Ratapäivien määrä 2017

Aloittaja T1mppa, 07.09.17 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kuinka monta ratapäivää olet ajanut 7.9. mennessä vuonna 2017?

0 Kysymys on siis "Kuinka monta ratapäivää olet ajanut 7.9. mennessä vuonna 2017?"
2 (4.4%)
1-4
8 (17.8%)
5-10
19 (42.2%)
11-20
14 (31.1%)
21 tai enemmän
2 (4.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

PrivateeR

08.09.17 - klo:13:10 #15 Viimeisin muokkaus: 08.09.17 - klo:13:14 käyttäjältä PrivateeR
Kolmesti Alastaro, kerran Kemora, ja kerran Botniaring... ei tän vuoden budjetilla paljoo enempään ollu varaa.

Ens vuonna sit eri ääni kellossa.

(oletan että tässä kysyttiin total eikä pelkästään MP-tuen päivistä)

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 08.09.17 - klo:09:29
Tässä kun on aktiivisimmat foorumin käyttäjät ehtineet äänestää, niin näyttää siltä, että valtaosalla ajopäivät ovat jääneet alle kymmeneen.
Oon jo useampia vuosia pähkäilly suurimpia syitä siihen.
Itsellä oli aika selkeä kaava. Ostin ratapyörän vasta toukokuun puolessavälissä ja se oli ajokunnossa vasta kesäkuun alkuun. Meni alkuinvestointina hiton paljon rahaa ja vielä lisää ku pyörästä ilmeni koko ajan "tee-se-itse" tyrimisiä jotka maksoi uusina osina.

Sen lisäksi valitettavaa on se, että luonnollisesti noita ratapäiviä joudutaan pistämään myös arkipäiville. Itselle on työn puolesta aivan helvetillisen vaikeeta saada arkipäiviä vapaaks mennäkseni radalle. Toi kun yhdistetään pieneen jäljellä olleeseen budjettiin, ni oon hiton iloinen että sain edes 5 ratapäivää käytyä.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

JMH

8 + kahdella oon katellut sadetta ja yhdellä oli pyörä telakalla, koska hupsis.

Saas nähä kelit Tuen päivillä viikon päästä.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

m1kk0

08.09.17 - klo:20:32 #17 Viimeisin muokkaus: 08.09.17 - klo:20:34 käyttäjältä m1kk0
6 päivää joista yks sadepäivä enkä sillon ajanu. Mopo oli ajokunnossa vasta heinäkuun puolella joten tuohon olisi varmaan jokunen päivä tullut lisää paremmalla valmistautumisella. Jauhoin pelkkää alastaroa. Ens vuonna vois muuallakin. Nyt tälle kesälle enää ehkä max 1 pv ja sekin todella iso ehkä.

raukkis

Ei tullu laskettua. Varmaan 15 +- jotain. Ehkä vielä käyn fiilistelemässä alastarossa. Isoimmat tavoitteet on nykyään aina ennen kauden alkua, ihan kuin talvi olisi tuonut vauhtia lisää. No totuus tulee vasten kasvoja, kun kelloon kattoo. Omalla tavallaan hyvä kesä, Kemoran ennätys viimein sille tasolle mihin sen alunperin piti mennä jo vuonna 2013, ennenkö kohtalo päätti toisin ja kehitys taantui. Ei vieläkään kummoinen, mutta itselle silloin aikanaan asetettu tavoite. Sateisesta kesästä huolimatta ajamatta ei jäänyt kuin vapun tienoo. Vielä laji kiinnostaa ja kiehtoo, joten ensi vuonnakin jatkuu 💪

Powered by EzPortal