RR SM 2018

Aloittaja santerik, 10.11.17 - klo:17:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 18.07.18 - klo:21:26
https://www.moottoriurheilu.tv/kardaanikunkkuun-lahes-500-kuljettajaa/

Näytti olevan ilmoittautumismaksu enimmillään 40€. Eiköhän tuollakin kuitenkin lanssi ole. Toki ratavuokra hiukan kohtuullisempi. Mutta eikös noilla roskapöntöillä ajeta esim. kemorassa ja yhtä lailla ratayhtiö sillon omansa haluaa. Jotain voisi tuolta suunnalta yrittää keksiä mikä sinne väkeä vetää. Ilmaisia eivät nuokaa rottelot ole jos mielii pärjätä.
Kyllähä noiden kannattaisi harkita nostaa se ilmoittautumismaksu sinne 300e/kisa .... miettikäää..... 500 kuskia x 300e/kisa ..... toteutuu varmasti, ja järjestäjä tienaa 150,000e!



.....tai sitte ei...
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

murmela

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 18.07.18 - klo:21:26
https://www.moottoriurheilu.tv/kardaanikunkkuun-lahes-500-kuljettajaa/

Näytti olevan ilmoittautumismaksu enimmillään 40€. Eiköhän tuollakin kuitenkin lanssi ole. Toki ratavuokra hiukan kohtuullisempi. Mutta eikös noilla roskapöntöillä ajeta esim. kemorassa ja yhtä lailla ratayhtiö sillon omansa haluaa. Jotain voisi tuolta suunnalta yrittää keksiä mikä sinne väkeä vetää. Ilmaisia eivät nuokaa rottelot ole jos mielii pärjätä.
Ikävä kyllä taitaa mennä aika 1:1:een sen kanssa että 500:aa kotilokisaajaa kohden suomessa on 50 ratamopokisaajaa. Aivan samoin kuin suomessa ollee +2(?) miljoonaa maantiekotiloa ja 0.2(?) miljoonaa mopoa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

19.07.18 - klo:09:52 #92 Viimeisin muokkaus: 19.07.18 - klo:10:01 käyttäjältä T1mppa

cool_gif

murmela

FINNISH SUPERBIKE ALASTARO 2018
Road Racing kilpailu 3.-5.8.2018
http://www.iceroadracing.com/eilmo/kutsut/AlastaroSM2018KILPAILUKUTSU.pdf

Ilmoittautuminen 20.7 klo 24.00 mennessä sähköisellä ilmoittautumisjärjestelmällä osoitteessa www.iceroadracing.com/eilmo
Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen (21.7 alkaen) maksetuistailmoittautumisista peritään lisämaksua 50,00e/kuljettaja, joka peritään kilpailutoimistossa.

Ilmoittautuneet:
http://iceroadracing.com/eilmo/index.php?lcrit=Kaikki&kisaid=169&kansio=wcrcry&sivu=listaa

Ihan hyvin on jo populaa viivalla...

Jarrut paskana, paha hidastaa.

PrivateeR

Jaa..... Botniaringillä : "Siirrymme täysin Motti-järjestelmään"

Heinäkuussa : "Alastarolle ilmotaan iceroadracing.com kautta" ..... * facepalm *
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 19.07.18 - klo:20:23
Jaa..... Botniaringillä : "Siirrymme täysin Motti-järjestelmään"

Heinäkuussa : "Alastarolle ilmotaan iceroadracing.com kautta" ..... * facepalm *
Mitä väliä missä järjestelmässä ilmo on jos se toimii?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.18 - klo:17:09
Alastaron alustavaa aikataulua, onkohan noi kierrosmäärät oikein?
http://www.wcrc.fi/wp-content/uploads/2018/07/Alastaro-RR-2018-aikataulu-YLEIS%C3%96.pdf
Kappas, kaks pitkää kisaa. Onneks kroppa alkaa pikkuhiljaa toimimaan. En suosittele vetämään alustavalla viikolla treeneissä kroppaa hapoille.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.07.18 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.18 - klo:17:09
Alastaron alustavaa aikataulua, onkohan noi kierrosmäärät oikein?
http://www.wcrc.fi/wp-content/uploads/2018/07/Alastaro-RR-2018-aikataulu-YLEIS%C3%96.pdf
Kappas, kaks pitkää kisaa. Onneks kroppa alkaa pikkuhiljaa toimimaan. En suosittele vetämään alustavalla viikolla treeneissä kroppaa hapoille.

14 kierrosta. Kai te nyt alle 20min settejä jaksatte ajaa?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 25.07.18 - klo:08:47
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.07.18 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.18 - klo:17:09
Alastaron alustavaa aikataulua, onkohan noi kierrosmäärät oikein?
http://www.wcrc.fi/wp-content/uploads/2018/07/Alastaro-RR-2018-aikataulu-YLEIS%C3%96.pdf
Kappas, kaks pitkää kisaa. Onneks kroppa alkaa pikkuhiljaa toimimaan. En suosittele vetämään alustavalla viikolla treeneissä kroppaa hapoille.

14 kierrosta. Kai te nyt alle 20min settejä jaksatte ajaa?
Botnialla jakso lauantaina viisi ja sunnuntaina  kolme kierrosta ennen kuin kroppa tilttas. Motoparkissa lauantaina meni kivasti n. 8 kierrosta ja sunnuntaina 10 ennen kuin loppu voimat. Nyt kun myös vasen olkapää osoittaa heräämisen merkkejä uskon, että Alastarossa pystyy tyrkkäämään 10-15 kierrosta ennen kuin ajo muuttuu kankeaksi.

P.S. Yllättävän raskas laji yhdellä kädellä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.07.18 - klo:10:06
P.S. Yllättävän raskas laji yhdellä kädellä.

On. Kummasti loppuu kroppa kesken kun pitää vaikkapa olkapäitä kompensoida muilla lihaksilla. Ja paljon saa tehdä töitä että pysyy ajokunto hyvänä vaikka aika monta vuotta on jo omistakin vammoista.

murmela

27.07.18 - klo:14:59 #101 Viimeisin muokkaus: 27.07.18 - klo:15:02 käyttäjältä murmela
Alastaron varikko- ja ratavarikkojärjestelyt hieman muuttuneet:
https://www.facebook.com/pg/alastarocircuit/photos/?ref=page_internal

Ymmärtääkseni syynä tuohon se että alavarikon itäosan ja entisen ratavarikon valumavesien käsittelyä ei ole.
Eli nuo nykyiset varikko- ja ratavarikkoalueet ovat alueilla jossa valumavesien käsittely on.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

"MUUTOKSET RATA-ALUEELLA:

Alastaron rata-alue on kokenut huomattavia muutoksia.

- Vanha ratavarikko on poistettu käytöstä ja on näillä näkymin jäämässä katselualueeksi.
UUSI ratavarikko on tehty vanhalle kiihdytys suoralle ja samalla näyttöpaikka siirtyy
radan ulkopuolelle, aika lailla samalle kohdalle maaliviivan kanssa. Myös päälippu piste
on siirtynyt radan ulkopuolelle. Käynti näyttöalueelle on kiihdytys suoran kautta ja
ratavarikon läpi.

- Radalta poistutaan ratavarikolle / varikolle nyt radan viimeisen mutkan kautta. Rataan on
maalattu viivat varikoille poistumiseen. Maalaus kaventaa viimeistä mutkaa mutta
käytännössä radan ulkoreunahan ei ole ns. ajolinjaa.

- Uusi ratavarikko on toteutettu betonisten elementtien kanssa, jotka kaventavat hieman
"turva" aluetta pääsuoran alussa mutta emme usko siihen liittyvien asioiden vaikuttavan
kilpailujen kulkuun / turvallisuuteen. Ratavarikolle tulemme maalaamaan viivat eri alueita
varten.
Vasempaan reunaan rajataan noin 4 leveä huoltoalue, keskelle noin 1,5m leveä
kävelykaista ja oikeaan reunaan noin 4m leveä "nopea" kaista.

- Varikko alueella on kanssa isoja muutoksia; iso osa vanhoista asvaltin välisistä sora-
alueista on asvaltoitu ja näin ollen saatu mahdollisuuksia isompien kuljetusautojen ns.
poikittaisparkkeeraus (leveys nyt jopa 20m).  

Varikon portista tullessa sisään, oikealla kädellä olevat varikko-alueet on poistettu
käytöstä ja on nykyään lähinnä P-alueena tiimin "ylimääräisille" autoille, sekä
toimitsijoiden pysäköinnille. Sama koskee aluetta varikon toisessa päässä, ylävarikolle
johtavan tien alussa. Alueiden rajat on merkattu keltaisilla viivoilla, eli viivojen jälkeisille
alueille "leirien" pystyttäminen on ehdottomasti kielletty.
Tämä siksi, että ympäristösyistä varikko aluetta on jouduttu tiivistämään ja alueelle on
jouduttu tekemään uusia keräyskaivoja "uudelle" varikko-alueelle.

- Osa vanhasta kiihdytysradasta otetaan myös varikko käyttöön:

UUSI varikko-alue alkaa entisen kiihdytys suoran sillan kohdalta ja jatkuu kiihdytys
suoraa noin 170m verran. Alue on noin 19,5m leveä, jolloin molemmin puolin saadaan
"leirejä" pystytettyä ja silti kulku ratavarikolle säilyy turvallisena. Leirien syvyys maksimi
6m kiihdytys "varikolla", jolloin jää hyvä tila siirtymisiin varikolle / ratavarikolle. Mikäli
vain ehdimme, tulemme maalaamaan alueviivat leirejä varten, sekä keskelle aluetta ns.
kävelykaistan.

UUTENA nopeusrajoituksena otetaan 20 km/h käyttöön varikko-alueella. "
Jarrut paskana, paha hidastaa.

PrivateeR

Itse olisin siirtänyt katsomoita parilla metrillä lähemmäs pääsuoraa....
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

pienisopoapina

27.07.18 - klo:22:06 #104 Viimeisin muokkaus: 27.07.18 - klo:22:10 käyttäjältä pienisopoapina
Kuva pari päivää sitten.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal