Mp-Radan ratapäivä Kemora 20.6.2012

Aloittaja jarska, 02.02.12 - klo:14:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

carbon

Lainaus käyttäjältä: carbon - 16.02.12 - klo:21:39
Ambulanssi asia on nyt hoidettu ! Auto tulee 9.30 ja on ajajakokouksessa 9.45, kuten mielummin kaikki muutkin jotka paikalle ehtivät.
Mikäs sen hienompaa jos olis ea taitoisia lippumiehiäkin. Tai Jarskan toivomia (ei minun) ylänapittomia blondeja yhtäläillä lippuhenkilöinä ?
Se portin lippumies, joka myös liputtaa 20 min välein, meillä jo on. Hänellä on myös se viime vuoden sääntöjen mukainen "turva-auto".
Eli, hyvännäköisiä lippuhenkilöitä, mielummin ei partaa, kaivataan.

Ihan vain muistutus MEIDÄN ratapäivästä ! Lippuhenkilöille voidaan ratamaksu pistää mutta mitään palkkaa ei aleta maksaa.
Keksitään lippumiesten TES....Mites Jukka R teillä on nuo lippuhenkilöt hoideltu ?
Voin mää koittaa..

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: carbon - 09.04.12 - klo:09:41
Keksitään lippumiesten TES....Mites Jukka R teillä on nuo lippuhenkilöt hoideltu ?

Pääsääntöisesti kännissä. Sukupuolesta riippuen joko saunassa tai saunan takana.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pienisopoapina

Palaanpa vielä ambulanssin tarpeeseen Kemorassa. Kemoran sivuilla oli turvatasopäätösasiakirja: http://www.kemora.fi/Kemora_turvatasopaatos_160212.pdf

Sen mukaan mopoajoleirillä pitää olla:
Ambulanssi (2 hlö) tai ensivasteyksikkö (2 hlö)

2 ratavalvojaa tai turvavalot + 0 ratavalvojaa Lisäksi:
+ ratavastaava (torni)
+ portinvartija (radalle meno)

"Ensivasteyksiköllä tarkoitetaan ratayhtiöltä vuokrattavaa ajoneuvoa tai vastaavalla kalustolla varustettua muuta ajoneuvoa. Ensivasteyksikön henkilöstön koulutustaso tulee olla vähintään EA1 ja EA2 kurssit tai palokuntien EA-kurssi. Ensivasteyksiköstä tulee löytyä lisäksi vähintään 2x 6 kg käsisammuttimia."

Sammuttimet ja EA2 henkilöt varmaankin löytyisivät, mutta kymysys, mitä ratayhtiöltä vuokrattava auto sisältää, on ratkaisematta. Pitänee kurkata autoon, kun seuraavan kerran radalla käy. Vai onko joku jo kurkannut?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Tämähän ei ole ajoleiri vaan yksityistilaisuus, kuten kalenterissa seisoo, joten liitteen mukaiset vaatimukset:

Näin minä tämän käsitin kun taannoin Reinikaiselta kyselin ja näin se on varattu.


pienisopoapina

Joo, tuo mun kommentti oli yleistä hopinää, jatkoa aiemmin asiasta tässä ketjussa käytyyn ajatustenvaihtoon. Näitä yleisiä pohdintoja vois siirtää vaikka omaan säikeeseen: "ratapäivän järjestäminen".
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.04.12 - klo:16:21
Tämähän ei ole ajoleiri vaan yksityistilaisuus, kuten kalenterissa seisoo, joten liitteen mukaiset vaatimukset:

Näin minä tämän käsitin kun taannoin Reinikaiselta kyselin ja näin se on varattu.

Kysymys, johon varmaan etsimällä löytäisin vastauksen, mutta laiskana en jaksa etsiä.

K: Onko paikalla keskiviikkona ambulanssi ja ammattitaitoinen henkilöstö?

Jos on, tulemme paikalle maksavina asiakkaina jos tilaa on. Jos ei, luultavimmin emme tule.

Perustelut. Olen ollut odottamassa Motoparkissa reilu puoli tuntia lantionsa murskanneen tytön vieressä vuonna 2008 kun sirraa ei ollut paikalla ja 2011 jeesushihhuleita toisella kädellä pois huitoen ja toisella ratalaitteisiin törmännyttä kuskia elvyttäen reilun puolen tunnin ajan Kemoralla. En halua sen enempää olla kädettömänä itse ihmettelmässä vieressä kuin olla amatöörien räpellettävänä mahdollisen vahingon satuttua.

Tänään ajoin Alastarolla niin kauan kun ambulanssi oli päivystämässä ja kun se lähti pois, lopetin ajot. Huomenna sirra päivystää 10-20, samoin keskiviikkona ja to-su Kemoralla Juhannuksena. Kokemuksesta voin sanoa 30 minuuttisen olevan hel***in pitkän ajan joskus ja sen pitkän ajan lyhentämisestä olen valmis omat euroni maksamaan ja säästän vaikka uusien kalsareiden hankinnassa. Nämä kommentit siis tietämättä onko sirraa ke vai ei.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

MsG

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.06.12 - klo:18:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.04.12 - klo:16:21
Tämähän ei ole ajoleiri vaan yksityistilaisuus, kuten kalenterissa seisoo, joten liitteen mukaiset vaatimukset:

Näin minä tämän käsitin kun taannoin Reinikaiselta kyselin ja näin se on varattu.

Kysymys, johon varmaan etsimällä löytäisin vastauksen, mutta laiskana en jaksa etsiä.

K: Onko paikalla keskiviikkona ambulanssi ja ammattitaitoinen henkilöstö?

Jos on, tulemme paikalle maksavina asiakkaina jos tilaa on. Jos ei, luultavimmin emme tule.

Perustelut. Olen ollut odottamassa Motoparkissa reilu puoli tuntia lantionsa murskanneen tytön vieressä vuonna 2008 kun sirraa ei ollut paikalla ja 2011 jeesushihhuleita toisella kädellä pois huitoen ja toisella ratalaitteisiin törmännyttä kuskia elvyttäen reilun puolen tunnin ajan Kemoralla. En halua sen enempää olla kädettömänä itse ihmettelmässä vieressä kuin olla amatöörien räpellettävänä mahdollisen vahingon satuttua.

Tänään ajoin Alastarolla niin kauan kun ambulanssi oli päivystämässä ja kun se lähti pois, lopetin ajot. Huomenna sirra päivystää 10-20, samoin keskiviikkona ja to-su Kemoralla Juhannuksena. Kokemuksesta voin sanoa 30 minuuttisen olevan hel***in pitkän ajan joskus ja sen pitkän ajan lyhentämisestä olen valmis omat euroni maksamaan ja säästän vaikka uusien kalsareiden hankinnassa. Nämä kommentit siis tietämättä onko sirraa ke vai ei.

Näon täysin noviisina komppaan tätä lanssi asiaa.

Ot: mahtaako tämä lonkan murtanut olla kuuluisamman puoleinen naiskuljettaja?

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: MsG - 04.06.12 - klo:18:39

Näon täysin noviisina komppaan tätä lanssi asiaa.

Ot: mahtaako tämä lonkan murtanut olla kuuluisamman puoleinen naiskuljettaja?

Jep. Vasta myöhemmin selvisi kuinka vakavasta tapauksesta oli kyse. Oli todella lähellä, ettei Jasminin elämä päättynyt siihen. Kertokoot hän tarkemmin mitä leikkaava kirurgi oli sanonut operaation jälkeen.

Tero taas oli jo kuollut siinä vaiheessa kun häntä alettiin elvyttämään, joten ambulanssista ei olisi ollut Teron kannalta mitään hyötyä, mutta vähän pienemmillä painajaisunilla olisin itse päässyt. Ei vaivaa enää, mutta kyseistä päivää seuraavana yönä kyllä itku tuli ja joutui vetämään kunnon kännit ja ajoit jäi muutamaksi päiväksi.

En tiedä kuinka moni tämän palstan lukijoista ja kirjoittelijoista on joutunut kuolevaa tai kuollutta elvyttämään vailla ammattiosaamista, mutta parin kokemuksen jälkeen voi kertoa sen olevan sangen ikävää touhua kun halua olisi, mutta osaamista ei. En myöskään halua, että mahdollisen ilmarinnan saatuani lauma tee-se-itse -miehiä on googlettamassa mitä pitäisi tehdä tai reisivaltimon katkettua paskaisine näppeineen ovat pukua leikkaamassa.

Minä en tyttöystävääni päästä radalle ilman selkäpanssaria ja kunnon pukua, enkä ilman päivystävää ensihoitohenkilökuntaa. Tullaan kuitenkin ajamaan omaa kovaa eikä katselemaan maisemia ja silloin riskit ovat kovemmat kuin possujunia vedettäessä.

Opettamaan en ala tässä ketään enkä besserwisserinä neuvomaan. Jokainen järjestää näköisensä tapahtuman ja kun olen maksavana asiakkaana, teen omat päätökseni tulemisten ja menemisteni suhteen ja jos tapahtuman järjestelyt eivät vaikuta turvallisilta, olen saapumatta.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.06.12 - klo:18:20
K: Onko paikalla keskiviikkona ambulanssi ja ammattitaitoinen henkilöstö?

V: Kyllä, ambulanssi henkilökuntineen paikalla aamusta 9.30 ja päivystää niin kauan kuin tarvis.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.12 - klo:21:14
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.06.12 - klo:18:20
K: Onko paikalla keskiviikkona ambulanssi ja ammattitaitoinen henkilöstö?

V: Kyllä, ambulanssi henkilökuntineen paikalla aamusta 9.30 ja päivystää niin kauan kuin tarvis.

Asia pihvi. Siinä tapauksessa ainakin kaksi kuskia täältä ilmestyy tontille tiistai-iltana. Kiitän vastauksesta.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Juha_K

Viime torstaina saatiin Mediheli Alastaroon, eka tilattiin kuljetus kaikkein kiireellisimpänä, mutta muutettiin hetken kuluttua vähemmän kiireelliseksi. En tiedä miksi kopteri tuli paikalle muutoksesta huolimatta, mutta nuori likka mursi lonkkansa kahvilan mutkan kaadossa. :(
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Tämäkin on ihan kulman takana.
Tule mukaan viihtymään ja jatka tästä Juhannuksen yli MP-Tuen päivillä.

Täällä saatat nähdä mun ajavan kovempaa kuin Raaseri, Jukan hymyilevän leveästi, Carbonin saavan vihdoin keulan kuntoon ja Nopea57:n siirtävän aavistuksen persettä sivulle.

Hopihopi poletteja lunastamaan.

nopea57

08.06.12 - klo:13:24 #57 Viimeisin muokkaus: 08.06.12 - klo:13:39 käyttäjältä nopea57
Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.06.12 - klo:12:30Tämäkin on ihan kulman takana. Tule mukaan viihtymään ja jatka tästä Juhannuksen yli MP-Tuen päivillä. Täällä saatat nähdä mun ajavan kovempaa kuin Raaseri, Jukan hymyilevän leveästi, Carbonin saavan vihdoin keulan kuntoon ja Nopea57:n siirtävän aavistuksen persettä sivulle. Hopihopi poletteja lunastamaan.
Joo, maltapa nyt ajella perässä niin koko äijä roikkuu. Toista se oli silloin kun sinä olit ajanut saman verran rataa. Voi helekutti sitä jököttämistä polvet tankissa ja vielä kunnon kyykyn päällä. Kuittasinko tarpeeksi?

Missä hymiöt on?!

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 08.06.12 - klo:13:24
Joo, maltapa nyt ajella perässä niin koko äijä roikkuu. Toista se oli silloin kun sinä olit ajanut saman verran rataa. Voi helekutti sitä jököttämistä polvet tankissa ja vielä kunnon kyykyn päällä. Kuittasinko tarpeeksi?

Missä hymiöt on?!

No ei se siittään ole mulla parantunut ja mopokin on nyt hitaampi.
Hymiöt on poistettu tarpeettomana.

nopea57


Powered by EzPortal