Vakuutukset

Aloittaja Hukkapätkä, 21.03.12 - klo:22:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slowrider

Pakko se huomenna vielä soittaa ja varmistaa. Eli pitääkö irtisanoa vakuutus huomenna ja ottaa samantien uusi. Jos sama systeemi joka firmalla, niin voipi olla kilvellisiä radalla jatkossa ihan kiitettävästi :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.12.13 - klo:13:14
Jos sama systeemi joka firmalla, niin voipi olla kilvellisiä radalla jatkossa ihan kiitettävästi :)

Näimpä, ja minä kun oon aina väliin harmitellu ku tuli kilvellisestä rakennettua ratapyörä.
En harmittele enää, tämähän on jo täydellä "ratakaskolla" halvempaa. :P

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.12.13 - klo:13:22
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.12.13 - klo:13:14
Jos sama systeemi joka firmalla, niin voipi olla kilvellisiä radalla jatkossa ihan kiitettävästi :)

Näimpä, ja minä kun oon aina väliin harmitellu ku tuli kilvellisestä rakennettua ratapyörä.
En harmittele enää, tämähän on jo täydellä "ratakaskolla" halvempaa. :P

Eihän tämä nyt periaatteessa ratahommissa meillä paha. Seuraavan mopon laittaa kilvellisen vähän kalliimmalla. Mutta kohta saadaan ajella kaikki vanhukset keskenään.. Ei paljon junnutoiminnalla ole mahiksia crossi/rata/yms hommissa jos tosiaan joidenki minicrossien vakuutusmaksut huitelee parissa tonnissa/vuosi. Tulee crossiradoilla olemaan tilaa...

Vuorela

Käytännössä tuon vuosihinnoittelun takia on vaan jatkossa valittava minä kuukausina ajaa ja pitää laitetta vakuutuksessa. Vielä jos saisi päiväksi vakuutuksen, niin aina vaan parempi. Tosin päiväkohtainen hinnoittelu kohoaisi varmaan aika hurjaksi, jos isompi joukko siihen siirtyisi.

Eiköhän hinnat vielä nouse, kunnes lajit on tapettu harrastajien puutteeseen. Ehkä uusi liikennevakuutuslaki tekee jotain muutosta asiaan aikanaan.

juice09

on tää suomi kummallinen maa kaikki hinnat nousee ja varsinkin ns. marginaalisia porukoita täysin mielivaltaisesti rokotetaan.
No eipähän tarvi taaskaan äänestää vaaleissa, varsinkin ku ajattelee minkälainen liikenneministeri on saatu.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.12.13 - klo:13:22
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.12.13 - klo:13:14
Jos sama systeemi joka firmalla, niin voipi olla kilvellisiä radalla jatkossa ihan kiitettävästi :)

Näimpä, ja minä kun oon aina väliin harmitellu ku tuli kilvellisestä rakennettua ratapyörä.
En harmittele enää, tämähän on jo täydellä "ratakaskolla" halvempaa. :P
Niinpä. Jatketaan siis kilpipyörän hipostelua Alpharacing :)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.12.13 - klo:13:22
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.12.13 - klo:13:14
Jos sama systeemi joka firmalla, niin voipi olla kilvellisiä radalla jatkossa ihan kiitettävästi :)

Näimpä, ja minä kun oon aina väliin harmitellu ku tuli kilvellisestä rakennettua ratapyörä.
En harmittele enää, tämähän on jo täydellä "ratakaskolla" halvempaa. :P
Sama täällä. Mietin tossa kauden lopulla josko panis kilpiyamahan lihoiks ja hommaisi vastaavan kilvettömän tilalle. 
Mutta mennäänpä silti tolla kilpipelillä jatkossakin. On vähän semmonen kutka, että sen tonnin-pari mikä jäis käteen pyörää vaihtamalla makselee aika äkkiä kallistuneissa vakuutuksissa pois.

raukkis

Vitunvittu. Pentuna eikä oikein aikuisenakaan ole ollut varaa harrastaa moottoriurheilua. Väkisin tapetaan vähätkin mahdollisuudet. Mitä maksaa vakuutukset hevosurheilussa, jalkapallossa, jääkiekossa hitto missä tahansa muussa missä jengi on polilla paljon useammin..muutaman kympin vuosi.

No täytyy alkaa kyttäämään rekisteröitäviä raatoja jossain vaiheessa jos ihan mahottomaksi menee. Eikö tuo aktia ollut jossain keskusteluissa väittäny ettei tarvetta korotuksille (490€) ja ensi vuonna otettu vakuutus olisikin sitten sen parituhatta....?

Kyllä kyrpii, jokohan kohta maksetaan veroa ajettujen kilsojen mukaan myös rääräässä...onhan meilllä racecronot ja muut valmiina. Toki siihen tarvitaan vielä ollilan konsulttikavereiden palkkiot että voidaan sekin ottaa huomioon onko ajettu meluttomassa kemorassa vai jossain hämiksen ytimessä. Että hyvää uutta vuotta vaan kaikille, saa**na.

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.12.13 - klo:13:14
Pakko se huomenna vielä soittaa ja varmistaa. Eli pitääkö irtisanoa vakuutus huomenna ja ottaa samantien uusi.

Sama tilanne itsellänikin. Kilvettömän vakuutus on IFissä ( liikenne + osakasko ). Jotenkin ajattelin, että vanhat vakuutukset tosiaan säilyy entisellään mutta tuo vakuutuskauden päättyminen käynyt pienessä mielessäkään...  :o
Ei kovaa mutta täysillä!

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 29.12.13 - klo:13:22
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.12.13 - klo:13:14
Jos sama systeemi joka firmalla, niin voipi olla kilvellisiä radalla jatkossa ihan kiitettävästi :)

Näimpä, ja minä kun oon aina väliin harmitellu ku tuli kilvellisestä rakennettua ratapyörä.
En harmittele enää, tämähän on jo täydellä "ratakaskolla" halvempaa. :P
Tosi on. Viime kaudella olisin saanut kaivaa 11500 € jostain, jos ei olis ollut If sponsorina.

slowrider

Soitin iffille ja vakuutuskausi ei vaikuta kunhan on nyt ennen vuodenvaihdetta tehty vakuutus eikä sitä ole katkaissut esim nyt talveksi. Vakuutuskauden vaihtuessa korkeintaan tulee normaali indexikorotus (mikä sit onkaan).

fredator

Muistakaa sitten että "entinen" Aktia on nykyään pankki-aktia ja vaakuutusasiat on Folksam ... eri yritys, tosin pankkikin vielä myy vakuutuksia :-)

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 30.12.13 - klo:10:18
Soitin iffille ja vakuutuskausi ei vaikuta kunhan on nyt ennen vuodenvaihdetta tehty vakuutus eikä sitä ole katkaissut esim nyt talveksi. Vakuutuskauden vaihtuessa korkeintaan tulee normaali indexikorotus (mikä sit onkaan).

Oukei, taidan luotaa siihen, että kohtelu on tasapuolista kaikkien vakuutuksenottajien kesken. ;)
Ei kovaa mutta täysillä!

Fasu

Kilvellisestä voi viedä syksyllä sen lapun konttorille, taisi maksaa 12e. ja keväällä kipaista takaisin,14e. Liikennevakuutus on silloin poikki ainakin. Kaikkiaan homma haisee siihen suuntaan,
että nämä mopot aletaan jatkossa katsastaan. Voi tulla pieni hiki kun kilvellistä ratapyörää yritetään leimata. Jos se kusiainen kovin kirmailee,niin tehomittaukseen ja vakuutusmaksut
nousee ihan eri kategoriaan kun ei se enää olekkaan kuohittu 100 heppanen versio. Kattikin kadonnut matkalla ynm. :D
VV

murmela

30.12.13 - klo:14:37 #164 Viimeisin muokkaus: 30.12.13 - klo:18:37 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Fasu - 30.12.13 - klo:13:25
Voi tulla pieni hiki kun kilvellistä ratapyörää yritetään leimata. Jos se kusiainen kovin kirmailee,niin tehomittaukseen ja vakuutusmaksut
nousee ihan eri kategoriaan kun ei se enää olekkaan kuohittu 100 heppanen versio. Kattikin kadonnut matkalla ynm. :D
Vaihtaa kartan nii katoo pollet kummasti.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal