Kemoran ajolinjat

Aloittaja Juha_K, 05.04.12 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wbaum

05.07.15 - klo:17:59 #210 Viimeisin muokkaus: 05.07.15 - klo:18:01 käyttäjältä wbaum
Varmaan ainoita konsepteja on itellä hiukan paremmin hallus kuin muut niin tuo avauksen odottaminen. Tämän muistaa kaikista parhaiten ku ajaa erittäin keulimisherkällä mopolla ja lyhyillä väleillä ja äkäsellä pikakaasukahvalla. On vaan niin tyhmän tuntusta ku keula ilmas, mopo kallellaan ja nokka 45astetta väärässä suunnassa palmasin ja karusellista kahvilaan avauksessa. Ei se nyt enää noin tee onneksi.

Vuorela

Tästä pikkusen lisämotivaatioo, niin heilahtaa 14 puolelle :P

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.07.15 - klo:16:02
1.15.6. Nyt oon jo lähes tyytyväinen.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.06.15 - klo:22:18
Kemora:
S1000RR 1:15.43
-05 ZX-6R 1:15.081


murmela

05.07.15 - klo:19:15 #212 Viimeisin muokkaus: 05.07.15 - klo:19:25 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 05.07.15 - klo:18:58
Tästä pikkusen lisämotivaatioo, niin heilahtaa 14 puolelle :P

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.07.15 - klo:16:02
1.15.6. Nyt oon jo lähes tyytyväinen.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.06.15 - klo:22:18
Kemora:
S1000RR 1:15.43
-05 ZX-6R 1:15.081
Tuli itellekki mieleen, ett mulla on viel puoli sekunttii aikaa vittuilla. :)

Tai no, kattelin mä just yhtä 1:08 kierrosta ett mitä vittuu se kuski rullailee 2,7s ja 2,4s ja 1,0s ett eiks se osaa ajaa? murmispalm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

05.07.15 - klo:19:35 #213 Viimeisin muokkaus: 05.07.15 - klo:19:47 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 05.07.15 - klo:17:59
Varmaan ainoita konsepteja on itellä hiukan paremmin hallus kuin muut niin tuo avauksen odottaminen.
Samoin. Sitku viel uskaltais avata, nii olis vähä nopeempi.
Btw, joko sä kohta lyöt rdacin siihe kiuluus, nii katotaa onko data saamaa mieltä ku sinä itte? ;)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.07.15 - klo:19:15
Tai no, kattelin mä just yhtä 1:08 kierrosta ett mitä vittuu se kuski rullailee 2,7s ja 2,4s ja 1,0s ett eiks se osaa ajaa? murmispalm

Kakkosmutka, vika vasuri ja kahvila?

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 05.07.15 - klo:19:54
Kakkosmutka, vika vasuri ja kahvila?
Paluusuoran jälkeisessä, karusellin oikeessa ja vasurissa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

raukkis

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.07.15 - klo:19:15
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 05.07.15 - klo:18:58
Tästä pikkusen lisämotivaatioo, niin heilahtaa 14 puolelle :P

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.07.15 - klo:16:02
1.15.6. Nyt oon jo lähes tyytyväinen.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.06.15 - klo:22:18
Kemora:
S1000RR 1:15.43
-05 ZX-6R 1:15.081
Tuli itellekki mieleen, ett mulla on viel puoli sekunttii aikaa vittuilla. :)




Muistelinkin että murmiksella oli 15 alkunen enkka. No onhan tossa tavoitetta jos sen kuittais :D Ei vaan. Pentaxi jäi laittamatta kun oli vähän kiirus. Eikä se ollu ku yksi kierros mikä sinne 15 puolelle heilahti, kun pääsin ohite edellä olevasta kikserikuskista viim edellisellä kieroksella. Sitä ennen kaikki oli jotain 17 alkusia. Mutta laitan kameran huomena. Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse. 

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.07.15 - klo:19:35
Btw, joko sä kohta lyöt rdacin siihe kiuluus, nii katotaa onko data saamaa mieltä ku sinä itte? ;)
Olisin varmaan jo tekemisen pulassa laittanut mutta tuo kaato vähän teki hallaa ylimääräselle rahalle ja ajalle. Pitäis kai tilata joo, oliko hyllyssä?

murmela

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.07.15 - klo:21:43
Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse.
Toi on ihan v**un väärä asenne. murmispalm
Jos sä funtsit varikolla ett "ei ehkä tule parannuksia avaustekniikkaan, vähän luulen niin, jne". Niin se sitten toteutuu siellä radalla. Se nyt vaan on niin. Jos sun asenne on toi, niin sun on ihan turha edes mennä radalle.
Kaikki oppiminen tapahtuu päässä, ei siellä radalla. Siel radalla toteutetaan vaan se mitä päässä jo on.

Eli ekaks mietit miten esim 1:14.000 ajetaa, mutka mutkalta käyt mielessä rataa läpi, miten se tehään, ja mitä virheitä sä tällä hetkellä teet, ja miten sun pitää korjata ne virheet. Mietit niin kauan että oot varma että sulla on tapa millä ajaa 1:14.000. Sen jälkeen meet radalle ja teet sen mitä sulla on päässä valmiina. Onnistu sitten se 1:14.000 tai ei.

Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä yrittää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.07.15 - klo:21:56
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.07.15 - klo:21:43
Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse.
Toi on ihan v**un väärä asenne. murmispalm
Jos sä funtsit varikolla ett "ei ehkä tule parannuksia avaustekniikkaan, vähän luulen niin, jne". Niin se sitten toteutuu siellä radalla. Se nyt vaan on niin. Jos sun asenne on toi, niin sun on ihan turha edes mennä radalle.
Kaikki oppiminen tapahtuu päässä, ei siellä radalla. Siel radalla toteutetaan vaan se mitä päässä jo on.

Eli ekaks mietit miten esim 1:14.000 ajetaa, mutka mutkalta käyt mielessä rataa läpi, miten se tehään, ja mitä virheitä sä tällä hetkellä teet, ja miten sun pitää korjata ne virheet. Mietit niin kauan että oot varma että sulla on tapa millä ajaa 1:14.000. Sen jälkeen meet radalle ja teet sen mitä sulla on päässä valmiina. Onnistu sitten se 1:14.000 tai ei.

Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä yrittää.
Tämä täysin totta. Joka kerta kun itsellä tullut isompi hyppäys ennätyksissä sitä on edeltänyt virheiden/heikkojen kohtien pohtiminen ja ennalta päättänyt mitä teen toisin.

Parhaimmillaan tuolla tavalla on mennyt koko päivä "suunnitelman" mukaan. Tyyliin eka setti x vauhtia lämmittelyyn, toisella setillä sen ja sen kohdan hieronta, kolmannella uus enkka, neljännellä pitkä setti yrittäen pysyä lähellä uutta enkkaa koko setti..

raukkis

^loistava keino yrittää tsempata. Mutta ehkä jo tunnen itteni. Haluan toki olla väärässä :D

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.07.15 - klo:21:56
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 05.07.15 - klo:21:43
Jos tulee edes 16 alkuisia pääsette kattoon tuliko jotain parannuksia em avaustekniikkaan liittyen. Vähän luulen että ei tule tapahtumaan. Ei sitä omin avuin mihkään pääse.
Toi on ihan v**un väärä asenne. murmispalm
Jos sä funtsit varikolla ett "ei ehkä tule parannuksia avaustekniikkaan, vähän luulen niin, jne". Niin se sitten toteutuu siellä radalla. Se nyt vaan on niin. Jos sun asenne on toi, niin sun on ihan turha edes mennä radalle.
Kaikki oppiminen tapahtuu päässä, ei siellä radalla. Siel radalla toteutetaan vaan se mitä päässä jo on.

Eli ekaks mietit miten esim 1:14.000 ajetaa, mutka mutkalta käyt mielessä rataa läpi, miten se tehään, ja mitä virheitä sä tällä hetkellä teet, ja miten sun pitää korjata ne virheet. Mietit niin kauan että oot varma että sulla on tapa millä ajaa 1:14.000. Sen jälkeen meet radalle ja teet sen mitä sulla on päässä valmiina. Onnistu sitten se 1:14.000 tai ei.

Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä yrittää.

Mikset mieti miten kemoralla ajetaan vaikka noita 1:08 aikoja ennen radalle menoa? :P

Jukka_R

"
...Jos rata on sulle tuttu, ja sun mopo on sulle tuttu, eli pystyt ajamaan ihan normi ajoa koko ajan, niin toi 1:14.000 on iha vitu surkee aika jonka kuka tahansa tumppu kuski pystyy ajamaan ku viittii edes vähä..."

Saitko jäätyneen kävyn lahjaksi ja samalla tajusit pantanneesi tekarisi vai muutoin vain kesä mädäntynyt?
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 05.07.15 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.07.15 - klo:19:35
Btw, joko sä kohta lyöt rdacin siihe kiuluus, nii katotaa onko data saamaa mieltä ku sinä itte? ;)
Olisin varmaan jo tekemisen pulassa laittanut mutta tuo kaato vähän teki hallaa ylimääräselle rahalle ja ajalle. Pitäis kai tilata joo, oliko hyllyssä?
Toimitusaika juuri nyt noin kaksi viikkoa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Täytyy alkaa noudattamaan omaa neuvoani, eli jos tytötkin ajavat kovempaa, parempi olla kovaan ääneen muita neuvomatta.

Ne jotka osaa, tekee mitä vaan. Ne jotka ei, ne alkaa opettamaan.

Viihteenä tämä vastaa Seiskan lukemista, myötähäpeä ja krooninen hihitys vuorottelevat. Liikaa ei kuitenkaan kannata seurata, tulee ahdistus ja surumieli.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal