Vakuutukset

Aloittaja Hukkapätkä, 21.03.12 - klo:22:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Mut kyl itekin taidan ostaa jonkun AVK tai muuten mällätyn K9:n, nostan siihen kilpurin tekniikan ja myyn loput romut pois. Ei pitäs paljon tolla nokkaan tolla tapaa ja vakuutuksen hinta laskee ja saa ajaa kadullakin jos semmonen mielenhöiriö iskee.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

20.04.16 - klo:18:09 #286 Viimeisin muokkaus: 20.04.16 - klo:18:12 käyttäjältä jarska
Näillä hinnoilla kannattaa ratapäivä järjestäjien triplatsekata vakuutukset, houkutus ajaa ilman on jo melkoinen..

raukkis

hondurasista ei voine luopua kuin joskus museoiässä. Vielä on se maastovakutuus voimassa. Tai sitten myy "vuokraamalla" ja veloittelee vak. maksut vuosittain..

MikkoS

Minäpä näppärästi vaihdoin männäkesänä kilvellisen liki samanlaiseen kilvettömään.
Vaikka internetistä osasivat kertoa että älä hitolla semmosta tee.
Vaikka teinkii pienet fyrkat siinä vaihto-operaatiossa niin eipä liiaks lämmitä.
Onneksi ei oo isommin tuo ajelukaan houkutellut tänä keväänä =)

Nitrous

Taidan oikeesti kallistua siihen ratkasuun, että otan vakuutuksen vain ratapäiville. Päivähinta on vajaan kympin, joten kaudesta selvinnee alle 200€ vakuutuskuluilla. Tosin vaivaahan tuo vaatii.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

santerik

Päivävakuutuksissa kandee muistaa, että valtaosalla yhtiöitä ei pysty ostamaan kilvettömän vakuutusta verkossa ja puhelinlinjat ei viikonloppuisin ole auki. Jos haluaa sunnuntaina käydä radalla on vakuutusten kanssa oltava hereillä perjantaina.

Lisäksi viime kesänä yhdessä offiisissa piti käydä paikan päällä irtisanomassa vakuutus. Tämä oli ns. mystistä enkä muista minkä perustelun tähän sain..

santerik

Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.04.16 - klo:18:09
Näillä hinnoilla kannattaa ratapäivä järjestäjien triplatsekata vakuutukset, houkutus ajaa ilman on jo melkoinen..
Mut eikös tässä homma mene siten, että mahdollisen syyttömän osapuolen vahingot korvataan liikennevakuutuskeskuksen/-rahaston/-mikälien toimesta. Eli asiansa hoitavalle ratailijalle tai tapahtuman järjestäjälle tästä ei synny lisää riskejä tahi ongelmia.

Kurahommissa on esson baarin mukaan lisääntynyt melkoisesti vakuutuksitta ajo näiden pienten indeksikorotusten seurauksena.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: santerik - 20.04.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.04.16 - klo:18:09
Näillä hinnoilla kannattaa ratapäivä järjestäjien triplatsekata vakuutukset, houkutus ajaa ilman on jo melkoinen..
Mut eikös tässä homma mene siten, että mahdollisen syyttömän osapuolen vahingot korvataan liikennevakuutuskeskuksen/-rahaston/-mikälien toimesta. Eli asiansa hoitavalle ratailijalle tai tapahtuman järjestäjälle tästä ei synny lisää riskejä tahi ongelmia.
Jokaisen etu on se, että jokaisella on se maksettu vakuutus. Kovasti veikkaan, että orgin päivillä noita satunnaistarkastuksia tehdään ainakin alkukaudesta entistä enemmän.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

santerik

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.04.16 - klo:21:39
Lainaus käyttäjältä: santerik - 20.04.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.04.16 - klo:18:09
Näillä hinnoilla kannattaa ratapäivä järjestäjien triplatsekata vakuutukset, houkutus ajaa ilman on jo melkoinen..
Mut eikös tässä homma mene siten, että mahdollisen syyttömän osapuolen vahingot korvataan liikennevakuutuskeskuksen/-rahaston/-mikälien toimesta. Eli asiansa hoitavalle ratailijalle tai tapahtuman järjestäjälle tästä ei synny lisää riskejä tahi ongelmia.
Jokaisen etu on se, että jokaisella on se maksettu vakuutus. Kovasti veikkaan, että orgin päivillä noita satunnaistarkastuksia tehdään ainakin alkukaudesta entistä enemmän.
No totta munassa se on jokaisen etu notta vakuutukset on kunnossa. Eikös se kuitenkin ole noin, että syyttömän kärsijän korvaukset on "turvattu"?

Mikko K.

Perse kipeänä jo pelkästä lukemisesta.. onneksi on nykyiseen runkoon vielä ympärivuotinen halpisvakuutus.. voi talvella käydä samalla solifeerilla esim. pilkillä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: santerik - 20.04.16 - klo:21:42
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.04.16 - klo:21:39
Lainaus käyttäjältä: santerik - 20.04.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.04.16 - klo:18:09
Näillä hinnoilla kannattaa ratapäivä järjestäjien triplatsekata vakuutukset, houkutus ajaa ilman on jo melkoinen..
Mut eikös tässä homma mene siten, että mahdollisen syyttömän osapuolen vahingot korvataan liikennevakuutuskeskuksen/-rahaston/-mikälien toimesta. Eli asiansa hoitavalle ratailijalle tai tapahtuman järjestäjälle tästä ei synny lisää riskejä tahi ongelmia.
Jokaisen etu on se, että jokaisella on se maksettu vakuutus. Kovasti veikkaan, että orgin päivillä noita satunnaistarkastuksia tehdään ainakin alkukaudesta entistä enemmän.
No totta munassa se on jokaisen etu notta vakuutukset on kunnossa. Eikös se kuitenkin ole noin, että syyttömän kärsijän korvaukset on "turvattu"?

En lähde ottamaan kantaa tuohon syyttömän turvaan ja sen helppouteen. Ennemmin niin päin, että vakuutus on varmasti kaikilla voimassa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Jaaha. lähtis hakee taxfree-mopottimen ja kilpipeliksi konvertoimaan tuota. Varmaan katteet ja keulat ja ecut ja tankit menis kaupaksi pitemmän päälle. Varamoottori vois olla kullanarvoinen itelle sit.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 20.04.16 - klo:23:21
Jaaha. lähtis hakee taxfree-mopottimen ja kilpipeliksi konvertoimaan tuota. Varmaan katteet ja keulat ja ecut ja tankit menis kaupaksi pitemmän päälle. Varamoottori vois olla kullanarvoinen itelle sit.
Mietin tuota tax-free vaihtoehtoa kanssa, mutta eikös se tartte kilvittää Suomeen jos meinaa vakuutuksiin? Eli verot menis maksuun?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

santerik

21.04.16 - klo:09:09 #298 Viimeisin muokkaus: 21.04.16 - klo:09:12 käyttäjältä santerik
Kuramopopuolellahan ovat rekisteröineet punakilpisiä pyöriä. Ilmeisesti tarvitsee vaatimuksenmukaisuustodistuksen, katkeamattoman omistushistorian ja jonkun tullin lapun. Sitten mopo katsastuskuntoon ja verot maksuun.

Tämä toki vaatii sen, että pyörä on palautettavissa järkevällä vaivalla katsastuskelpoiseksi. Useammassa vanhassa kilpurissa taitaa olla sähköt sen verran karsitut, että vaadittaisiin vähintään luovuutta jotta homma toimisi mutta harrastekäyttöön tehdyissä pyörissä voisi osassa olla toivoa.

En siis tiedä onko tämä mahdollista kilvettömille ratapyörille. Paljon mahdollista, että tässä tulee muitakin ongelmia kuin sähkötyöt, en ole asiaa selvitellyt. Kurapuolelta pari ekaa google-esimerkkiä:
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=30860
http://www.teamvirkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=7&t=199
http://www.offroadpro.fi/keskustelu/punakilpi-valkokilpiseksi-1

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.04.16 - klo:08:43
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 20.04.16 - klo:23:21
Jaaha. lähtis hakee taxfree-mopottimen ja kilpipeliksi konvertoimaan tuota. Varmaan katteet ja keulat ja ecut ja tankit menis kaupaksi pitemmän päälle. Varamoottori vois olla kullanarvoinen itelle sit.
Mietin tuota tax-free vaihtoehtoa kanssa, mutta eikös se tartte kilvittää Suomeen jos meinaa vakuutuksiin? Eli verot menis maksuun?
Menishän se. Ostaa kolaroidun nii ei siitä varmaan hurjia makseta veroja.

Sössötetty tapatalkilla.


Powered by EzPortal