Kymiring Dataa

Aloittaja Nitrous, 13.09.19 - klo:10:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

T1mppa

Mulla oli eka päivä ajellessa ja suoralle lähtö ja jarrutus oli melkoisen pehmeä. Tässä näkee hyvin, että sä olit jo kiihdyttämässä suoralle, kun mä vasta lopettelin jarruttamista. Sitten mun jarru alkaa paljon aikaisemmin ja höllennän sitä loppuakohden, kun sulla on aika lineaarinen jarru.

Mun aika on toi punainen viiva ja sun sininen. Kun olet alapuolella, olet nopeampi kokonaiskierrokseen nähden ja yläpuolella niin hitaampi. Loppuaika sulla oli 0,92 sekkaa hitaampi.

Onnea kisoihin!  peukku_1


teemuki

Sain antiikkiaprilialla 257km/h paskalla avauksella ja aikaisella, löysällä jarrulla sinne, 124 heppaa takapyörällä. Tuulta ei ainakaan varikolta arvioiden tuntunut juuri olevan. Ehkä 260+ vois mennä sitten, kun tuota osaa paremmin. Kutonen ei mennyt rajoittimelle, mutta teho rupeaa jo putoamaan, joten piikkiä - kahta pienemmällä takarattaalla saattaisi päästä paremmin. Ei vaan riittänyt enää takahaarukassa mitta pidentää pyörää, enkä halunnut ruveta katkaisemaan ketjua, niin ajoin samoilla väleillä, kuin kaikkialla muuallakin.
Kierrosajasta saa varmaan sen kuusi sekuntia pois ihan vaan ajamalla, ennenkuin tarvitsee ruveta sen kummemmin edes välejä miettimään.

Jyly_

03.06.22 - klo:15:54 #17 Viimeisin muokkaus: 04.06.22 - klo:23:18 käyttäjältä Jyly_
Kuussatkulle välityksiä kymille? Heitelkääs ideoita!  :D

Edit: ei tarvikkaan tietää välityksiä kun ei siellä varmaan tarvi ajaa tänä kesänä...

Powered by EzPortal