Uudet viestit

MP-Ratatori

Power commander V


Hinta: 80.00 EUR
Päiväys: 12/10/2020
Kommentit (0)
Gsxr k7-8 kuitukatteet ja tappisarja

Päiväys: 03/09/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
M: Käytetyt Dunlop KR108 MS2 ja KR106 MS4


Hinta: 90.00 EUR
Päiväys: 07/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Jarrujen tuunausta  (Luettu 323104 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aapolas

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 6
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 114
  • Paikkakunta: Kokkola
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.06.17 - klo:18:22
  • zx-10r
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 249
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #15 : 14.06.12 - klo:09:52 »
r6:ssa SBS kisapalat kesti koko viime kauden ja samoilla jatketaan tämä kausi. Reilusti yli puolet palan paksuudesta jäljellä. Jarruttelen vissiin aika neitimäisesti.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #16 : 14.06.12 - klo:22:13 »
Bremboihin verrattuna sbs:n palat ei purassu alkuun niin voimakkaasti, mut tunnokkaammat ja helpompi annostella jarruvoimaa apeksia kohti.
Tilaan kyllä toisetkin sbs:t varastoon...

Poissa Bobo

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 282
  • Paikalla:09.02.17 - klo:22:38
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 562
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #17 : 15.06.12 - klo:13:15 »
Bremboihin verrattuna sbs:n palat ei purassu alkuun niin voimakkaasti, mut tunnokkaammat ja helpompi annostella jarruvoimaa apeksia kohti.
Tilaan kyllä toisetkin sbs:t varastoon...

Ei kawasta keskusteltaessa voida puhua jarrujen "tehokkaasta puraisusta" :P Sorry, oli pakko hesse_yahoo

Omaani vaihdoin juuri EBC Extreme Racing palat ja kyllä muuttui jarrutus tuhat kertaa paremmaksi. Mitkähän Jarska nuo vanhat palat mahtoi olla?
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #18 : 15.06.12 - klo:13:24 »
Ei kawasta keskusteltaessa voida puhua jarrujen "tehokkaasta puraisusta" :P Sorry, oli pakko hesse_yahoo

Omaani vaihdoin juuri EBC Extreme Racing palat ja kyllä muuttui jarrutus tuhat kertaa paremmaksi. Mitkähän Jarska nuo vanhat palat mahtoi olla?

Oikeessa olet, ei kylläkään voi puhua tehokkaasta puraisusta, mut selvä ero originaaleihin.:D
Siinä oli samat kuin mulla edelliset, eli Brembon 07SU27SA palat.

Bremboilla tosiaan meinas pukata kalsaridataa "tiukoissa" jarruissa, mut sbs:t puree rauhallisemmin.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 888
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.08.19 - klo:21:19
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #19 : 15.06.12 - klo:13:27 »
Brembon SA-palat on tarkoitettu katuajoon, mutta sen taisit tietääkin jo. :)

 
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #20 : 15.06.12 - klo:13:28 »
Brembon SA-palat on tarkoitettu katuajoon, mutta sen taisit tietääkin jo. :)

Tulin tietämään.:)

Poissa Bobo

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 282
  • Paikalla:09.02.17 - klo:22:38
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 562
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #21 : 15.06.12 - klo:14:23 »
Brembon SA-palat on tarkoitettu katuajoon, mutta sen taisit tietääkin jo. :)

Tulin tietämään.:)

Katuajoon oli tarkoitettu juu, kun oli sen verran lämpöä päästänyt läpi, että oli aika lahjakkaasti palat sulanu :D Ja hävisi teho setin aikana melko hyvin myös, poppusetistä sai jännätä hidastumista tosissaan. Noi EBC:t tuntuu tosi hyviltä.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Poissa Birke

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 176
  • Ikä: 43
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.11.15 - klo:16:44
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 242
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #22 : 17.06.12 - klo:22:20 »
Gixxerin etujarruun pitäisi saada lisää tehoa. Aika rimpula tuo vakio Nissinin pääsylinteri. Sienimäinen tuntuma ja tahtoo setin loppua kohden hiipua teho. Katselin netistä vaihtoehtoja, Brembon ja Accossaton mallistosta löytyisi herkkuja.
Joku on kuulemma vaihtanut rykkösen pääsylintereitä noihin gixxereihin hyvällä menestyksellä. Ilmeisesti Brembon valmiste sekin. Brembon 19RCS kuitenkin polttelisi... Löytyykö kokemuksia ja vinkkejä?

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #23 : 17.06.12 - klo:22:38 »
Mä olen vähän ymmälläni, ei nykyaikana tule juurikaan moisia tarjouksia...
eli Stormilta ottivat yhteyttä ja kysyivät voisinko testata EBC:n jarrupaloja EPFA  ja GPFA mallia, lähettävät ilmaiseksi mulle molempia.:o :o bowdown_1 shakehands_1

No minähän mielenkiinnolla testaan ja lupauduin antaan teille kommentteja tähän ketjuun.

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 130
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1593
  • Ikä: 54
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.10.20 - klo:10:01
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #24 : 18.06.12 - klo:00:19 »
Hieno homma, mutta ole varovainen sen kalsaridatan kanssa. Voi olla, että Stormilla ei osata lukea dataa kalsareista.

edit: Nyt kun tarkemmin luin niin se datahan tulee tänne. Kyllä me sen kanssa pärjätään.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa Bobo

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 282
  • Paikalla:09.02.17 - klo:22:38
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 562
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #25 : 18.06.12 - klo:08:07 »
Mä olen vähän ymmälläni, ei nykyaikana tule juurikaan moisia tarjouksia...
eli Stormilta ottivat yhteyttä ja kysyivät voisinko testata EBC:n jarrupaloja EPFA  ja GPFA mallia, lähettävät ilmaiseksi mulle molempia.:o :o bowdown_1 shakehands_1

No minähän mielenkiinnolla testaan ja lupauduin antaan teille kommentteja tähän ketjuun.

Mulla on just noi GPFA palat, pelkkää positiivista sanottavaa. Juhannuksena Kemoralla sitten lisää testinkiä cool_gif
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Poissa rranta

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 10
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 409
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.03.19 - klo:09:59
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 984
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #26 : 18.06.12 - klo:08:59 »
Mä olen vähän ymmälläni, ei nykyaikana tule juurikaan moisia tarjouksia...
eli Stormilta ottivat yhteyttä ja kysyivät voisinko testata EBC:n jarrupaloja EPFA  ja GPFA mallia, lähettävät ilmaiseksi mulle molempia.:o :o bowdown_1 shakehands_1

No minähän mielenkiinnolla testaan ja lupauduin antaan teille kommentteja tähän ketjuun.

Mulla on tänä kesänä nuo EBCn GPFA palat. Viime kesän ajoin noilla toisilla EBCn EPFA. Katotaanpa mitä tuo Jarska tuumaa. Tulleeko saman suuntasta ajatusta ku omat ajatukset. Varmaan helepompaa ku ei oo talavia välisä.

Raaseri

  • Vieras
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #27 : 18.06.12 - klo:09:03 »
GPFA:lla ajanut jonkun kesän sekä Bemulla että Ducatilla. Loistopaala, ei mitään huonoa sanottavaa. Nyt on APP:llakin GPFA:t.


Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 56
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:03.10.20 - klo:18:20
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #28 : 18.06.12 - klo:09:04 »
Mulla on tänä kesänä nuo EBCn GPFA palat. Viime kesän ajoin noilla toisilla EBCn EPFA. Katotaanpa mitä tuo Jarska tuumaa. Tulleeko saman suuntasta ajatusta ku omat ajatukset. Varmaan helepompaa ku ei oo talavia välisä.

Pyydettiin rehellistä palautetta paloista ja sitähän tulee kunhan pääsen kokeileen.
Mua ei helpolla voidella, paitsi tietty isolla rahalla.:D...no ei silläkään.


Edit: tässä vähän Stormin tuotevastaavan mietteitä:

"Seokset on hyvin lähellä toisiaan. GPFA seoksella kitkakerroin jarrussa on
kylmä ja kuuma testissä liian kova katupalojen hyväksynnälle. Siksi siinä on
tuo vain kisakäyttöön maininta. Jarrujen teho aloitettaessa jarrutusta voi
yllättää kokemattoman motoristin.
EPFA seosta on tehty vähemmän purevaksi, jotta katuhyväksyntä saadaan. EPFA
seos kestää rata-ajoa samalla tavalla."

Poissa nopea57

  • Not2Fast
  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 196
  • Paikalla:08.06.19 - klo:10:43
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Jarrujen tuunausta
« Vastaus #29 : 18.06.12 - klo:11:22 »
Mulla on nyt kokeilussa EBC:n 'race'-palat ja edelliset oli nuo katupalat. Hyvin ovat samankaltaiset, eikä niissä mikään vielä ole tuntunut yllättävältä. Tuntuma on hyvin samankaltainen, eli jarru alkaa puremaan aika rauhallisesti mutta puristusta lisäten tehoa tulee kevyesti. Kahvan liike tuntuu kevyeltä, pehmeältä ja aika pitkältäkin. Koko matkalla kuitenkin tapahtuu lisää. Loppuvaiheessa sitten kyllä puree. Eli tuntuma on kaukana vakiopalojeni kumipallomaisuudesta.

Nyt katoinkin tarkemmin, mulla on nyt EPFA, eli ei race vaan sekä että, ilimankos. GPFA:ta ei stormi näyttänyt haussa.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020