Mp-Radan ratapäivä Kemora 20.6.2012

Aloittaja jarska, 02.02.12 - klo:14:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

02.02.12 - klo:14:41 Viimeisin muokkaus: 02.02.12 - klo:14:45 käyttäjältä jarska
Nyt on meille lasetettu tän saitin ensimmäinen oma ratapäivä Kemoralla 20.6.2012(Ke).

Tuon päivän jälkeen homma jatkuu MP-tuen kurssiloilla ja ajoleireillä, heillä ei ollut mitään sitä vastaan et otetaan se tohon "kylkeen", joten. airrev_1

Ajoaika klo: 10-20 ja laittelen lisäinfoo kunhan näistä pakkasista päästään.

app

Olen jo maksanutkin sen MP...kurssin, jkoten tämä tuli hyvään kohtaan. Nyt on sitten kemoraan jo 2+3 ratapäivää varmoja.

Fasu

02.02.12 - klo:20:03 #2 Viimeisin muokkaus: 02.02.12 - klo:22:44 käyttäjältä Fasu1000
Tuohan onkin silmällä pidettävä juttu! Sovitetaan aikatauluun.

VV
VV

Wper

pitää ehdottomasti järkätä vapaaksi tuo päivä että pääsee mukaan..   03Biker
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

TeroRSV

Pessimisti ei pety.

Fasu

03.02.12 - klo:18:41 #5 Viimeisin muokkaus: 03.02.12 - klo:19:52 käyttäjältä Fasu1000
Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.02.12 - klo:14:41
Nyt on meille lasetettu tän saitin ensimmäinen oma ratapäivä Kemoralla 20.6.2012(Ke).

Mukaan! Etsin jo varauspaikkaa, vaan ei vielä tärpännyt.
VV

jarska

03.02.12 - klo:19:58 #6 Viimeisin muokkaus: 03.02.12 - klo:20:20 käyttäjältä jarska
No mikä ettei voi jo varailla paikkoja, vaikka sormet tässä meinaa jäätyä.

Ajoaikaa siis klo: 10-20
Hinta 60€/päivä ja mulle yksärillä tietoja:

-oikea nimesi
-nimimerkki
-pyörän merkki ja malli
-puh. numero

Laitan takaisin virallisen laskun ja kun olet maksanut, paikka on varattuna. peukku_1

Muistakaa säilyttää kopio maksukuitista ja ottaa se mukaan radalle.

Laittelen vaikka listaa osallistujista etusivulle.

Fasu

VV

jarska

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 03.02.12 - klo:20:02
Tuli kuin manulle illallinen! :)

Joo mä kattelin ku sä sormet innosta täristen sähläsit tekstien lainausten kans, niin paree pistää jo esille ja myyntiin. :P :)

Ari

Sopii hyvin Tuen Juhannuksen eteen :), täytyy vaan lähtee päivää aikaisemmin matkaan: mukana ollaan beer_2!
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

Birke

Onko näissä Mp-Radan ratapäivissä ensivaste/lanssi paikalla?

carbon

Lainaus käyttäjältä: Birke - 13.02.12 - klo:13:59
Onko näissä Mp-Radan ratapäivissä ensivaste/lanssi paikalla?

Näillä näkymillä ei ole lanssia. " Turva-auto " on, missä ovat ea välineet, sammuttimet ja tila kuskille ja mopolle. Tämän auton kuljettaja toimii myös lippumiehenä kun ryhmää vaihdetaan.
Lippumiehellä lienee pikavalinnassa lanssin numero, otetaan selvää ennenkuin aloitetaan miten menetellään jos tulee pipi. Muita lippumiehiä ympäri rataa ei ole.
Kolmeen ryhmään porukka jaetaan. Oma ryhmä löytynee ajokokemuksen perusteella. Max mopomäärä  20 / ryhmä.
Päivä on varattu sitten forumin nimissä jolla ei ole minkäänlaisia vakuutuksia tai vastuita siitä mitä radalla tapahtuu !!
Tapahtuma on yleistä ajoharjoittelua omaksi iloksi. Tämä on nyt eka kerta kun forum ratapäivä järjestetään. Ei ole vielä tietoa millainen osallistujamäärä tulee.
Forumin järjestelykomitea on vielä kovasti pieni, joten mitään isoja ylilentoja ym ei kannata odotella. Ajellaan ja nautiskellaan.
Voin mää koittaa..

app

Lainaus käyttäjältä: carbon - 13.02.12 - klo:19:35
[Forumin järjestelykomitea on vielä kovasti pieni, joten mitään isoja ylilentoja ym ei kannata odotella. Ajellaan ja nautiskellaan.

Paitsi Jarskan ja Carbonin high siderit, kun koittavat pysyä minun perässä :-X

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 13.02.12 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: carbon - 13.02.12 - klo:19:35
[Forumin järjestelykomitea on vielä kovasti pieni, joten mitään isoja ylilentoja ym ei kannata odotella. Ajellaan ja nautiskellaan.

Paitsi Jarskan ja Carbonin high siderit, kun koittavat pysyä minun perässä :-X

Äläs app nuolaise ennenkuin tipahtaa, sentäs mun kotirata ja sun heikoin lenkki. ;)

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.02.12 - klo:20:10

Äläs app nuolaise ennenkuin tipahtaa, sentäs mun kotirata ja sun heikoin lenkki. ;)

Laitoinkin tuon pelkästään  kapulahuumorin merkeissä. Nyt mä heitän sulle villin arvauksen: Jos laitat ensin ne Brid.. alle keväällä, ajat ne loppuun, ja sitten laitat ne Dunlopin 7712 takanen, ja hiukan pehmeämpi etugummi, niin 1,5-2.0 s. lähtee ajasta pois. Eikä perä lipsu!

Powered by EzPortal