Uudet viestit

MP-Ratatori

Power commander V


Hinta: 80.00 EUR
Päiväys: 12/10/2020
Kommentit (0)
Gsxr k7-8 kuitukatteet ja tappisarja

Päiväys: 03/09/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
M: Käytetyt Dunlop KR108 MS2 ja KR106 MS4


Hinta: 90.00 EUR
Päiväys: 07/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: GSX-R 1000 K8  (Luettu 13621 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tomppa82

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 9
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2013
  • Viestejä: 58
  • Paikkakunta: Hyvinkää
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 13:16
  • Suzuki GSX-R 600 L1
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 23
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #30 : 05.06.17 - klo:10:54 »
Mä vaihdoin mun K6 1000:een ZX-10R vm 2012 satulat ja oli sitten eroa ku yöllä ja päivällä.

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #31 : 05.06.17 - klo:11:19 »
Ihan hyvät niistä jarruista tulee kun laittaa rcs sylkän, brembo m4 satulat, brembo rc jarrupalat ja brakingin levyt.

...Ja sitten jarrupaineanturi niin näkee miten jaetaan helmiä sioille.  :)

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 28
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1199
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 09:03
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 353
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #32 : 05.06.17 - klo:11:33 »
Ihan hyvät niistä jarruista tulee kun laittaa rcs sylkän, brembo m4 satulat, brembo rc jarrupalat ja brakingin levyt.

...Ja sitten jarrupaineanturi niin näkee miten jaetaan helmiä sioille.  :)

Eiks se ollut niin, että tolla kombolla ajellessa pitää osata jo jarruttaa? Jos liruttelee jarrutuksen, niin ei toimi. Pitää heittää täydestä laukasta iso ankkuri alas, että jarrut rupee puremaan ja kikotin pysähtyy.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:tänään kello 12:53
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #33 : 05.06.17 - klo:11:55 »
Toivoo siis voivansa avata kaasun 100% sekunnissa, kun lähtee sadekelissä mutkasta. Luottaisi siis täysin elektroniikan pitävän pyörän kurissa.
Muistaakseni joku tätä koitti ihan kesäkelillä ja samaan syssyyn löytyi Alastaron alla piilevä mannerlaattojen välinen sauma.
Muistat väärin.
Koittaja ei koittanut avata 100% sekunnissa ihan kesäkelillä. Eli koittaja ei luottanut elektroniikan pitävän pyörän kurissa.
Koittaja ainoastaan luuli että elektroniikka toimisi turvaverkkona, niin kuin se vakiona toimiikin, siinä vaiheessa kun kuski mokaa jotain kaasun kanssa.
Mutta koittajan mannerlaattojen saumaksi muodostui se, että hän ei tiennyt/ ymmärtänyt että elektroniikkaa oli muutettu ja säädetty turvaverkko kokonaan pois.

Sitten kun koittaja perehtyi asiaan syvällisemmin, hän teki elektroniikasta abaut vakiota vastaavan turvaverkon, jolloin voi esim alastaron kahvilan mutkasta avata 100% sekunnissa 45-asteen kallistuksessa. Toimii. peukku_1
Sen lisäksi koittaja viritteli elektroniikasta keulimisen kontrollin, jolloin suorilla voi vetää 100% kaasulla ilman että mopo lähtee keulimaan. Sitä taasen vakiossa ei ole. (Uusimmassa 2017 mallissa taitaa olla vakiona ihan omat säätönsä keulimiselle?)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:25.10.20 - klo:19:43
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #34 : 05.06.17 - klo:12:15 »
^Jotain pielessä alustassa jos ei pysy keula tontissa?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 28
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1199
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 09:03
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 353
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #35 : 05.06.17 - klo:12:42 »
Muistat väärin.
Koittaja ei koittanut avata 100% sekunnissa ihan kesäkelillä. Eli koittaja ei luottanut elektroniikan pitävän pyörän kurissa.

Oot oikeassa. Lisäksi se paikka taisi olla sellainen, että sekunnissa ei kukaan hullu käännä kaasua 100% auki. Mutta kyseinen keissi tuli kuitenkin mieleen.

Hyvä, että nyt homma rokkaa ja pyörällä on ilo ajella!

Nimim. Odottelen vehje semikovana, että pääsen kurvailemaan laina ZX6R:llä. Siinä ei tosin oo elektroniikka-apuja, mutta odotettavissa olisi uuden oman kierrosennätyksen ajaminen.

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #36 : 05.06.17 - klo:13:16 »
Ihan hyvät niistä jarruista tulee kun laittaa rcs sylkän, brembo m4 satulat, brembo rc jarrupalat ja brakingin levyt.

...Ja sitten jarrupaineanturi niin näkee miten jaetaan helmiä sioille.  :)
Eiks se ollut niin, että tolla kombolla ajellessa pitää osata jo jarruttaa? Jos liruttelee jarrutuksen, niin ei toimi. Pitää heittää täydestä laukasta iso ankkuri alas, että jarrut rupee puremaan ja kikotin pysähtyy.
Vähän varmaan joo. Käytännössä pitää muutama kertaa jarruttaa ennenkuin alkaa tapahtumaan isommin mitään, mut sanotaan että jokaisella ekalla kierroksella hiukan  jännittää miten se palmasin eka jarru puree. En ihan osaa kommentoida että olisko siinä vielä muutaman sekunnin aikajaksolla jotain semmosta että sen palan pitäis lämmetä vielä optimiin.

Jos olis gpfa palat niin kuskin heittäis katsomoon yhden sormen jarrutuksella instana, mutta noi rc-palat on vähän lineaarisemmat, . Hyvällä tavalla siis.

Poissa hupeli

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 6
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2013
  • Viestejä: 49
  • Paikalla:05.02.20 - klo:18:00
  • Suzuki gsx-r 1000 -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 116
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #37 : 05.06.17 - klo:17:03 »
Tossa hyvä vaihtoehto.Muista tilata myös tarpeellinen banjopultti. Eri kierre kuin japsissa.
  http://www.carpimoto.it/en-FI/9570_10476070-Radial-Brake-Master-Cylinder-Brembo-19x18-Forged-Racing-HP.htm

Tollainen tuolta nyt tilattu. Kiitos TommokKe:lle vinkistä. Ja muillekin hyvistä kommentoinneista. Nyt ootellaan osaako saapasmaan Luigi laittaa paketin tänne raukoille rajoille.

Poissa TommoKe

  • Harhaanjohtaja
  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 4
  • -Saadut: 9
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 428
  • Paikkakunta: Pirkkala
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 13:42
  • Kawasaki ZX 10 R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 50
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #38 : 05.06.17 - klo:17:10 »
On varmaan viimeistään pe sulla kotona jo.  Hyvä paikka ollu aina hankinnoille. Joskus jarrupaloja tilasin tiistaina 22 jälkeen ja to oli puolilta päivin paketti kotona.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Poissa haage

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2013
  • Viestejä: 10
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:31.08.19 - klo:00:07
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #39 : 06.06.17 - klo:02:17 »
Tällaisessa vanhemmassa pyörässä näkisin kunnon luistoneston olevan suurin rajoite verrattuna uusiin, varsinkin sateella ja semikelillä. Enkä tarkoita mitään Bazzaz-viritystä vaan esim BMW:n Alpha racingia
Höh, ei luistonestoo oikeestaan tartte harrastajatasolla mihinkään. Tässä maassa on muutenkin aika vähissä ne mopot joissa luistokontrolli olis semmosella mallilla, että laite on nopeempi luistokontrollin kanssa kuin ilman.
Kilvanajoa kun harrastaa, huonossa säässä luistonestosta on apua. Osin varmasti syynä harjoittelemattomuus muulloin kuin nätillä kelillä. Kisassa sitten tulee takkiin luistonestollisille jos keli ei ole hyvä.
Ok, sulla lienee kyydit sitten A:n kärjen tuntumassa jos luistokontrolli on vauhtia rajoittava tekijä. Elikkäs meikäläisen on turha sinua neuvoo kun ei oma vauhti ihan noihin yllä.

Harrastan kilvanajoa A:ssa, vauhdit tosin ei ole kärjen luokkaa vaikka Kärjen takarengasta on tullut ajossa läheltä tarkasteltua.
Brembon RC palat ovat mielestäni yhtä hyvät kuin SBS Dual Carbonit, kuluvat ehkä hieman nopeammin.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:25.10.20 - klo:19:43
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #40 : 06.06.17 - klo:11:39 »
Tällaisessa vanhemmassa pyörässä näkisin kunnon luistoneston olevan suurin rajoite verrattuna uusiin, varsinkin sateella ja semikelillä. Enkä tarkoita mitään Bazzaz-viritystä vaan esim BMW:n Alpha racingia
Höh, ei luistonestoo oikeestaan tartte harrastajatasolla mihinkään. Tässä maassa on muutenkin aika vähissä ne mopot joissa luistokontrolli olis semmosella mallilla, että laite on nopeempi luistokontrollin kanssa kuin ilman.
Kilvanajoa kun harrastaa, huonossa säässä luistonestosta on apua. Osin varmasti syynä harjoittelemattomuus muulloin kuin nätillä kelillä. Kisassa sitten tulee takkiin luistonestollisille jos keli ei ole hyvä.
Ok, sulla lienee kyydit sitten A:n kärjen tuntumassa jos luistokontrolli on vauhtia rajoittava tekijä. Elikkäs meikäläisen on turha sinua neuvoo kun ei oma vauhti ihan noihin yllä.

Harrastan kilvanajoa A:ssa, vauhdit tosin ei ole kärjen luokkaa vaikka Kärjen takarengasta on tullut ajossa läheltä tarkasteltua.
Brembon RC palat ovat mielestäni yhtä hyvät kuin SBS Dual Carbonit, kuluvat ehkä hieman nopeammin.

Suht samoja vauhteja sitten varmaan mennään. Sanosin, että tällä hetkellä nykysellä kalustolla olis potenttiaalia päästä n. 2s päähän rataenkoista. Tai siis olisi ollut jos ei olisi jäänyt koko kausi väliin.

SBS:n dual carbonit kestää tosiaan paremmin kuin Brembon RC, mutta ovat toisaalta tyyriimmät, joten voi olla, että kustannus per kierros on samaa luokkaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa JULLE

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 129
  • Ikä: 39
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:04.08.20 - klo:15:47
  • Suzuki GSXR1000 L0
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #41 : 06.06.17 - klo:14:17 »

Minulla riitti kyseiseen mopoon kun vaihto;
Teräspunosletkut ja Brembon jarrukahvan.

Jarrupaloina toimii ja kestää hyvin OEM Kawasakin tai Suzukin palat.

-Provosoiva kilpikuski

Poissa hupeli

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 6
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2013
  • Viestejä: 49
  • Paikalla:05.02.20 - klo:18:00
  • Suzuki gsx-r 1000 -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 116
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #42 : 14.06.17 - klo:22:34 »
Tossa hyvä vaihtoehto.Muista tilata myös tarpeellinen banjopultti. Eri kierre kuin japsissa.
  http://www.carpimoto.it/en-FI/9570_10476070-Radial-Brake-Master-Cylinder-Brembo-19x18-Forged-Racing-HP.htm

Tollainen tuolta nyt tilattu. Kiitos TommokKe:lle vinkistä. Ja muillekin hyvistä kommentoinneista. Nyt ootellaan osaako saapasmaan Luigi laittaa paketin tänne raukoille rajoille.

Tänään saapui kyseinen sylkkä. Puolitoista viikkoa tilauksesta. Paketti ei sisältänyt minkään valtakunnan banjopulttia. Jarruvalo liitännällä varustettu sellainen tilattu. Vaatiiko brembolainen ohuemman letkun jarrunestesäiliölle päin kuin mikä orkkis suskan jarruissa on? Tulee sellainen vaikutelma kun tota käpälöi ja vertaa originelliin.

Poissa hupeli

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 6
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2013
  • Viestejä: 49
  • Paikalla:05.02.20 - klo:18:00
  • Suzuki gsx-r 1000 -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 116
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #43 : 18.06.17 - klo:16:12 »
 brembo-love
No nyt on rempo paikallaan. Kaikki kävi uskomattoman helposti mikä vanhat merkit tuntien tarkoittaa että jotain on mennyt pahasti persiilleen... Kohta koeajolle airrev_1  siittenhän asennuksen onnistuminen selviää. Ensi yön yli voisi laittaa nippusiteen kiristämään jarrukahvaa jos sieltä keksisi vielä viimeiset ilmanrippeet tulla ulos. Kiitos vielä kaikille kommentoijille! Ei ilman teidän apua olisi tainnut tulla tuota tehtyä.

Poissa santerik

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 9
  • -Saadut: 5
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 423
  • Paikalla:09.09.20 - klo:19:45
  • GSX-R K3 & GT500
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: GSX-R 1000 K8
« Vastaus #44 : 22.08.20 - klo:17:45 »
Onko Suzukikuiskaajia kuulolla?

Tietääkö kukaan kertoa onko koneen alaosa (se osa johon vesipumppu kiinnittyy, kukalie nimeltään) vaihtokelpoinen K1-K8?

E. Öljypohja ainakin muuttuuu k7 mikä ei tietysti hirveästi lupaa tuolle seuraavan lohkon vaihtokelpoisuudelle..

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020