Sekalaiset rata-ajo pätkät, stunt, pyörien & ratojen esittely jne. videot

Aloittaja Turder, 23.02.12 - klo:20:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.



tamik87

Kattellaan näemmä samoja clippejä iltaisin :D

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Cat


tamik87


Tango

MP-Tuen päivillä viime syksynä oli tarkoitus kuvata varikkoa ja rataa ja pistää ne taustaksi musiikkivideolle. Suunnitelmaan tuli pieni muutos, mutta tuossa se nyt on.
Por una cabeza kertoo kirjaimellisesti tappiosta pään mitalla laukkakilpailussa ja koko idea lyhyesti ilmaistuna on se, että ei pidä pelata radalla eikä naisten kanssa, koska aina häviää niukasti. Mutta minkä itselleen voi!

Esiinnyn itsekin Hitchcock-tyylisesti videolla. Kovin suurta logiikkaa ei tuossa ole, enemmänkin siinä on tunnelmia ja tajunnanvirtaa, mutta osa juonesta toki menee kronologisesti.

http://youtu.be/R4dH5GGMJSY

murmela

Lainaus käyttäjältä: Tango - 08.01.14 - klo:01:24Esiinnyn itsekin Hitchcock-tyylisesti videolla. Kovin suurta logiikkaa ei tuossa ole, enemmänkin siinä on tunnelmia ja tajunnanvirtaa, mutta osa juonesta toki menee kronologisesti.

Onks toi alussa ja lopussa näkyvä pikku mainos sun pistämä? Vai arpooko tuubi sen mainoksen siihen?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tango

Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.01.14 - klo:02:15
Lainaus käyttäjältä: Tango - 08.01.14 - klo:01:24Esiinnyn itsekin Hitchcock-tyylisesti videolla. Kovin suurta logiikkaa ei tuossa ole, enemmänkin siinä on tunnelmia ja tajunnanvirtaa, mutta osa juonesta toki menee kronologisesti.

Onks toi alussa ja lopussa näkyvä pikku mainos sun pistämä? Vai arpooko tuubi sen mainoksen siihen?

En tiedä noista mainoksista, siis ei ole minun pistämä. Huomasin kyllä itsekin kun koekatselin, että siihen ilmestyi joku mainos. Se ei ainakaan perustunut videon suosioon, koska kyseessä oli ensimmäinen klikkaus.

Niistä mainoksista kai tekijä saa oman osuutensa. Tai siis saisi, jos olisi rekisteröinyt jonkun tilin, mutta minä en ole vielä sitä tehnyt. Sitten kun miljoona klikkausta ylittyy, niin voi jo kannattaa tehdäkin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Tango - 08.01.14 - klo:12:44
Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.01.14 - klo:02:15
Lainaus käyttäjältä: Tango - 08.01.14 - klo:01:24Esiinnyn itsekin Hitchcock-tyylisesti videolla. Kovin suurta logiikkaa ei tuossa ole, enemmänkin siinä on tunnelmia ja tajunnanvirtaa, mutta osa juonesta toki menee kronologisesti.

Onks toi alussa ja lopussa näkyvä pikku mainos sun pistämä? Vai arpooko tuubi sen mainoksen siihen?

En tiedä noista mainoksista, siis ei ole minun pistämä. Huomasin kyllä itsekin kun koekatselin, että siihen ilmestyi joku mainos. Se ei ainakaan perustunut videon suosioon, koska kyseessä oli ensimmäinen klikkaus.

Niistä mainoksista kai tekijä saa oman osuutensa. Tai siis saisi, jos olisi rekisteröinyt jonkun tilin, mutta minä en ole vielä sitä tehnyt. Sitten kun miljoona klikkausta ylittyy, niin voi jo kannattaa tehdäkin.
Ok. Pisti vain hieman hymyilyttämään. innocent_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska


slowrider

Kai se jotenkin arpoo noi mainokset. Itse kun katsoin niin mainosti jotain luottokorttia. Osuvaa kyllä sekin :D

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Tango - 08.01.14 - klo:01:24
MP-Tuen päivillä viime syksynä oli tarkoitus kuvata varikkoa ja rataa ja pistää ne taustaksi musiikkivideolle. Suunnitelmaan tuli pieni muutos, mutta tuossa se nyt on.
Por una cabeza kertoo kirjaimellisesti tappiosta pään mitalla laukkakilpailussa ja koko idea lyhyesti ilmaistuna on se, että ei pidä pelata radalla eikä naisten kanssa, koska aina häviää niukasti. Mutta minkä itselleen voi!

Esiinnyn itsekin Hitchcock-tyylisesti videolla. Kovin suurta logiikkaa ei tuossa ole, enemmänkin siinä on tunnelmia ja tajunnanvirtaa, mutta osa juonesta toki menee kronologisesti.

http://youtu.be/R4dH5GGMJSY

Aikamoinen slowrider tribuutti peukku_1

Tango

Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.01.14 - klo:13:12
Ok. Pisti vain hieman hymyilyttämään. innocent_1

Mietin tuota mainosjuttua yhtenä aamuna töihin kävellessä. Monasti mainokset ovat aika osuvia; miksi minulle Google-hakujen yhteydessä usein mainostetaan moottoripyörään liittyviä juttuja? Taitaa tuokin mainos olla sinun omalla nettikäytökselläsi aiheutettu, eikä liity videon sisältöön. Isoveli valvoo.

Nitrous

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

late

http://m.youtube.com/watch?v=33r-GQ23s2s

Liekkö tänne jo linkitetty mutta kivasti tehty pätkä ja loppuu myös mukavala tavalla. Parhaita mihin itse törmännyt...ei nuo mimmit vaan viteo...

Powered by EzPortal