Mikä rengasmerkki?

Aloittaja Turder, 27.03.12 - klo:14:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kenen valmistajan renkailla ajat?

Bridgestone
Continental
Dunlop
Metzeler
Michelin
Pirelli
Joku muu

Turder

Millä renkailla pääasiallisesti tulee ajettua tai mitkä ovat tällä hetkellä vanteilla? Kenties "black round Pirelli?" :D Sekakäyttäjille maksimissaan 3 vaihtoehtoa.

jarska

Jotku Pirellin ensiasennus renkaat alla, mut tuskin tulee enää samaa merkkiä otettua, joten...
Bridge ja Dunloppi(tämä jälkimmäinen tosin vielä mietinnässä)

murmela

Iso kasa käytettyjä, mustia ja pyöreitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Käytetyillä, mustilla ja pyöreillä, jotka on mahdollisimman halpoja tai mieluummin ilmasia. Eniten alla pyöriny Dunloppia ja Pirelliä ja jokunen Mezi sillon tällön + puolikas setti Contia, josta en tykänny.  Siltakiviä ja misukoita ei ole alle vielä jostain syystä eksynyt.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Birke

Dunlop kuviolla tai ilman, mielellään isojen poikien sisäänajamana

Fasu

Usko on alkanu pahasti horjumaan rengastehtaiden omiin sivuihin. Paremmat tiedot löytyvät täältä kuljettajien omia kokemuksia harvavoimalla. Jos ei ihaan metsään mene,
Rossi menetti mestaruuden 2008 Misukoilla. Tallitoveri käytti "tiiliskiviä" ja niissäkin pito oli parempi.
VV

timppa

Oma vaatimaton mielipiteeni on, että olisi hienoa nähdä moto-gp sarjassa useampi rengasvalmistaja. Vähän tyhmää mun mielestäni tuo, että kaikille samalta merkiltä renkaat.
Itse käytän mustia ja pyöreitä. Mun vauhdeilla ei taida olla isompaa merkitystä...

T1mppa

Tallissa taitaa olla vielä irrallisina Pirelli, Mezeler, Dunlop, Continental, Michelin -renkaita. Nyt mopojen alla Bridgestone ja Pirelli.
Valitsin listaltaa kolme yleisintä beer_2

Mikko_U

Pääsääntöisesti "Black round Pirelli". Kuivalla Dragon Supercorsa kuviolla tai ilman ( onneksi sitä vielä saa ). Sateiset Bridgestone / Pirelli / Metzeler yhdistelmää.
Ei kovaa mutta täysillä!

poutis

Onkos kukaan hankkimassa uutta Misukkaa sliksinä? Kiinnostaisi kokeilla kun ois ainakin Rodamotolla kohtuu hintainen.
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: poutis - 29.03.12 - klo:19:03
Onkos kukaan hankkimassa uutta Misukkaa sliksinä? Kiinnostaisi kokeilla kun ois ainakin Rodamotolla kohtuu hintainen.

Mulla on tossa 3 kappalettä kahdeksan kiekkaa Kemoraa 1.10-1.11 alkuisia kiertäneitä.Mielenkiinnolla odotan mimmoset on.Tollasta kyytii ku pääsee,ei ne voi aivan sudet olla.

Jukka_R

Pirellillä ajallaan.

Maksamaton mainos, eli yhdistyksemme (Moottoripyöräilyn tuki ry) jäsenet saavat Pirellin renkaista 30 %:n alennuksen Duellin listahinnoista. Itse ostan suoraan virallisen maahantuojan tuomia rinkuloita, koska silloin tietää mitä saa. Vajaalla 100.000 eurolla olen ostanut (ja eteenpäin myynyt) myös Espanjasta ja Saksasta renkaita, joten tiedän kyllä mitä sieltä voi saada ja mihin hintaan, mutta viimeisiä senttejä ei jaksa venyttää. Aiemmin tuo oli helppoa kun oli vain Rennsport ja kaikissa sama seos. Nyt mallinkin sisällä vaihtelee vuosittain suosituspaineet jne. joten kannattaa olla tarkkana mitä ostaa jottei tee hevonojia.

Pirelli näyttäisi tällä haavaa olevan kärkipään rengas. Itse olen tykännyt ja kusiaisilla itseäni huomattavasti nopeammin ajavat ovat tykänneet 180/60-17 -gummista joka viime kaudelle tuli markkinoille. On muuten käytännössä yhtä leveä rinkula kuin 200/55-17.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Fasu

Misukan PP 2CT:t tuli väännettyä alle kun joutuu samalla kamppeella ajamaan muitakin ajoja,mm.siirrot radalle.
Nyt on säikytelty huonot housuun tuosta merkistä ja mallista,että tuskin tallissa uskaltaa edes työntää mopoa.
Dunloppi taitaisi kestää jonkun verran siirtoajelua,eikä olisi radalla kovin äkkiväärä ajettava??
Pirellistä on hyviä kokemuksia, että niihin voi palautua pito luisussakin,mutta kestääkö ne ajaa suoraa tietä metriäkään? Että mikä nyt eteen? ja taakse.
VV

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 05.04.12 - klo:13:55
Misukan PP 2CT:t tuli väännettyä alle kun joutuu samalla kamppeella ajamaan muitakin ajoja,mm.siirrot radalle.
Nyt on säikytelty huonot housuun tuosta merkistä ja mallista,että tuskin tallissa uskaltaa edes työntää mopoa.
Dunloppi taitaisi kestää jonkun verran siirtoajelua,eikä olisi radalla kovin äkkiväärä ajettava??
Pirellistä on hyviä kokemuksia, että niihin voi palautua pito luisussakin,mutta kestääkö ne ajaa suoraa tietä metriäkään? Että mikä nyt eteen? ja taakse.

Hyvä rengas toi PP2CT on tollaseen sekakäyttöön. Ainut ikävä puoli siinä on se, että jos sen saa luisuun, se palautuu aika terävästi, mikä taas saattaa aiheuttaa ohjelmaa. Tosin jos takanen on ratahommissa noin isossa luisussa, on kuskin vauhdissa tai ajotyylissä enemmän vikaa kuin renkaassa.

Dunlopin Sportsmartti lienee tuota PP:tä vastaava rengas. Siitä ei itsellä kokemusta, mutta pari tuttavaa on kehunut. Kulutuskestossa ilmeisesti häivää misukalle.

Pirelliltä olen viimeksi ajanut katurenkaista Corsa III:lla ja se häviää märkäpidossa ja kylmänä tuolle misukalle ja lämpenee radalla huomattavasti hitaammin kuin misukka.

Varsinaisia ratakumejahan noista ei ole yksikään, joten kierrosennätyksiä noilla ei jahdata, mutta keskiryhmään riittävät ihan loistavasti jokainen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.04.12 - klo:14:25
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 05.04.12 - klo:13:55
Misukan PP 2CT:t tuli väännettyä alle kun joutuu samalla kamppeella ajamaan muitakin ajoja,mm.siirrot radalle.
Nyt on säikytelty huonot housuun tuosta merkistä ja mallista,että tuskin tallissa uskaltaa edes työntää mopoa.
Dunloppi taitaisi kestää jonkun verran siirtoajelua,eikä olisi radalla kovin äkkiväärä ajettava??
Pirellistä on hyviä kokemuksia, että niihin voi palautua pito luisussakin,mutta kestääkö ne ajaa suoraa tietä metriäkään? Että mikä nyt eteen? ja taakse.

Hyvä rengas toi PP2CT on tollaseen sekakäyttöön. Ainut ikävä puoli siinä on se, että jos sen saa luisuun, se palautuu aika terävästi, mikä taas saattaa aiheuttaa ohjelmaa. Tosin jos takanen on ratahommissa noin isossa luisussa, on kuskin vauhdissa tai ajotyylissä enemmän vikaa kuin renkaassa.

Dunlopin Sportsmartti lienee tuota PP:tä vastaava rengas. Siitä ei itsellä kokemusta, mutta pari tuttavaa on kehunut. Kulutuskestossa ilmeisesti häivää misukalle.

Pirelliltä olen viimeksi ajanut katurenkaista Corsa III:lla ja se häviää märkäpidossa ja kylmänä tuolle misukalle ja lämpenee radalla huomattavasti hitaammin kuin misukka.

Varsinaisia ratakumejahan noista ei ole yksikään, joten kierrosennätyksiä noilla ei jahdata, mutta keskiryhmään riittävät ihan loistavasti jokainen.
Kiitän vinkistä! bowdown_1    Kauden alkuun riittänee "lämmittely renkaiksi". Harmittaa sen Bemari kuskin puolesta,otin jotenkin henk.kohtasena haverina tapauksen. confused_thinking
VV

Powered by EzPortal