Kalenterin toiminta

Aloittaja pienisopoapina, 01.02.12 - klo:19:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Waille - 27.03.13 - klo:16:51
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.03.13 - klo:15:51
Olisin itse muokannut, mutta en kolmessa sekunnissa löytänyt nappia muokkaamiseen.

Eipä noita taida muut pystyäkään muokkaamaan kuin merkinnän tehnyt sekä moderaattorit. Olisko jarska ihan mahdoton ajatus että myös merkintöjen muokkaaminen avattaisiin kaikille?

Parempi tapa lienee, ettei kaikki pysty jokaista merkintää muokkaamaan, mutta jos merkkaa jonkun muun kuin omia tapahtumia, olisi tärkeää tarkistaa, että menee oikein.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.03.13 - klo:17:02
Lainaus käyttäjältä: Waille - 27.03.13 - klo:16:51
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.03.13 - klo:15:51
Olisin itse muokannut, mutta en kolmessa sekunnissa löytänyt nappia muokkaamiseen.

Eipä noita taida muut pystyäkään muokkaamaan kuin merkinnän tehnyt sekä moderaattorit. Olisko jarska ihan mahdoton ajatus että myös merkintöjen muokkaaminen avattaisiin kaikille?

Parempi tapa lienee, ettei kaikki pysty jokaista merkintää muokkaamaan, mutta jos merkkaa jonkun muun kuin omia tapahtumia, olisi tärkeää tarkistaa, että menee oikein.

Juu, meitä on kohta viissataa ratailijaa ja huonolla tuurilla kaikki mulkuttaa samaa merkintää yhtäaikaa, joten rauhotetaan se merkinnän tekijälle ja modeille.

Tarkkana on syytä olla kun tekee merkintöjä, kiitos vaan tekijöille...tahtoo vaan olla töllösiä myös ratapäivien järjestäjien sivuillaki ennen uomiin asettumista, fiksataan ettei mennä ajaan väärälle radalle...väärään aikaan.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.03.13 - klo:19:28
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.03.13 - klo:17:02
Lainaus käyttäjältä: Waille - 27.03.13 - klo:16:51
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.03.13 - klo:15:51
Olisin itse muokannut, mutta en kolmessa sekunnissa löytänyt nappia muokkaamiseen.

Eipä noita taida muut pystyäkään muokkaamaan kuin merkinnän tehnyt sekä moderaattorit. Olisko jarska ihan mahdoton ajatus että myös merkintöjen muokkaaminen avattaisiin kaikille?

Parempi tapa lienee, ettei kaikki pysty jokaista merkintää muokkaamaan, mutta jos merkkaa jonkun muun kuin omia tapahtumia, olisi tärkeää tarkistaa, että menee oikein.
tahtoo vaan olla töllösiä myös ratapäivien järjestäjien sivuillaki ennen uomiin asettumista

Tästä syystä esim. orgin päivät julkaistiin vasta pari viikkoa sitten, ettei kalenterien eläminen enää sotke kerran julkaistua listaa. Tuppaa noi varaukset nimittäin elämään jonkin verran ja ensimmäiset versiot ratayhtiöiden sivuilta löytyvistä kalentereista ovat hyvin suuntaa antavia. Lähinnä eläminen johtuu kisakalenterien elämisestä. Nyt eletään jo onneksi sitä vaihetta vuodesta, että ellei jotain kummallista tapahdu, pitävät nyt ilmoitetut päivämäärät paikkaansa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.03.13 - klo:17:02
Parempi tapa lienee, ettei kaikki pysty jokaista merkintää muokkaamaan, mutta jos merkkaa jonkun muun kuin omia tapahtumia, olisi tärkeää tarkistaa, että menee oikein.

Juu, tarkistinkin, sekä ennen, että jälkeen listaamisen. Sen takia vähän tuo juttu ihmetyttääkin  :o

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 27.03.13 - klo:21:19
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.03.13 - klo:17:02
Parempi tapa lienee, ettei kaikki pysty jokaista merkintää muokkaamaan, mutta jos merkkaa jonkun muun kuin omia tapahtumia, olisi tärkeää tarkistaa, että menee oikein.

Juu, tarkistinkin, sekä ennen, että jälkeen listaamisen. Sen takia vähän tuo juttu ihmetyttääkin  :o

Kaiken lisäksi toi Alastaron päivä on ollut lukossa jo viime syys- tai lokakuusta alkaen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal