Uudet viestit

MP-Ratatori

Power commander V


Hinta: 80.00 EUR
Päiväys: 12/10/2020
Kommentit (0)
Gsxr k7-8 kuitukatteet ja tappisarja

Päiväys: 03/09/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
M: Käytetyt Dunlop KR108 MS2 ja KR106 MS4


Hinta: 90.00 EUR
Päiväys: 07/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Kemora-videot  (Luettu 12970 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:53
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #15 : 28.06.17 - klo:07:25 »
50m on ehkä jo karvan myöhässä, mutta 70m kohdilta varmaan saa sisäkanttarinkin vielä kiinni. 160 mulla tossa kakkosessa taitaa olla, eli n. 10 puuttuu.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #16 : 28.06.17 - klo:09:07 »
Joo, pointti lähinnä se että taittopiste on paljon lähempänä 50-taulua, kuin 100 tai 150-taulua mistä jengi pääosin valuttelee sisään.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa PrivateeR

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 5
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Kesä 2017
  • Viestejä: 185
  • Ikä: 40
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.08.20 - klo:17:17
  • Honda CBR1000RR 2008
    • SuperBike B #96
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 28
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #17 : 29.06.17 - klo:20:40 »
Tässä pieni musavideon tynkä minkä tein reissusta. Sorry jos on vähä inside-läppää monessa paikassa.

https://www.youtube.com/watch?v=4lxCJqZI_9A
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #18 : 24.07.17 - klo:23:04 »
Jatketaan Laadulla.
@sipi sattu yhelle setille eteen, ja sipin edessä @tamik87 
Kierrosajat 1:14-1:15.
www.youtube.com/watch?v=67m2JOFZUrQ
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #19 : 24.07.17 - klo:23:16 »
@pienisopoapina näyttää mallia ykkösen ajolinjasta

http://www.youtube.com/watch?v=aRQfIVCO3WA
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 130
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1593
  • Ikä: 54
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.10.20 - klo:10:01
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #20 : 24.07.17 - klo:23:37 »
@pienisopoapina näyttää mallia ykkösen ajolinjasta


Videolla tuo ei näyttäny niin dramaattiselta kuin se tuntui. Onneksi et ollu ihan kontissa kiinni. Sori!

Tuossa oli joku karma -juttu kyseessä. Olin ollu portilla ja käynyt useammallekkin kuskille "neuvomassa" ykkösen ajolinjoja. Sitten ite tunaroin. :-[
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #21 : 24.07.17 - klo:23:53 »
@pienisopoapina näyttää mallia ykkösen ajolinjasta


Videolla tuo ei näyttäny niin dramaattiselta kuin se tuntui. Onneksi et ollu ihan kontissa kiinni. Sori!

Tuossa oli joku karma -juttu kyseessä. Olin ollu portilla ja käynyt useammallekkin kuskille "neuvomassa" ykkösen ajolinjoja. Sitten ite tunaroin. :-[
Noudatin omaa ohjettani:
"Älä aja ohitettavan "perässä", joka tarkoittaa sitä että älä käytä samaa ajolinjaa kuin se ohitettava. Aja aina hieman ulompaa ajolinjaa sekä suoralla että mutkassa. Koska jos mokaat, niin silloin sinulla on mahdollisuus teloa vain itsesi, etkä esimerkiksi aja sen ohitettavan perään tai kylkeen, kun se ohitettava kääntyy mutkaan."
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Popeda

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2017
  • Viestejä: 62
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:19.07.20 - klo:00:53
  • R6R -06
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 37
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #22 : 01.08.18 - klo:13:57 »
Viime viikonlopulta vähän pätkää. Oli välillä hyvin tyhjää tilaa päästää.
Ajolinjat heittelee paljon. Se ainakin pitäis saada kuriin. Vai mihin ensimmäisenä kiinnittäis huomiota? 
Kamerana gopro-kopio. Äänet ainaki ihan kuraa ja pitäis varmaan tota tärinää pehmentää jollain.

https://www.youtube.com/watch?v=MlsWwRGfJHQ

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #23 : 02.08.18 - klo:16:35 »
Häiritset turhan paljon mopoa paikoin, johtunee kyl rutiinin puutteesta ja ajolinjojen ja nopeuksien vaeltelusta.

Olet vähän kaasulla paikoissa, joissa ei pitäisi, ei se oikein käänny sillä tavalla. Kestää kauan ennenkuin pääset täydelle laukalle.

yksittäisiä pointteja:

-Kolmosen jälkeen kevennä kaasua, jos et saa 4 kanttaria kiinni.

-Turha s-mutka paluusuoran ja karusellin välissä.

-Turha s-mutka ennen vasenta neulansilmää. Mennään pitkään kallellaan eikä oikein päästä ikinä perille tuohon neulansilmän jälkeiselle avauspaikalle.

-Valuttelet sisämutkiin paikoin todella paljon, etenkin paluusuora ja kahvila. Keskity enemmän jäljempään avauspaikkaan kuin sisäänmenoon sisäkanttariin. Tulee vähän luontevampaa tuosta ajamisesta.

Noin yleisesti ottaen ongelma on rutiinin puute, katseenkäyttöä ja merkkejä varmaan kannattaisi miettiä. Tuossa apeksi, tuossa jarrupaikka, tuosta avataan kaasu, jos nokka osoittaa oikeaan suuntaan jne.

Poissa Popeda

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2017
  • Viestejä: 62
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:19.07.20 - klo:00:53
  • R6R -06
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 37
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #24 : 02.08.18 - klo:20:32 »
Hyvää juttua. Saa paljon apua ajatella omaa ajoa. Noita s-mutkia en hoksannut ajaessa, enkä edes videolta aikaisemmin.
Juu, kierroksia lisää. Kiitoksia!

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #25 : 02.08.18 - klo:20:38 »
-Kolmosen jälkeen kevennä kaasua, jos et saa 4 kanttaria kiinni.

-Valuttelet sisämutkiin paikoin todella paljon, etenkin paluusuora ja kahvila. Keskity enemmän jäljempään avauspaikkaan kuin sisäänmenoon sisäkanttariin. Tulee vähän luontevampaa tuosta ajamisesta.
Ja vielä mielummin niin päin että aina kolmosesta ensin kaasulle ja sit vähentää kaasua sen verran että saa helpommin käännettyä mopon sinne neloseen ja sen nelosen apeksin kiinni, ja sit takas kaasulle.

Kahvilanmutkaan voi ajaa niinkin että ei ota kiinni ollenkaan sitä ekaa oikeaa sisäkanttaretta, vaan ajaa pyöreämmin radan suuntaisesti sisään jolloin on paljon enemmän lääniä sählätä. Koska jos valuttaa siihen ekaan sisäkanttareeseen kiinni, niin siinä kohtaa mopo on menossa suoraan ulos radalta, kun kuski haluaisi olla mielummin menossa 45-astetta oikeelle kohti kahvilaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa habbax

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2014
  • Viestejä: 45
  • Paikalla:20.10.20 - klo:00:31
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 29
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #26 : 29.12.18 - klo:11:04 »
Laitetaan nyt tänne myös kun kerran tuli video värkättyä:

https://youtu.be/33Cje3BMxYM

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #27 : 29.12.18 - klo:15:28 »
Laitetaan nyt tänne myös kun kerran tuli video värkättyä:
Olipas nätin näköstä kurvailua ilman turhaa häsläämistä. Muutama "pikku" ajolinjavirhe korjaamalla ainekset paljon nopeampaankin kierrokseen jo kasassa ilman riskin lisäämistä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:53
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #28 : 29.12.18 - klo:17:28 »
Laitetaan nyt tänne myös kun kerran tuli video värkättyä:

https://youtu.be/33Cje3BMxYM
Pariin paikkaan (1,2,3) vähän liian ajoissa sisään ja kahvilan jarrussa asuu helppo sekunti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa habbax

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2014
  • Viestejä: 45
  • Paikalla:20.10.20 - klo:00:31
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 29
Vs: Kemora-videot
« Vastaus #29 : 29.12.18 - klo:17:34 »
Pariin paikkaan (1,2,3) vähän liian ajoissa sisään ja kahvilan jarrussa asuu helppo sekunti.

Datasta tuossa kahvilassa tosiaan asuu aikaa, nimittäin testasin päivää myöhemmin MS1 edessä ja kurvailin muuten vaan ja keskityin pelkästään tuohon kahvilaan niin se sektori meni 0,7 s nopeemmin.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020