Uudet viestit

MP-Ratatori

M: CBR1000RR 2010

Hinta: 7000.00 EUR
Päiväys: 07/04/2020
Kommentit (0)
M: Dainese t.racing 1-os puku. Uusi, koko 56

Hinta: 400.00 EUR
Päiväys: 05/04/2020
Kommentit (0)
WP takaiskari Yamaha R6 vm06-16

Hinta: 500.00 EUR
Päiväys: 03/03/2020
Kommentit (0)
M: Hp race datalogger

Hinta: 300.00 EUR
Päiväys: 24/02/2020
Kommentit (0)
KTM RC 390

Hinta: 4000.00 EUR
Päiväys: 05/02/2020
Kommentit (0)
Rev'it Spitfire 1-os nahkapuku, uusi

Hinta: 450.00 EUR
Päiväys: 04/12/2019
Kommentit (0)
Akrapovic Kuorisarja P-RKS145ACT27

Hinta: 50.00 EUR
Päiväys: 28/11/2019
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Kemoran ajolinjat  (Luettu 118313 kertaa)

0 Ratailijaa ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1226
  • Paikalla:05.01.20 - klo:21:55
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #210 : 05.07.15 - klo:17:59 »
Varmaan ainoita konsepteja on itellä hiukan paremmin hallus kuin muut niin tuo avauksen odottaminen. Tämän muistaa kaikista parhaiten ku ajaa erittäin keulimisherkällä mopolla ja lyhyillä väleillä ja äkäsellä pikakaasukahvalla. On vaan niin tyhmän tuntusta ku keula ilmas, mopo kallellaan ja nokka 45astetta väärässä suunnassa palmasin ja karusellista kahvilaan avauksessa. Ei se nyt enää noin tee onneksi.

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 51
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #211 : 05.07.15 - klo:18:58 »
Tästä pikkusen lisämotivaatioo, niin heilahtaa 14 puolelle :P

1.15.6. Nyt oon jo lähes tyytyväinen.

Kemora:
S1000RR 1:15.43
-05 ZX-6R 1:15.081


Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5132
  • Paikalla:tänään kello 16:19
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #212 : 05.07.15 - klo:19:15 »
Tästä pikkusen lisämotivaatioo, niin heilahtaa 14 puolelle :P

1.15.6. Nyt oon jo lähes tyytyväinen.

Kemora:
S1000RR 1:15.43
-05 ZX-6R 1:15.081
Tuli itellekki mieleen, ett mulla on viel puoli sekunttii aikaa vittuilla. :)

Tai no, kattelin mä just yhtä 1:08 kierrosta ett mitä vittuu se kuski rullailee 2,7s ja 2,4s ja 1,0s ett eiks se osaa ajaa? murmispalm
 
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5132
  • Paikalla:tänään kello 16:19
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #213 : 05.07.15 - klo:19:35 »
Varmaan ainoita konsepteja on itellä hiukan paremmin hallus kuin muut niin tuo avauksen odottaminen.
Samoin. Sitku viel uskaltais avata, nii olis vähä nopeempi.
Btw, joko sä kohta lyöt rdacin siihe kiuluus, nii katotaa onko data saamaa mieltä ku sinä itte? ;)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 51
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #214 : 05.07.15 - klo:19:54 »
Tai no, kattelin mä just yhtä 1:08 kierrosta ett mitä vittuu se kuski rullailee 2,7s ja 2,4s ja 1,0s ett eiks se osaa ajaa? murmispalm

Kakkosmutka, vika vasuri ja kahvila?

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5132
  • Paikalla:tänään kello 16:19
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #215 : 05.07.15 - klo:20:01 »
Kakkosmutka, vika vasuri ja kahvila?
Paluusuoran jälkeisessä, karusellin oikeessa ja vasurissa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa raukkis

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 8
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 476
  • Paikalla:21.08.19 - klo:08:54
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 201
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #216 : 05.07.15 - klo:21:43 »
Tästä pikkusen lisämotivaatioo, niin heilahtaa 14 puolelle :P

1.15.6. Nyt oon jo lähes tyytyväinen.

Kemora:
S1000RR 1:15.43
-05 ZX-6R 1:15.081
Tuli itellekki mieleen, ett mulla on viel puoli sekunttii aikaa vittuilla. :)


 

Muistelinkin että murmiksella oli 15 alkunen enkka. No onhan tossa tavoitetta jos sen kuittais :D Ei vaan. Pentaxi jäi laittamatta kun oli vähän kiirus. Eikä se ollu ku yksi kierros mikä sinne 15 puolelle heilahti, kun pääsin ohite edellä olevasta kikserikuskista viim edellisellä kieroksella. Sitä ennen kaikki oli jotain 17 alkusia. Mutta laitan kameran huomena. Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse. 

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1226
  • Paikalla:05.01.20 - klo:21:55
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #217 : 05.07.15 - klo:21:48 »
Btw, joko sä kohta lyöt rdacin siihe kiuluus, nii katotaa onko data saamaa mieltä ku sinä itte? ;)
Olisin varmaan jo tekemisen pulassa laittanut mutta tuo kaato vähän teki hallaa ylimääräselle rahalle ja ajalle. Pitäis kai tilata joo, oliko hyllyssä?

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5132
  • Paikalla:tänään kello 16:19
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #218 : 05.07.15 - klo:21:56 »
Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse.
Toi on ihan v**un väärä asenne. murmispalm
Jos sä funtsit varikolla ett "ei ehkä tule parannuksia avaustekniikkaan, vähän luulen niin, jne". Niin se sitten toteutuu siellä radalla. Se nyt vaan on niin. Jos sun asenne on toi, niin sun on ihan turha edes mennä radalle.
Kaikki oppiminen tapahtuu päässä, ei siellä radalla. Siel radalla toteutetaan vaan se mitä päässä jo on.

Eli ekaks mietit miten esim 1:14.000 ajetaa, mutka mutkalta käyt mielessä rataa läpi, miten se tehään, ja mitä virheitä sä tällä hetkellä teet, ja miten sun pitää korjata ne virheet. Mietit niin kauan että oot varma että sulla on tapa millä ajaa 1:14.000. Sen jälkeen meet radalle ja teet sen mitä sulla on päässä valmiina. Onnistu sitten se 1:14.000 tai ei.

Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä yrittää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1496
  • Ikä: 39
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.04.20 - klo:09:17
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 605
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #219 : 05.07.15 - klo:23:17 »
Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse.
Toi on ihan v**un väärä asenne. murmispalm
Jos sä funtsit varikolla ett "ei ehkä tule parannuksia avaustekniikkaan, vähän luulen niin, jne". Niin se sitten toteutuu siellä radalla. Se nyt vaan on niin. Jos sun asenne on toi, niin sun on ihan turha edes mennä radalle.
Kaikki oppiminen tapahtuu päässä, ei siellä radalla. Siel radalla toteutetaan vaan se mitä päässä jo on.

Eli ekaks mietit miten esim 1:14.000 ajetaa, mutka mutkalta käyt mielessä rataa läpi, miten se tehään, ja mitä virheitä sä tällä hetkellä teet, ja miten sun pitää korjata ne virheet. Mietit niin kauan että oot varma että sulla on tapa millä ajaa 1:14.000. Sen jälkeen meet radalle ja teet sen mitä sulla on päässä valmiina. Onnistu sitten se 1:14.000 tai ei.

Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä yrittää.
Tämä täysin totta. Joka kerta kun itsellä tullut isompi hyppäys ennätyksissä sitä on edeltänyt virheiden/heikkojen kohtien pohtiminen ja ennalta päättänyt mitä teen toisin.

Parhaimmillaan tuolla tavalla on mennyt koko päivä "suunnitelman" mukaan. Tyyliin eka setti x vauhtia lämmittelyyn, toisella setillä sen ja sen kohdan hieronta, kolmannella uus enkka, neljännellä pitkä setti yrittäen pysyä lähellä uutta enkkaa koko setti..

Poissa raukkis

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 8
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 476
  • Paikalla:21.08.19 - klo:08:54
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 201
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #220 : 05.07.15 - klo:23:28 »
^loistava keino yrittää tsempata. Mutta ehkä jo tunnen itteni. Haluan toki olla väärässä :D

Poissa Vuorela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 51
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 997
  • Paikalla:27.11.18 - klo:17:57
  • R6R
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 637
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #221 : 05.07.15 - klo:23:46 »
Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse.
Toi on ihan v**un väärä asenne. murmispalm
Jos sä funtsit varikolla ett "ei ehkä tule parannuksia avaustekniikkaan, vähän luulen niin, jne". Niin se sitten toteutuu siellä radalla. Se nyt vaan on niin. Jos sun asenne on toi, niin sun on ihan turha edes mennä radalle.
Kaikki oppiminen tapahtuu päässä, ei siellä radalla. Siel radalla toteutetaan vaan se mitä päässä jo on.

Eli ekaks mietit miten esim 1:14.000 ajetaa, mutka mutkalta käyt mielessä rataa läpi, miten se tehään, ja mitä virheitä sä tällä hetkellä teet, ja miten sun pitää korjata ne virheet. Mietit niin kauan että oot varma että sulla on tapa millä ajaa 1:14.000. Sen jälkeen meet radalle ja teet sen mitä sulla on päässä valmiina. Onnistu sitten se 1:14.000 tai ei.

Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä yrittää.

Mikset mieti miten kemoralla ajetaan vaikka noita 1:08 aikoja ennen radalle menoa? :P

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #222 : 05.07.15 - klo:23:51 »
"
...Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä..."

Saitko jäätyneen kävyn lahjaksi ja samalla tajusit pantanneesi tekarisi vai muutoin vain kesä mädäntynyt?
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5132
  • Paikalla:tänään kello 16:19
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #223 : 05.07.15 - klo:23:54 »
Btw, joko sä kohta lyöt rdacin siihe kiuluus, nii katotaa onko data saamaa mieltä ku sinä itte? ;)
Olisin varmaan jo tekemisen pulassa laittanut mutta tuo kaato vähän teki hallaa ylimääräselle rahalle ja ajalle. Pitäis kai tilata joo, oliko hyllyssä?
Toimitusaika juuri nyt noin kaksi viikkoa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: Kemoran ajolinjat
« Vastaus #224 : 05.07.15 - klo:23:57 »
Täytyy alkaa noudattamaan omaa neuvoani, eli jos tytötkin ajavat kovempaa, parempi olla kovaan ääneen muita neuvomatta.

Ne jotka osaa, tekee mitä vaan. Ne jotka ei, ne alkaa opettamaan.

Viihteenä tämä vastaa Seiskan lukemista, myötähäpeä ja krooninen hihitys vuorottelevat. Liikaa ei kuitenkaan kannata seurata, tulee ahdistus ja surumieli.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020