Uudet viestit

MP-Ratatori

Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O: K5-K6 GSX-R tonnarin slipari / Yoshin pelkkä pönttö


Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
M: Dunlop sateiset, uusi setti

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 30/06/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)
M: BMW S 1000 RR shifter/blipperi anturi * uusi *

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 03/05/2020
Kommentit (0)
M: CBR1000RR 2010

Hinta: 7000.00 EUR
Päiväys: 07/04/2020
Kommentit (0)

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

  • Finnish Superbike 2017 1. Osakilpailu, Botniaring: 26.05.17 - 28.05.17

Kirjoittaja Aihe: Finnish Superbike 2017 1. Osakilpailu, Botniaring 26.-28.5.2017  (Luettu 22030 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Xper77i

  • Xper77i
  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Heinä 2012
  • Viestejä: 62
  • Ikä: 37
  • Paikkakunta: Espoo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:27.02.17 - klo:18:17
  • R6R
    • superstock # 77
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 85
Botniaring
   
Kilpailun järjestäjä:
Kurikan matkamotoristit ry

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
sähköinen ilmoittautuminen
kilpailukutsu/lisämääräys

Rata:
http://www.botniaring.fi

http://www.srra.fi/

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 129
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1588
  • Ikä: 54
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:17
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
https://static.wixstatic.com/media/e7a774_12e49460be40489687c67c8d854ea7b7~mv2.jpg/v1/fill/w_380,h_531,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01/e7a774_12e49460be40489687c67c8d854ea7b7~mv2.jpg
Finnish Superbike 2017 1. Osakilpailu, Botniaring 26.-28.5.2017

http://www.iceroadracing.com/eilmo/index.php?lcrit=Kaikki&kisaid=152&kansio=kumamo&sivu=listaa
 
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 129
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1588
  • Ikä: 54
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:17
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Aikataulu:
https://static.wixstatic.com/media/e7a774_67587d937caf4b8d8bc81f1cecc8f8b0~mv2_d_1240_1754_s_2.jpg/v1/fill/w_600,h_852,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01/e7a774_67587d937caf4b8d8bc81f1cecc8f8b0~mv2_d_1240_1754_s_2.jpg
Finnish Superbike 2017 1. Osakilpailu, Botniaring 26.-28.5.2017

Järjestäjän sivut (linkki liveseurantaan): http://juliahakkolajh.wixsite.com/-kumamo/finnish-superbike
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa Kassu389

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Heinä 2012
  • Viestejä: 27
  • Ikä: 52
  • Paikkakunta: Jämsä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:09.05.19 - klo:23:02
  • Aprilia SL 1000 Falco -04 Yamaha FZ 750 -86
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 3
Tällainen tiedote tuli järjestäjiltä koskien classic- kisaa Botnialla: "Kisa ajetaan lyhyellä radalla, pitkällä radalla ei ole SML’n edellyttämää hyväksyttyä radantarkastuspöytäkirjaa. Mikäli hyväksyntä saadaan niin kisa siirtyy pitkälle radalle."
Ko. tapahtuma on viikkoa ennen Finnish Superbike-kisaa, toivottavasti luvat saadaan kuntoon, superbikellä lyhyen radan kiertäminen
lienee vielä pöhlömpää kun meidän öljyruiskuilla.


Jos muutama rauhassa nautittu olut ei auta näkemään asioita paremmassa valossa, muutama seuraava auttaa varmasti.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3293
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:13
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 677
Tällainen tiedote tuli järjestäjiltä koskien classic- kisaa Botnialla: "Kisa ajetaan lyhyellä radalla, pitkällä radalla ei ole SML’n edellyttämää hyväksyttyä radantarkastuspöytäkirjaa. Mikäli hyväksyntä saadaan niin kisa siirtyy pitkälle radalle."
Ko. tapahtuma on viikkoa ennen Finnish Superbike-kisaa, toivottavasti luvat saadaan kuntoon, superbikellä lyhyen radan kiertäminen
lienee vielä pöhlömpää kun meidän öljyruiskuilla.



Onhan sitä lyhyttä rataa ajettu kilpaa vuosikaudet. Saman pitunen se on kuin Kemorakin. SM-kisan kilpailukutsussa radan pituudeksi on merkattu 4014m. 
Oiskohan jollain tietoa, että miksi se pitkä rata on kilpailukiellossa? Ja Botnialla tänä vuonna käyneet: Vieläkö sieltä puuttuu turva-alueita vai oliko ratayhtiö jo raaskinut sijoittaa niihin?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3293
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:13
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 677
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana? Pirun hieno rata ajaa jos vaan turva-alueet on tehty kuntoon. Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 129
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1588
  • Ikä: 54
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:17
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana?
Epävarmaakin epävarmempana käsityksenäni on, jotta shikaani haluttais muotoilla uudelleen nopeuden vähentämiseksi/selvemmin havaittavaksi tai jotain. Samoin epävarma käsitykseni on, jotta shikaanin alueen halllitsijana on jokin toinen taho kuin ratayhtiö, jolloin muutokset on hankala toteuttaa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3293
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:13
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 677
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana?
Epävarmaakin epävarmempana käsityksenäni on, jotta shikaani haluttais muotoilla uudelleen nopeuden vähentämiseksi/selvemmin havaittavaksi tai jotain. Samoin epävarma käsitykseni on, jotta shikaanin alueen halllitsijana on jokin toinen taho kuin ratayhtiö, jolloin muutokset on hankala toteuttaa.
Miksiköhän sitä halutaan hidastaa? Radan ehkäpä makein paikka. Tosin tuo havainto-ongelma voi olla ihan totta varsinkin kisan ekoilla kierroksilla kun tosta mennään lähekkäin läpi.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 51
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana? Pirun hieno rata ajaa jos vaan turva-alueet on tehty kuntoon. Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.

Muistaakseni vauhtivasurista sopivasti kaatuessa tulee mopo seuraavalle suoralle radalle. Tarttis turvaratkaisuja tai vasurin vauhtien pudotuksen.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5161
  • Paikalla:tänään kello 02:01
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5161
  • Paikalla:tänään kello 02:01
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana? Pirun hieno rata ajaa jos vaan turva-alueet on tehty kuntoon. Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.

Muistaakseni vauhtivasurista sopivasti kaatuessa tulee mopo seuraavalle suoralle radalle. Tarttis turvaratkaisuja tai vasurin vauhtien pudotuksen.

Onhan siinä vasurissa se shikaani tms valmiina, tarvi muutaku pistää tötsät radalle ja kertoo kuskeille ett ajaa sitä kautta.

Ja its as vois olla ihan mielenkiintonen lisä. Noi kyynerpää radasssa ajettavat vauhtivasurit on niin sou läst siison kamaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3293
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:13
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 677
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Sähän sen oot testannu, että harrastelijan köröttelyssä pysähtyy helposti ennen kaidetta jos jarrussa sekaa mopon nurin. Kisavauhdeissa ei välttämättä sitten enää turva-alue riitäkään. Vähän sama juttu kuin Kemoran vikassa mutkassa. Turva-alue on rataharrastajalle täysin riittävä, mutta kun tullaan oikeesti kovaa, alkaa rengasvalli olla vähän turhan lähellä jos sattuu rypäsemään.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5161
  • Paikalla:tänään kello 02:01
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Sähän sen oot testannu, että harrastelijan köröttelyssä pysähtyy helposti ennen kaidetta jos jarrussa sekaa mopon nurin. Kisavauhdeissa ei välttämättä sitten enää turva-alue riitäkään. Vähän sama juttu kuin Kemoran vikassa mutkassa. Turva-alue on rataharrastajalle täysin riittävä, mutta kun tullaan oikeesti kovaa, alkaa rengasvalli olla vähän turhan lähellä jos sattuu rypäsemään.

Paljos Kisa Kuskilla on vauhtia tuossa suoralla?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3293
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:13
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 677
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Sähän sen oot testannu, että harrastelijan köröttelyssä pysähtyy helposti ennen kaidetta jos jarrussa sekaa mopon nurin. Kisavauhdeissa ei välttämättä sitten enää turva-alue riitäkään. Vähän sama juttu kuin Kemoran vikassa mutkassa. Turva-alue on rataharrastajalle täysin riittävä, mutta kun tullaan oikeesti kovaa, alkaa rengasvalli olla vähän turhan lähellä jos sattuu rypäsemään.

Paljos kisakuskilla on vauhtia tuossa suoralla?
Riippunee aika paljon kuskista. Oman nopeuden tuossa näkee sitten parin viikon päästä. Oma veikkaus on, että karvan auki 250 tohon saa kuivalla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020