Uudet viestit

MP-Ratatori

Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O: K5-K6 GSX-R tonnarin slipari / Yoshin pelkkä pönttö


Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
M: Dunlop sateiset, uusi setti

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 30/06/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)
M: BMW S 1000 RR shifter/blipperi anturi * uusi *

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 03/05/2020
Kommentit (0)
M: CBR1000RR 2010

Hinta: 7000.00 EUR
Päiväys: 07/04/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Keskustelua 2019 säännöistä  (Luettu 2756 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa habbax

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2014
  • Viestejä: 45
  • Paikalla:13.07.20 - klo:14:18
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 29
Keskustelua 2019 säännöistä
« : 04.05.19 - klo:20:01 »
Terve,
Ajattelin tehdä tällaisen yleisen aiheen, jossa voisi yhdessä tuumin ihmetellä tulkintoja RR sääntökirjasta. 
Nimittäin tänään kun väkersin polttoaineen huohotussäiliön niin pisti silmään seuraava kohta: 

Lainaus käyttäjältä: 021.11.8 SUPERBIKE LUOKKASÄÄNTÖ 2019 v1.1, kohta 1.9.9.
 
c. Fuel tanks with tank breather pipes must be fitted with non-return valves that discharge into a catch tank with a minimum volume of 250cc made of a suitable material.

Mulle on hieman epäselvää, että miksi asennetaan yksisuuntaventtiili, joka purkaa sinne säiliöön päin? Joo tankin ylipaine pääsee sinne purkautumaan, mutta entäs korvausilma kun polttoaine vähenee tankissa? Onko tuo yksisuuntaventtiili sitä varten, ettei tota säiliötä voisi käyttää ns. lisäpolttoainetankkina, jos näin niin asian voisi ratkaista ihan ilmavälillä.

Poissa tonde8

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2017
  • Viestejä: 124
  • Paikkakunta: Hamina
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:09.07.20 - klo:22:53
  • gsx-r 750 L2
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 95
Vs: Keskustelua 2019 säännöistä
« Vastaus #1 : 06.05.19 - klo:11:27 »
Onks tää ollu aiemmin säännöissä vai uus juttu ? 👆

Poissa habbax

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Huhti 2014
  • Viestejä: 45
  • Paikalla:13.07.20 - klo:14:18
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 29
Vs: Keskustelua 2019 säännöistä
« Vastaus #2 : 12.05.19 - klo:10:11 »
Nyt ei äkkiseltään pykälää löytynyt muuta kuin urheilusäännöstä, liittyen kuljetuskalustoon. Siellä todetaan jokseenkin näin: "Varikolle pysäköidyistä autoista ei saa laskea nesteitä maahan/jäälle. Kilpailijan vastuulla on myös oma huolto- ja kuljetuskalusto."
Minkäslainen öljymatto täytyy olla kuljetuskaluston alla? Jos tulee esim 11 metriä pitkällä bussilla niin riittääkö moottorin alle laitettava imeytysmatto vai pitääkö olla koko matkan?

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 947
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.07.20 - klo:11:32
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Keskustelua 2019 säännöistä
« Vastaus #3 : 12.05.19 - klo:16:45 »
Nyt ei äkkiseltään pykälää löytynyt muuta kuin urheilusäännöstä, liittyen kuljetuskalustoon. Siellä todetaan jokseenkin näin: "Varikolle pysäköidyistä autoista ei saa laskea nesteitä maahan/jäälle. Kilpailijan vastuulla on myös oma huolto- ja kuljetuskalusto."
Minkäslainen öljymatto täytyy olla kuljetuskaluston alla? Jos tulee esim 11 metriä pitkällä bussilla niin riittääkö moottorin alle laitettava imeytysmatto vai pitääkö olla koko matkan?

Matto moottorin alle. Jos ei riitä, niin auton voi siirtää esimerkiksi yleisön jatkeeksi.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020