MP-Tuki Botnia 29.4-30.4.2017

Aloittaja pienisopoapina, 05.03.17 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tuhti


JMH

Lainaus käyttäjältä: JMH - 27.04.17 - klo:16:27
Ei kiireen keskellä luonto anna periksi lähteä Jurvaan yhtä päivää liukastelemaan.

Joten myyn la & su keskiryhmän liput auringon kyttääjälle kappalehintaan 40 € tai molemmat 80 €.

Nol nel nel 3411 kasi yks kasi/ privaa.

Eikö maistu kelleen?

Jos aamulla portilta soittelet, niin saatan vastata unisena, ja päivällä oon kotarilla varmaan rälläämässä, et silloin myöhästä lauantain osalta. Sunnuntaille ei lippua sit tarviikaan, ellei halua ajaa jäärataa.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

JMH

Lisätään vielä myyntipuheeksi vanhan kansan viisauksia:

Huhtikuun sää on kuin lapsen perse. Koskaan ei voi tietää, mitä sieltä milloinkin tulee.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

2slow4motion

Joo.. Rata kierretty transiitilla.. Hyvässä mallissa ln.. Vauhtivasurin jarrussa märkää.. Senkin oppii ku jarruttaa etusen alta..
Hyvä hetki tulla harjoittelee luistoja.. Voi olla ettei tarvi lopoukesästä enää sitten ajaa.. Eli tännr vaan
Mielipiteet ovat omiani,eikä edusta edustamaani yritystä,yhdistystä tai ketään muutakaan. pidätän oikeuden muuttaa mielipidettäni.

www.mp-tuki.com (yleismies,IT-mies)
www.konetalovainikka.fi (orja)
www.pjp-motorsport.com ( yleismies)

pienisopoapina

Olipas mukava katsella kavereiden ajoa.
Vaikka keli oli jäätävä, niin melkoista haipakkaa siellä mentiin. Kaatojakaan ei tullu kuin yksi, joten siinäkin mielessä onnistunut päivä.

Itse olin ilman pyörää liikenteessä. Tarkoitus oli kopterikameralla kuvata ajoa, mutta tuuli pilasi suunnitelmat.

Kiitti taas, kun sai olla mukava hyvähenkisessä ratatapahtumassa.

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

JMH

Lainaus käyttäjältä: JMH - 28.04.17 - klo:23:49
Lainaus käyttäjältä: JMH - 27.04.17 - klo:16:27
Ei kiireen keskellä luonto anna periksi lähteä Jurvaan yhtä päivää liukastelemaan.

Joten myyn la & su keskiryhmän liput auringon kyttääjälle kappalehintaan 40 € tai molemmat 80 €.

Nol nel nel 3411 kasi yks kasi/ privaa.

Eikö maistu kelleen?

Jos aamulla portilta soittelet, niin saatan vastata unisena, ja päivällä oon kotarilla varmaan rälläämässä, et silloin myöhästä lauantain osalta. Sunnuntaille ei lippua sit tarviikaan, ellei halua ajaa jäärataa.


Miksi puhelin ei soi?
Mauno ärrällä, eli Rauno.

2slow4motion

Kiitos antsa! Oli perkeleesti apua kiitos siitä!
Mielipiteet ovat omiani,eikä edusta edustamaani yritystä,yhdistystä tai ketään muutakaan. pidätän oikeuden muuttaa mielipidettäni.

www.mp-tuki.com (yleismies,IT-mies)
www.konetalovainikka.fi (orja)
www.pjp-motorsport.com ( yleismies)

Powered by EzPortal