RR 2022 SM/EM/MM/Jokkis/IRRC

Aloittaja santerik, 02.01.22 - klo:08:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santerik

Jaaaaahas.

Vuos ol vaihtunu ja kai jotkut jossain jotain ajaa ensi suvenakin?

Kotomaan sarjassa 600:ssa oli männä sesongilla hyvä meno ja kohtuullisesti porukkaa mutta kärkipään nuorilaisista ei kovin moni ole (ainakaan omien okulaarien alla) julkaissut ensi kauden kuvioita vielä? Sarjos ja Kainulainen ymmärtääkseni olisi jatkamassa sm-sarjaa? SBK oli viime kesänä pienoisessa alennustilassa, mikä lie tulevan kesän laita. Jokkiksestahan sinne yritetään kärkipäätä työntää mutta tiedä sitten menevätkö. Jokkis on pirskuttanut viime kesänäkin ihan OK. Junnuluokkia ei tullut juuri seurattua. Jos viime kauden kehitys jatkuu niin varmaan jossain 2025 tietämillä 80% pyöristä ajaa track punkin tarroilla mikä ei tietty ole huono asia. Kemoralle ei löytynyt kisajärjestäjää ja Viro ei ole meidän kalenterkssa joten neljällä kisalla mennään + mp-tuen jokkikset.

Espanjassa päästeli Valtonen, Nässi ja Koskinen. Ymmärtääkseni ainakin Valtosen on tarkoitus jatkaa sarjassa, muista en tiedä. TPR ja Seppä ovat näemmä Espanjan auringon alla reenailemassa - Sepän kehitys on ollut niin huimaa ettei olisi väärässä paikassa jos tuonne kesän jäisi ajamaan mutta siihen voinee liittyä jokunen kymmentä tuhatta muttaa.

MM-sarjassa jatkaa ainakin Tuuli. Takala ei vielä ole tainnut ensi kesästä ilmoitella. Molemmilla tuntuu vauhtia riittävän mutta kumes ei aina ole kestänyt oikein radassa. Tuulin vauhti tiedetään mutta Takalan kyyti olisi mukava nähdä nyt kun sarjasta on yhden sesongin verran kokemusta.

IRRC on sattuneista syistä ollut vähän sekaisin viime kesinä. Aiemmin ainakin Seimalla ja Kuparisella oli intoa.

Katuradalta tietty vielä Kostamo, toivottavasti lähtisi vielä katuja kiertämään.

Itse pyrin vähintään 300% kasvuun ratapäivissä viime kesään nähden - päätavoite kuitenkin mahtua nahkoihin.

Nyt juorut ja jutut kehiin, ihan vaan näin meidän kesken. Ja mikä tärkeintä: korjatkaa jos yllä on jotain väärin. Siinä voi olla virheitä vaikka se netissä onkin julkaistu.

Mikko K.

Lisätään huhuja.

Imatralle tähtää isoista talleista myös Stone Racing kahden kuskin voimin, mikäli päivitys fb:ssä pitää paikkansa.

SB-luokkaan on ainakin pari nuorempaa staraa varannut numeron vakio itseään nuorekkaina pitävien lisäksi, oliko herrat Patova ja Kantola.

Imatralla saatetaan nähdä myös kolmannen danin mustalla gorillateipillä oleva mukaanikko, jos Neuvostoliiton punainen Kawasaki menee sarjan säännöistä läpi ja joku sillä jaksaa ajaa. Eli todennäköisesti ei.





santerik

Kantolahan (se numeroa varannutta yhden sukupolven vanhempi) muuten taisikin jossain kirjoitella, että niille olisi pikkupanigale tulossa ja lienee vähän vielä auki mihin luokkaan sillä piäsee..

Mä jo pelkäsin, että me ei ajeta enää netissäkään mutta tulit Mikko onneksi hätiin!

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: santerik - 03.01.22 - klo:21:10
Kantolahan (se numeroa varannutta yhden sukupolven vanhempi) muuten taisikin jossain kirjoitella, että niille olisi pikkupanigale tulossa ja lienee vähän vielä auki mihin luokkaan sillä piäsee..

Mä jo pelkäsin, että me ei ajeta enää netissäkään mutta tulit Mikko onneksi hätiin!

Netissä ajetaan aina kovimmat kierrosajat ja pelit sutii vielä vitosella avattaessa.
Huhujen mukaan ajelen kans sbk:ta ja mikä ettei vaikka stocki luokassa, jos joku on niin kajahtanu, et vuokraa mulle pyörän. Halpa edellä, ei hyvästä ole ennenkään niin väliä ollut :D

T1mppa

HRP Suzuki aikoo tehdä jotain 2022. Vielä ei paljoa infoa tihku.
"Kiitos kaudesta 2021 koko HRP Suzuki -tiimiltä! Olemme jo kääntäneet katseemme vuoteen 2022, ja luvassa onkin jotain todella makeaa, joten kannattaa pysyä kuulolla!
WorldSBK #22lahti - Luca Grünwald #43 - Niko Tanskanen - Akseli Putkonen"

https://www.facebook.com/hrpsuzuki/

Itse koitan osallistua jokkiskisaan tänä vuonna.
Sinne saisi tulla läjä päin 600cc kuskeja lisää. Se ois mun kaino toive  bike_leaning

santerik

Jännä nähdä mitä HRP poppoo keksii. SM-sarjan kannalta olis tietty hienoa jos Tanskanen ja Putkonen ajais täällä mutta jos pinkka vaan kestää niin kehityksen kannalta joku muu sarja vois olla paree..

Se vois uusien jokkiskuskien havittelussa olla hyvä jos jokkislähtöjä pidettäisi useampiakin ratapäivien yhteydessä luulen ma. Olkoonkin, että oma panos (tässäkin asiassa) jää lähinnä nettikirjoittelun tasolle.

santerik

Patova ajaa Espanjan sarjaa team stratosissa, lienee samaa tiimiä jossa Niko Mäkinen oli Espanjan vuosinaan.

https://patovaracing.com/tiedotteet/34-kimi-patova-siirtyy-yamaha-gv-stratoksen-v%C3%A4reihin.html

santerik

Juho Kantolan somessa oli video pikkupanigalen luovutuksesta ja samassa kerrottiin, että tarkoitus olisi ajaa kyseisellä pyssyllä sekä koto- että ulkomalla.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.02.22 - klo:08:38
Juho Kantolan somessa oli video pikkupanigalen luovutuksesta ja samassa kerrottiin, että tarkoitus olisi ajaa kyseisellä pyssyllä sekä koto- että ulkomalla.

Mihinköhän luokkaan tuo menee kotimaassa? Vai meinasko jokkista?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

santerik

19.02.22 - klo:12:08 #9 Viimeisin muokkaus: 19.02.22 - klo:20:49 käyttäjältä santerik
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.02.22 - klo:09:26
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.02.22 - klo:08:38
Juho Kantolan somessa oli video pikkupanigalen luovutuksesta ja samassa kerrottiin, että tarkoitus olisi ajaa kyseisellä pyssyllä sekä koto- että ulkomalla.

Mihinköhän luokkaan tuo menee kotimaassa? Vai meinasko jokkista?

Mä jostain aiemmasta jutusta sain käsityksen, että ainakaan pyörän tilaamisen aikaan ei Kantoloilla ollut tarkkaa tietoa saadaanko tuo menemään SSP-sääntöjen sisään. Suomessa varasivat numerot tästä syystä sekä sbk että ssp.

Kotomaan sääntöjä ei kai vielä tälle sesongille ole vahvistettu?

teemuki

Lainaus käyttäjältä: santerik - 19.02.22 - klo:12:08
Kotomaan sääntöjä ei kai vielä tälle sesongille ole vahvistettu?

Siinä viikkoa ennen ekaa kisaa ruvetaan vasta odottelemaan sääntöjen julkistusta :D

JMH

Lainaus käyttäjältä: teemuki - 21.02.22 - klo:11:33
Lainaus käyttäjältä: santerik - 19.02.22 - klo:12:08
Kotomaan sääntöjä ei kai vielä tälle sesongille ole vahvistettu?

Siinä viikkoa ennen ekaa kisaa ruvetaan vasta odottelemaan sääntöjen muutosta :D

Korjattu
Mauno ärrällä, eli Rauno.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.02.22 - klo:09:26
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.02.22 - klo:08:38
Juho Kantolan somessa oli video pikkupanigalen luovutuksesta ja samassa kerrottiin, että tarkoitus olisi ajaa kyseisellä pyssyllä sekä koto- että ulkomalla.

Mihinköhän luokkaan tuo menee kotimaassa? Vai meinasko jokkista?

kyllähän se tuohon next generation sääntöön menee. (millasilla rajoituksilla niin siitä ei mulla ainakaan tietoa). Eikä muuten ole ainoa noita next gen laitteita suomessa :)

slowrider

Olisko kellään kiinnostusta ajella tuota viron sarjaa? Pääosin pärnua ja yksi kisa Alastarossa. Jos jotain kimppamatkailua suunnittelis?

santerik

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 01.03.22 - klo:20:46
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.02.22 - klo:09:26
Lainaus käyttäjältä: santerik - 17.02.22 - klo:08:38
Juho Kantolan somessa oli video pikkupanigalen luovutuksesta ja samassa kerrottiin, että tarkoitus olisi ajaa kyseisellä pyssyllä sekä koto- että ulkomalla.

Mihinköhän luokkaan tuo menee kotimaassa? Vai meinasko jokkista?

kyllähän se tuohon next generation sääntöön menee. (millasilla rajoituksilla niin siitä ei mulla ainakaan tietoa). Eikä muuten ole ainoa noita next gen laitteita suomessa :)

Oivaltava mieleni huomaa, että tässä ei kaikkea haluta paljastaa mutta kerro ny mitä muita next gen pyöriä sieltä on tulossa/tullut Suomeen kun toi dukati?

Arvaillaan kuskeja sitten syssymmällä..

Powered by EzPortal