Kemoran ajolinjat

Aloittaja Juha_K, 05.04.12 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Raaseri

05.03.13 - klo:14:02 #45 Viimeisin muokkaus: 05.03.13 - klo:14:03 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.03.13 - klo:14:00
Näytti olevan myös turva-alueista puhe...sinne olis kiva tuutata...pufff vaan ja tuhka pöllähtää...ukkoa ei näy ollenkaan ja moposta vaan pyrstö.

Miten tuhka oikeen toimii turva-alueilla, eikös se sotke myös rataa ku tuuleskelee vai liekkö jotain tuhtimpaa versiota?

Eiköhän siihen päälle ole tarkoitus ajaa kerros multaa ja nurmi tms.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.04.13 - klo:08:46
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 10.04.13 - klo:08:44
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.04.13 - klo:08:38
Noilla suhasin myös nopeessa ryhmässä, aina eri ajolinjoilla ja hyvin piti.
Eikö välillä olisi voinut ajaa samaa ajolinjaa?  :)
Ehkä tulevana kautena löydät sen oikean ajolinjan, jota kevein muutoksin parantelet.
Kyllä mä yritin, mut en osunu kertaakaan samalle linjalle.
Tosin oli eka kerta nopeessa..jos sillä sais jotain anteeksi.

Sulla taitaa olla ensi kaudeksikin aika paljon uutta opittavaa ja mietittävää.
Käänteinen kaavio, Rempot, ajolinjojen etsiminen. Vieläkö muuta? Ajolinjat on ainakin tosi hyvä otsikko. Toivottavasti onnistut luomaan lopputuloksen, jonka kanssa voi syksyllä hymy huulessa työntää pyörä talvisäilöön.

Itselläni hieman sama homma uuden oppimisen kanssa, kun pyörä vaihtui astetta tehokkaampaan. Luistokytkimet, shifterit, täysöhlärit ja kaikkea. Onneksi vain suurin osa radalla ajamisesta menee uusiksi :)

Rum

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 10.04.13 - klo:09:04
Toivottavasti onnistut luomaan lopputuloksen, jonka kanssa voi syksyllä hymy huulessa työntää pyörä talvisäilöön.

..niin eikä irve huulessa työntää savuavaa pyöränraatoa päältänsä.. :/

Itellä vähän ton suuntasta kanssa, kun on käännetty kaavio, uus jalkatappisarja, ekaa kertaa lämppärit jne. Käyny kyllä mielessä, et näin innoissaan ku alottaa, ni kauden ekasta mutkasta suoraks ja sit seuraavan kerran vuoden päästä :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 10.04.13 - klo:09:04
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.04.13 - klo:08:46
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 10.04.13 - klo:08:44
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.04.13 - klo:08:38
Noilla suhasin myös nopeessa ryhmässä, aina eri ajolinjoilla ja hyvin piti.
Eikö välillä olisi voinut ajaa samaa ajolinjaa?  :)
Ehkä tulevana kautena löydät sen oikean ajolinjan, jota kevein muutoksin parantelet.
Kyllä mä yritin, mut en osunu kertaakaan samalle linjalle.
Tosin oli eka kerta nopeessa..jos sillä sais jotain anteeksi.

Sulla taitaa olla ensi kaudeksikin aika paljon uutta opittavaa ja mietittävää.
Käänteinen kaavio, Rempot, ajolinjojen etsiminen. Vieläkö muuta? Ajolinjat on ainakin tosi hyvä otsikko. Toivottavasti onnistut luomaan lopputuloksen, jonka kanssa voi syksyllä hymy huulessa työntää pyörä talvisäilöön.

Itselläni hieman sama homma uuden oppimisen kanssa, kun pyörä vaihtui astetta tehokkaampaan. Luistokytkimet, shifterit, täysöhlärit ja kaikkea. Onneksi vain suurin osa radalla ajamisesta menee uusiksi :)

Jep, uutta ja ihmeellistä on tullu lisää ja menee taatusti aikansa ennenku oppii muutos-tuunaukset + saa linjat edes jotakuinki kohdilleen.
Eikait tuossa enää muuta, mut jos tulee mieleen niin kerron varmasti, sillä näitä on hyvä käyttää tekosyynä kun ei kulje.


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 10.04.13 - klo:09:04
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.04.13 - klo:08:46
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 10.04.13 - klo:08:44
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.04.13 - klo:08:38
Noilla suhasin myös nopeessa ryhmässä, aina eri ajolinjoilla ja hyvin piti.
Eikö välillä olisi voinut ajaa samaa ajolinjaa?  :)
Ehkä tulevana kautena löydät sen oikean ajolinjan, jota kevein muutoksin parantelet.
Kyllä mä yritin, mut en osunu kertaakaan samalle linjalle.
Tosin oli eka kerta nopeessa..jos sillä sais jotain anteeksi.
Onneksi vain suurin osa radalla ajamisesta menee uusiksi :)

Samat perusasiat siellä radalla toimii oli alla mikä tahansa laitos. Pientä viilausta saattaa joku ajoasento tms. vaatia kun pyörä vaihtuu, mutta ei siinä muutamaa kierrosta kauemmin pitäs mennä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Näin nopeasti tulee mieleen, että muuttuu jarrupaikat, ajolinjat, avauskohdat, mikä vaihde mihinkin kohtaan. Näistä johtuen himpun muuttuu ajoasennot ja katseen käyttö. Mutta suoralla edelleen pleksin takana ja mutkissa hieman roikutaan. Roikkumistakin pitää harjoitella, etten ole ihan S-asennossa pyörän päällä. Eli että hanuri ei lähde liian sivulle penkistä. Tämä oli vielä viime vuonna vähän ongelma.

Josko parissa päivässä saisi perusteet näistä kuntoon...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.04.13 - klo:12:12
Samat perusasiat siellä radalla toimii oli alla mikä tahansa laitos. Pientä viilausta saattaa joku ajoasento tms. vaatia kun pyörä vaihtuu, mutta ei siinä muutamaa kierrosta kauemmin pitäs mennä.

Tämäkin on kovin yksilöllistä.
Sä olet tavoitellu jo kohdussa clipareita, oikee käsi nyrkissä kaasutellen, mut meikäläinen kun laittaa uudet hanskat niin menee puoli päivää rytmin löytämisessä.

app

Mulla ajo sujui tänään aivan uskomattoman hyvin. Käsi pelaa täysin, ja jaksoin ajaa useemman setin.

Luin tätä ketjua. Mulla tuntuu tosi hyvältä alusta. Alastarossa joka setin jälkeen keulan ohut nippuside pohjassa, joka varmaankin pohjailee eniten Palmasissa, ja tuntuu hiukan tänä kesänä tekevän sitä ykkösmutkan jarruissa myös, sen jälkeen kun rupesin jättämään jarrua selvästi myöhempään.
Ei kuitenkaan häiritse ajamista tippaakaan, vaan kuuluu kai asiaan noissa röykyissa. Kuparinen sanoi mulle, että keulan kuuluu pohjata kierroksella jossain kohtaa, niin se on silloin ok. Kuulu asiaan. Kunhan ei haittaa ajoa.
Kemorassa ajan samoilla säädöillä, ja jää noin 10 mm käyttämättä ---> ei röykkyjä.
Mä olen ihan täpinöissäni täällä, kun kulkee ihan uskomattoman hyvin. Kello vasta huomenna kiinni. Ajaminen on kerta kaikkiaan nyt niin rentoo ja helpon tuntuista.

Mulla 10/10.5 jouset (vakio (10/10), ja takana pehmein 85 jousi. Toimii loistavasti. Vaimennuksista ei tietoo, mutta nekin kai jossain perusasetuksissa. Vauti kuskista vaan kiinni. Huomenna laigan jarruihin lisää voimaa, ja katselen paikkoja myöhemmäks. Jos toi Vuorela säälistä vetäis mua, vaikka sit köydellä, pari kierrosta. Se tuli tänään kahvilanmutkaan korva maassa, kun kattelin sieltä terassilta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 31.08.13 - klo:21:52
Mulla ajo sujui tänään aivan uskomattoman hyvin. Käsi pelaa täysin, ja jaksoin ajaa useemman setin.

Mä olen ihan täpinöissäni täällä, kun kulkee ihan uskomattoman hyvin. Kello vasta huomenna kiinni. Ajaminen on kerta kaikkiaan nyt niin rentoo ja helpon tuntuista.

Miltäs ergonomia tuntuu. Ooks mutustellu sitä yhtään tarkemmin?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

01.09.13 - klo:17:55 #54 Viimeisin muokkaus: 01.09.13 - klo:17:59 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.09.13 - klo:00:26
Lainaus käyttäjältä: app - 31.08.13 - klo:21:52
Mulla ajo sujui tänään aivan uskomattoman hyvin. Käsi pelaa täysin, ja jaksoin ajaa useemman setin.

Mä olen ihan täpinöissäni täällä, kun kulkee ihan uskomattoman hyvin. Kello vasta huomenna kiinni. Ajaminen on kerta kaikkiaan nyt niin rentoo ja helpon tuntuista.

Miltäs ergonomia tuntuu. Ooks mutustellu sitä yhtään tarkemmin?

Tosi hyvä. Nyt on ajoasento kohdillaan kliparit ultraedessä teki aluks sen, että tasapainoelin teki tepposia, kun pää myös niin etukenossa, mutta nyt on tilaa. Perseenkin saan pääsuoralla nostettua samalla taakse nyt, mitä ennen en ole tehnyt.  Vähän treeniä, niin vedän kun merguez-murmela. Keskiryhmässä paras tänään 1.16.62. Kierroksella 2 ovitettavaa

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: app - 01.09.13 - klo:17:55
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.09.13 - klo:00:26
Lainaus käyttäjältä: app - 31.08.13 - klo:21:52
Mulla ajo sujui tänään aivan uskomattoman hyvin. Käsi pelaa täysin, ja jaksoin ajaa useemman setin.

Mä olen ihan täpinöissäni täällä, kun kulkee ihan uskomattoman hyvin. Kello vasta huomenna kiinni. Ajaminen on kerta kaikkiaan nyt niin rentoo ja helpon tuntuista.

Miltäs ergonomia tuntuu. Ooks mutustellu sitä yhtään tarkemmin?

Tosi hyvä. Nyt on ajoasento kohdillaan kliparit ultraedessä teki aluks sen, että tasapainoelin teki tepposia, kun pää myös niin etukenossa, mutta nyt on tilaa. Perseenkin saan pääsuoralla nostettua samalla taakse nyt, mitä ennen en ole tehnyt.  Vähän treeniä, niin vedän kun merguez-murmela. Keskiryhmässä paras tänään 1.16.62. Kierroksella 2 ovitettavaa

Alkaa oleen porukoilla vauhti kohdillaan loppukaudesta, jos ei tolla vauhdilla tartte useampaa kierroksella ohittaa  :o

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 01.09.13 - klo:18:18
Lainaus käyttäjältä: app - 01.09.13 - klo:17:55
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.09.13 - klo:00:26
Lainaus käyttäjältä: app - 31.08.13 - klo:21:52
Mulla ajo sujui tänään aivan uskomattoman hyvin. Käsi pelaa täysin, ja jaksoin ajaa useemman setin.

Mä olen ihan täpinöissäni täällä, kun kulkee ihan uskomattoman hyvin. Kello vasta huomenna kiinni. Ajaminen on kerta kaikkiaan nyt niin rentoo ja helpon tuntuista.

Miltäs ergonomia tuntuu. Ooks mutustellu sitä yhtään tarkemmin?

Tosi hyvä. Nyt on ajoasento kohdillaan kliparit ultraedessä teki aluks sen, että tasapainoelin teki tepposia, kun pää myös niin etukenossa, mutta nyt on tilaa. Perseenkin saan pääsuoralla nostettua samalla taakse nyt, mitä ennen en ole tehnyt.  Vähän treeniä, niin vedän kun merguez-murmela. Keskiryhmässä paras tänään 1.16.62. Kierroksella 2 ovitettavaa

Alkaa oleen porukoilla vauhti kohdillaan loppukaudesta, jos ei tolla vauhdilla tartte useampaa kierroksella ohittaa  :o

Mitähän ne nopeessa ajaa jos kerta keskiryhmässä on jo tommosta?

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: app - 31.08.13 - klo:21:52
Jos toi Vuorela säälistä vetäis mua, vaikka sit köydellä, pari kierrosta. Se tuli tänään kahvilanmutkaan korva maassa, kun kattelin sieltä terassilta.

:) Nyt selvis mistä porukka keksi tänään tulla hakemaan possujunapaikkoja jokaiselle setille.

poutis

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 01.09.13 - klo:22:18
Lainaus käyttäjältä: app - 31.08.13 - klo:21:52
Jos toi Vuorela säälistä vetäis mua, vaikka sit köydellä, pari kierrosta. Se tuli tänään kahvilanmutkaan korva maassa, kun kattelin sieltä terassilta.

:) Nyt selvis mistä porukka keksi tänään tulla hakemaan possujunapaikkoja jokaiselle setille.
Eikös se ole kunnia-asia jos possujunaa pääsee vetää airrev_1
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: poutis - 01.09.13 - klo:23:12
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 01.09.13 - klo:22:18
Lainaus käyttäjältä: app - 31.08.13 - klo:21:52
Jos toi Vuorela säälistä vetäis mua, vaikka sit köydellä, pari kierrosta. Se tuli tänään kahvilanmutkaan korva maassa, kun kattelin sieltä terassilta.

:) Nyt selvis mistä porukka keksi tänään tulla hakemaan possujunapaikkoja jokaiselle setille.
Eikös se ole kunnia-asia jos possujunaa pääsee vetää airrev_1

Ihan mukavaa hommaa ainakin jälkipuintien osalta. Olis tarttenut vaan vähän nopeemman veturin, että olis se 12 alkuinen saatu aikaiseksi.

Powered by EzPortal