään ja sama lopettaa koko homma hedari_1 Sunnuntaina pari ok kierrosta vaikkakin vauhit on mitä mulla on. Sitten tämä saa****an heikkopeikko sai vielä pyöränsä kaadettua kärryllä hesse_fool kaikkeen sitä pystyy ku on tämmönen saa****an koheltaja :-\. No pyörän damaget jäi pieneksi ja halavaksi onneksi niin. Pääsi semmonen 'keinahtava teline' vähän yllättämään. No ens kerralla tulee katottua varmasti aika tarkkaa onko eturengas oikein...  No vielä ei luovuteta vaan harijottelut jatkuu. Pyörän kans oli vähän ongelmaa alustan osalta. Pitää koettaa vähän muuttaa sitä ennen ens kertaa. Päivän aikana ei saanu kiinni tuota vaikkakin rengas kulu ihan nätisti. Pyörä pumppas koko paluusuoran niin pahasti että joutu puolella kaasulla ajamaan ja vauhtia jäiki aika palijon puuttumaan. Sais sen verran tuota pumppua pois, että pystys ajamaan paluusuoran entisellä tavalla. Nopeutta paluusuoralla jäi puuttumaan yli 30km/h Eturenkaaseen en saanu tuntumaa eikä uskaltanu yhtään kiusata. Varmaan enemmän kuskin ruosteista kiinni. Mukavaa porukkaa sielä oli. Kiitokset kaikille mukana olleille siltä pitkätukkaselta hipiltä peukku_1

BANDIT-R

Jonna HOI!
Jos JMU porukalle tulee tietoon kuvista joita on otettu ajoleirillä niin niitä ois kiva katsella.
Olisi kiva jos olisin sattunut johonkin kuvaan kun niistä näkee ton ajoasennon niin hyvin.

Tai jos joku muu tietää missä sivustolla vois olla kuvia niin vinkkiä vaik tänne...

Kohti ääretöntä ja sen yli
Valomainoksia ja tarroja työkseen tekevä/myyvä

Powered by EzPortal