Jarrujen tuunausta

Aloittaja jarska, 04.04.12 - klo:10:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 24.01.13 - klo:18:55
Saako noita niittejä jostain Soomestaki? Vai kenties vaan jostain ruuvi kaupasta?

No minulta ainakin kunhan toi setti rantautuu. Tutkin että halvempi tilata kun lähteä autolla kierteleen ympäri kaupunkia tai tilaileen suomesta jostain


Birke

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.01.13 - klo:18:18
Eli kerrataanpa nyt vielä...
Jos jarskapoikakin haluis tollaset upeisiin Rempoihinsa niin vaikkapa Wehnä toimittas koko paletin, pultteineen, sokkineen ja vaijereineen vai?
Jos saa R6R tuollaset, niin kiinnostaa täälläkin... Tai kyllähän ne askartelispaskartelis itekki, mutta KVR-varmistukset ois ihan eri juttu :)

wehna

joo bemarin sarjoja löytyy hyllystä ja yks R6R Yamaha. muihin tehdään tilauksesta (joihinkin mallaihin on vaikea homma).

BMW asennusvalmis sarja, sis pultit. 82€ alv 24%
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Juha_K

http://www.pro-bolt.com/stainless-steel-front-brake-caliper-mount-kit-race-spec.html
Pro boltilta saa posteineen noin 40e valmiiksi poratut pultit. Titaaniset maksaa noin 90e posteineen.

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 25.01.13 - klo:08:14
Titaaniset maksaa noin 90e posteineen.



Hylkiiköhän mun Rempot tavallisia pultteja, nämäkö mun nyt sitte pitää...

slowrider

Ehdottomasti titaaniset. Ja samalla vaihdat jarrulevyn kiinnityspultit titaanisiin. Pyörivää massaa kato

Juha_K

25.01.13 - klo:12:07 #157 Viimeisin muokkaus: 25.01.13 - klo:12:15 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.01.13 - klo:11:53
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 25.01.13 - klo:08:14
Titaaniset maksaa noin 90e posteineen.



Hylkiiköhän mun Rempot tavallisia pultteja, nämäkö mun nyt sitte pitää...
Parasta vaan Rempoille, mittaa nykyiset pultit niin saat kerralla oikean kokoiset.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.01.13 - klo:11:53
Hylkiiköhän mun Rempot tavallisia pultteja, nämäkö mun nyt sitte pitää...
Ja osta muutama extra samalla, jos niit saa yksittäin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.01.13 - klo:12:00
Ehdottomasti titaaniset. Ja samalla vaihdat jarrulevyn kiinnityspultit titaanisiin. Pyörivää massaa kato

ja tolle tielle kun lähtee niin samalla kaikki moottorin kovat pultit titaaniksi ja pikku ruuvit alumiinista. Tippuu koneen painosta ja pyörivistä massoista yllättävän paljon tolla konstilla. ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.01.13 - klo:12:51
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.01.13 - klo:12:00
Ehdottomasti titaaniset. Ja samalla vaihdat jarrulevyn kiinnityspultit titaanisiin. Pyörivää massaa kato

ja tolle tielle kun lähtee niin samalla kaikki moottorin kovat pultit titaaniksi ja pikku ruuvit alumiinista. Tippuu koneen painosta ja pyörivistä massoista yllättävän paljon tolla konstilla. ;)

Ja kevyillä jarrulevyillä lähtee satoja grammoja :)

pena1

25.01.13 - klo:14:12 #161 Viimeisin muokkaus: 25.01.13 - klo:14:18 käyttäjältä pena1
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.01.13 - klo:12:56
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.01.13 - klo:12:51
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.01.13 - klo:12:00
Ehdottomasti titaaniset. Ja samalla vaihdat jarrulevyn kiinnityspultit titaanisiin. Pyörivää massaa kato

ja tolle tielle kun lähtee niin samalla kaikki moottorin kovat pultit titaaniksi ja pikku ruuvit alumiinista. Tippuu koneen painosta ja pyörivistä massoista yllättävän paljon tolla konstilla. ;)

Ja kevyillä jarrulevyillä lähtee satoja grammoja :)

Jos meinaa virallisia kisoja ajaa, kannattaa varmistaa onko titaaniset pultit sallittuja.

Edit: Changes to the original Calipers and its attachments are not allowed.

jarska

Lainaus käyttäjältä: pena1 - 25.01.13 - klo:14:12
Jos meinaa virallisia kisoja ajaa, kannattaa varmistaa onko titaaniset pultit sallittuja.

Tämähän ei mua haittaa kun en koskaan aja kisaa...


MarkoL

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.01.13 - klo:15:15
Lainaus käyttäjältä: pena1 - 25.01.13 - klo:14:12
Jos meinaa virallisia kisoja ajaa, kannattaa varmistaa onko titaaniset pultit sallittuja.

Tämähän ei mua haittaa kun en koskaan aja kisaa...[/size]

Ja kisaan jos innostuisikin, niin tavis-rautaset voi laittaa titaniumisten tilalle jos ei kerro kellekkään.
Vaihtaa sitte nopsaa kototallis huollon yhteydessä paremmat takas...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

T1mppa


Powered by EzPortal