Sekalaiset rata-ajo pätkät, stunt, pyörien & ratojen esittely jne. videot

Aloittaja Turder, 23.02.12 - klo:20:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Vuorela

Teemu kirjoittaa asiaa, hyvin pitkälti samaa mieltä näistä jutuista.

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.05.12 - klo:20:49
Entäs kun täysin aloittelijalle siunaantuu suoraan mopo, josta kaikki herkut löytyy, mitä luulette, ottaako kuski estot pois, opettelee ajaan kovaa ja kutittelee viimeisiä sekunteja vasta elektroniikalla?

Tuskimpa ottaa pois, lienee pelin juuri siitä syystä ostanut että apulaitteet löytyy. Vielä vähemmän tekee tarvittavaa säätämistä, millä laitteen saisi toimimaan niin hyvin kuin pitää. Laitteesta riippuen voi säätämistä olla edes paljonkin.

Itsellä ei sen kummempaa kokemusta sähköavuista, kerran olen moisella pyörällä ajanut. Sivusta vain seurannut miten ihmiset sähköisiä apuja käyttää.

app

22.05.12 - klo:07:05 #61 Viimeisin muokkaus: 22.05.12 - klo:07:08 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 21.05.12 - klo:21:11
Teemu kirjoittaa asiaa, hyvin pitkälti samaa mieltä näistä jutuista.

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.05.12 - klo:20:49
Entäs kun täysin aloittelijalle siunaantuu suoraan mopo, josta kaikki herkut löytyy, mitä luulette, ottaako kuski estot pois, opettelee ajaan kovaa ja kutittelee viimeisiä sekunteja vasta elektroniikalla?

Tuskimpa ottaa pois, lienee pelin juuri siitä syystä ostanut että apulaitteet löytyy. Vielä vähemmän tekee tarvittavaa säätämistä, millä laitteen saisi toimimaan niin hyvin kuin pitää. Laitteesta riippuen voi säätämistä olla edes paljonkin.

Itsellä ei sen kummempaa kokemusta sähköavuista, kerran olen moisella pyörällä ajanut. Sivusta vain seurannut miten ihmiset sähköisiä apuja käyttää.

Säköavuista ei ole mitään hyötyä opetellessa, sen voin sanoa, eikä varsinkaan haittaa kehitykselle. Nimim. "50 vuotiaana ekaa kertaa radalle, ja nyt 34 ratapäivää takana."
Luistoon kun panee mopon tahallaan kallistaessa, oli estot mopossa tai korvien välissä, siinä ollaan kehityksen tiellä tasavarmasti. Ja ne säädöt, vittuako niitä hieromaan. Antaa mopon pomppia ja heitellä alla.  Mun tapa opetella on mennä kengurutyylillä, ja siihen ovat kannustaneet ne ketkä todella osaa tämän homman.
Ja edelleen toistoa; ilman apulaitteita sekä ahvenistolla, että Alastarossa parhaat ajat.

Pikku vinkki: Antakaa ammattilaisen tyypätä moponne, ja laittaa perussädöt kohdalleen, niin ei tarvitse meidän kilpikonnien tapella toisarvoisten juttujen kanssa kausikaupalla. Maksaa ~50,-.
Ok, kun mennään reilusti alle 1.25 Alastarossa, saatta olla tasaisempi kyyti, kun on jo hifistelty alustan kanssa kuusiokolonippu takataskussa 12 suvee.


jarska

No mä nyt aina tilaisuuden tullen "tölvin" vähän näitä elektroniikka-apuja, joku old school-vamma kaiketi. ;D
Mut hyvin selitetty pojat. shakehands_1

Vielä sohaisu...noviisi uskaltautuu jo ajaan mutkaan hieman kallistaen, uskoo estoihin, tölväisee kaasun pohjaan mutkassa/kallellaan, herkut hoitaa homman kotiin...rä-tä-tä-tä-tsäh..räää ja hyvin lähti mutkasta, eikä takanen luistanut yhtään. bike_leaning

Naapuripilttuussa on wanha kalavelka maksamatta, hän käy vaivihkaa laittamassa noviisille slicks-moden päälle...tämä vain hypoteesi, ei herrasmiespiireissä näin tehdä vaan absinttipainitaan jos jotain hampaankolossa.
Noviisi lähtee uudelle setille, tekee samoin kurvissa kuin edelliselläkin kerralla kun kerta hyvin meni...kumpi tapa opetti ajamaan. innocent_1 :D

Juha_K

On nää Man saaren kisaajat kyllä omaa luokkaansa. Siinä ei pysy kopterikaan perässä, kun kunnolla vedetään.  respekt_1

How to out run a helicopter on a GSXR 1000 Superbike by Guy Martin
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Mazze

01.06.12 - klo:20:19 #64 Viimeisin muokkaus: 08.06.12 - klo:18:15 käyttäjältä jarska
Tuossa olisi nopein moottoripyörällä ajettu kierros onboardina nürburgringiltä.

http://www.youtube.com/watch?v=inc9cGasgsA

tonibergholm

04.06.12 - klo:12:59 #65 Viimeisin muokkaus: 04.06.12 - klo:13:08 käyttäjältä tonibergholm
Jurvaa carbonin kuvaamana
Jurva (kuvaus Carbon)

Omaa ajoa (aavistuksen korruptoitu tuo video jostain syystä)
Jurva (omaa ajoa)

Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750


Juha_K

21.06.12 - klo:22:38 #70 Viimeisin muokkaus: 21.06.12 - klo:22:40 käyttäjältä Juha
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 21.06.12 - klo:16:56
Kuvaa n.21 vuoden takaa. Lujaa luistellen.http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=KjOz2UmDhao

Asiallista menoa peukku_1

Tätä kun katsoo, niin TT "rata" alkaa näyttämään leveältä. :D
Myös osalla katsojista on suhteellisen rohkea paikka seurata kisaa.

http://www.youtube.com/watch?v=6odhjbfFSw8&feature=channel&list=UL

http://www.youtube.com/watch?v=Z3DKaFkUMIE&feature=channel&list=UL
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Juha_K

Lopussa on pientä tilannetta jarrutuksessa, keskiryhmässä vastaavat tilanteet on aika todennäköisiä.
http://www.youtube.com/watch?v=U_oW0_Rt9a4&feature=player_embedded
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha - 09.07.12 - klo:11:51
Lopussa on pientä tilannetta jarrutuksessa, keskiryhmässä vastaavat tilanteet on aika todennäköisiä.
http://www.youtube.com/watch?v=U_oW0_Rt9a4&feature=player_embedded

Tästä näkyy hyvin miks nopeuserot ryhmien sisällä halutaan pitää riittävän pieninä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha - 09.07.12 - klo:11:51
Lopussa on pientä tilannetta jarrutuksessa, keskiryhmässä vastaavat tilanteet on aika todennäköisiä.


Liiankin tutulta näytti tilanne, paitsi ettei ollut suoralla, jospa sitä osais varoa seuraavalla kerralla.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.07.12 - klo:12:48
Lainaus käyttäjältä: Juha - 09.07.12 - klo:11:51
Lopussa on pientä tilannetta jarrutuksessa, keskiryhmässä vastaavat tilanteet on aika todennäköisiä.


Liiankin tutulta näytti tilanne, paitsi ettei ollut suoralla, jospa sitä osais varoa seuraavalla kerralla.

Vois kuvitella, että on kaiffari vetäny pari kertaa henkee aika syvään tuossa tilanteessa. Ei tommosia eroja sais olla nopeessa ryhmässä.

Powered by EzPortal