Ratailuun sadetakki

Aloittaja tonde8, 17.11.18 - klo:18:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tonde8

Käyttääkö kukaan radalla saderotsia yms.   Kokemuksia?   Jos jokin on hyvä niin mikä ja mistä?  

Nitrous

Mp-asun kuori käytössä. Useemman vuoden kestäny, en tiedä onko enää myynnissä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tonde8

https://www.xlmoto.fi/sadetakki-oneal-splash-1#?p

Ööö pelittäsköhän tällänen vai tuleeko riekaleina perässä 🤔🤔

T1mppa

19.11.18 - klo:10:04 #3 Viimeisin muokkaus: 19.11.18 - klo:10:15 käyttäjältä T1mppa
Saumoista se riippuu. Mutta tuo näyttää ihan pätevältä.

Mulla on Revit:n sadetakki (ja housut, missä polvipaloille aukot). Takkia oon joskus käyttäny kadulla ja radalla ajellessa. Alastarossa heitin lipatkin sen kanssa, eikä se menny ees rikki. Pientä nirhaumaa käteen ja olkapäähän, mutta kaikki saumat jäi ehjäksi ja takki pysyi täysin toimivana.

edit. Toi takki kyllä näyttää hieman säkiltä. Voi olla aika mahtavan kokoinen selkäkulpa, kun tuolla painelee menemään. Lisäksi tuo saattaa nousta selästä ylöspäin, eli ns selkä paljaaksi -efekti.
Mun takki on jonniin verran enemmän muotoon leikattu ratanahkojen mukaan ja siinä on neppareilla mahdollisuus laittaa lenksu haarovälistä, joka yhdistää selkäosan ja etuosan. Se on toimiva, mutta ihan dorka pukea :D Yritin ettiä omaa pukua netistä, mutta eipä näytä enää löytyvän. Se taitaa olla vuodelta 2009?

tonde8

edit. Toi takki kyllä näyttää hieman säkiltä...
Samaa mieltä.. jossain taisin nähdäkkin takkia missä tuli ns.speedot samalla.. varmaan ne housutkin hyvät olis mut ajattelin selvitä ilman.. 
Olikos tän mallisista kokemusta kellään ?

Mikko K.

Oon ajellu sateella ilman mitään takkeja. Sitä hikoilee päivän aikana kuitenkin sen verran, ettei nyt ole isoa eroa, kummalta puolen pukua kastuu. Jos sade ei ole sellainen Motoparkin 15-asteinen kehoa ja mieltä hellivä lämmin puhallus, vaan Botnian räntäsade, niin goretakki tulee nahkojen päälle lisäksi.

Powered by EzPortal