Tarjolla rata-ajokoulutus

Aloittaja murmela, 22.12.18 - klo:13:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: JCM - 16.07.19 - klo:18:59
Kyllä se aika samanlainen on molemmin puolin. Ikinä koskaan mulla ei oo tullu etuseen mitään rumaa kulumaa mutta nyt tuli. Yritin settien välissä muutella paineita mutta ei ehtinyt silottumaan ennen ku meni nurin [emoji849] aluksi pidin tossa lämppäripainetta 2,3 mutta nostin 2,4 mikä on tolle se valmistajan suositus.

Lähetetty minun motorola one laitteesta Tapatalkilla


Tommonen kuluminen on yleensä geometriaongelma, eli keulalla joko liikaa tai liian vähän painoo.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JCM

Tuolta näytti renkaan vasen reuna.

Lähetetty minun motorola one laitteesta Tapatalkilla


Tuurihaukka

Lainaus käyttäjältä: JCM - 16.07.19 - klo:20:11
Tuolta näytti renkaan vasen reuna.


Oma kuviollinen GP Racer medium etunen näytti ihan samalta, tai jopa pahemmalta kun alkukaudesta sitä käytin Alastarolla ja Motoparkissa. Myös pidon kanssa tuntui olevan ongelmia, joten otin lopulta suosiolla pois ja laitoin GP Pron tilalle, joka kului esim. nyt viikonloppuna Alastarossa erittäin nätisti. Myös ennen GP Raceria käytössä ollut Metzeler Racetec K3 toimi oikein hyvin. Alustan asetukset olleet samat koko ajan

tonde8

No mun mielestä gp racer oli kyl surkea..  halvoista renkaista mielestäni parempi oli metukan compk soft.  1.24 ajeli alastarolla päivän ja pysy siistinä eikä kulunut.  Hinta/laatu kohallaan.
Ja oli mullakin keväällä alkavaa repeämää etusessa.  Olisko ollu ms3 ilkka lipsanen. 

murmela

Noniin, tulipas tämäkin vihdoin hoidettua.
Oli kivaa hommaa kun opastettavalla oli antennit pystyssä ja tieto upposi sen kummemmin rautalankaa vääntämättä. Eli siinäkin suhteessa sattui sopiva opastettava kohteeksi. Harmi että tänään parin setin ajan satoi, mutta hyvä että muutoin oli kuiva rata.
Toivottavasti huomenna on kuiva rata, ennuste on vaan vähän 50-60, niin kohde pääsee jatkamaan siitä mihin tänään jäi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JCM

No niin, koulutus pidetty ja iso kiitos siitä Murmelalle! Arvostan suuresti tämän tyyppistä jeesiä harrastelijoiden suuntaan.
Tulihan sieltä melko selkeästi esille ne perisynnit mihin syyllistyi jatkuvasti. Nyt kun nämä ovat tiedossa niin asioihin voi jopa vaikuttaa omalla tekemisellä. Laittelen vielä jossain vaiheessa videon tuosta päivän vikasta setistä niin muutkin näkee mitä siellä tuli touhuttua.
Valitettavasti su jäi kokonaan ajot ajamatta. Ei tehnyt tällä kertaa mieli lähteä sekoilemaan tuonne vesisateeseen. Kovasti olisi mieli tehnyt vielä ajaa ja yrittää soveltaa käytännössä juuri opittua. Toivottavasti vielä ehtisi syyskuun alussa kerran ajamaan...

Lähetetty minun motorola one laitteesta Tapatalkilla


JCM

Ja tuossa vielä pätkä vikalta setiltä lauantaina.
https://youtu.be/JBu7uv2ReCk


Lähetetty minun motorola one laitteesta Tapatalkilla


Powered by EzPortal