Mp-Radan ratapäivä Kemora 20.6.2012

Aloittaja jarska, 02.02.12 - klo:14:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.02.12 - klo:14:55
Olettaisin Jukan puhuvan Kemoran uudistuneesta turvatasopäätöksestä. Lisätietoa saanee Kemoran henkilökunnalta.

Katselin Kemoran sivuilta ratainfoja http://www.kemora.fi/aineistopankki.php
Ratainfo - Kilpailut ja tapahtumat
Ratainfo - Yksityistilaisuudet

Niissä mainitaan sairaankuljetuksen olevan pakollinen autokilpailuissa, muissa suositeltavaa. Noissa infoissa mainitaan myös lanssipäivystyksen hinta 60-65e/tunti.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.02.12 - klo:15:09
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.02.12 - klo:14:55
Olettaisin Jukan puhuvan Kemoran uudistuneesta turvatasopäätöksestä. Lisätietoa saanee Kemoran henkilökunnalta.

Katselin Kemoran sivuilta ratainfoja http://www.kemora.fi/aineistopankki.php
Ratainfo - Kilpailut ja tapahtumat
Ratainfo - Yksityistilaisuudet

Niissä mainitaan sairaankuljetuksen olevan pakollinen autokilpailuissa, muissa suositeltavaa. Noissa infoissa mainitaan myös lanssipäivystyksen hinta 60-65e/tunti.

Lainaus ratayhtiön toimitusjohtajan minulle lähettämästä sähköpostista:

"Ohessa on liitteenä palomestarin ja minun yhteistyössä tekemä päivitys radan turvatasoihin. Ajoleirit on uusi turvataso ja halusin tarkistaa, että kaikki on järjestäjien puolelta huomioitu oikein. Minulla on vielä mahdollisuus kommentoida tätä ennen virallista päätöstä!"

En ala julkaisemaan muuta sisältöä ennen kuin siitä on virallinen päätös tehty, mutta sisältö tullee olemaan kiteyttäen tuo aikaisemmin mainitsemani ja siitä tulee kyllä tieto radan vuokraajille ajallaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

carbon

Pientä pölynlaskeutusta. Ambulanssi tulee ja hyvä sellainen ! Oli säännöissä tai ei.
Rata-asia muutenkin nytkähti vähän parempaan suuntaan koska saatiin vähän voimaa ja järkeä mukaan noin virallisesti ja vapaaehtoisiakin on käsi pystyssä, jotka ovat ihan yhtä tärkeitä. Olen myös varannut puolipilvistä, +21.
Päivittelen tietoja kun asioita varmistuu....
Voin mää koittaa..

pienisopoapina

En minä asiasta mitään vääntöä halua. Kysyn vain tiedonhalusta. Ajatuksena olisi joskus vuokrailla rataa ja olisi hyvä tietää kokonaiskustannukset. Tuo 65e/h melkein tuplaa radan vuokran ja eihän yleisissä harjoituksissakaan ole lanssipäivystystä - riski kuitenkin samaa luokkaa.

Lähisukulainen on ollut lanssikuskina ja osaa ensiaputaidot hyvin. Hän voisi ruokapalkalla tulla mukaan, jos semmoinen järjestely on mahdollista. Niin ja harrastamassani pelastuskoirahommassa on tullut sairaanhoitaja-tuttuja joita voisi kysellä.

Fasu

Haku päälle. Osaavaa porukkaa voi hyvinki löytyä kaveripiiristä lisäturvaksi ja voin lainata vaikka moponi sellaiselle lisänä, että pääse tunnelmaa mukaan.
Otan nurmikolla nokoset ootellessa. Tuo pulssin mittaus voi johtaa äkilliseen verenpaineen nousuun ja terveen näköstä porukkaa kuskataan väkisin Kokkolaan.
VV

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.02.12 - klo:17:02
En minä asiasta mitään vääntöä halua.

Tuskinpa tässä nyt mitään vääntöä on ainakaan allekirjoittaneen puolelta tulossa. Helpottaa jonkun verran asian suunnittelua ja budjetointia kun on speksit hyvissä ajoin selvillä. Olen sitä itsekin ollut joskus (2001) ensimmäistä ratapäivää järjestämässä ja asiaa ihmettelemässä. Nyt reilu 500 ratapäivää ja 11 kesää myöhemmin hommat ovat jossain määrin jo tuttuja.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 16.02.12 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.02.12 - klo:17:02
En minä asiasta mitään vääntöä halua.

Tuskinpa tässä nyt mitään vääntöä on ainakaan allekirjoittaneen puolelta tulossa. Helpottaa jonkun verran asian suunnittelua ja budjetointia kun on speksit hyvissä ajoin selvillä. Olen sitä itsekin ollut joskus (2001) ensimmäistä ratapäivää järjestämässä ja asiaa ihmettelemässä. Nyt reilu 500 ratapäivää ja 11 kesää myöhemmin hommat ovat jossain määrin jo tuttuja.

Kyllä me ainakin arvostamme suuresti kun saamme neuvoja sellaisilta, jotka on näiden kanssa touhunneet jo vuosia. shakehands_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.02.12 - klo:17:02
Lähisukulainen on ollut lanssikuskina ja osaa ensiaputaidot hyvin. Hän voisi ruokapalkalla tulla mukaan, jos semmoinen järjestely on mahdollista. Niin ja harrastamassani pelastuskoirahommassa on tullut sairaanhoitaja-tuttuja joita voisi kysellä.

Kiitos, melkeen naapurissa kun asustellaan niin voitais keväämmällä treffata ja jutella asiasta, samalla vaikka hieroa sitä pohjoisen poikain juttua. peukku_1

carbon

Ambulanssi asia on nyt hoidettu ! Auto tulee 9.30 ja on ajajakokouksessa 9.45, kuten mielummin kaikki muutkin jotka paikalle ehtivät.
Mikäs sen hienompaa jos olis ea taitoisia lippumiehiäkin. Tai Jarskan toivomia (ei minun) ylänapittomia blondeja yhtäläillä lippuhenkilöinä ?
Se portin lippumies, joka myös liputtaa 20 min välein, meillä jo on. Hänellä on myös se viime vuoden sääntöjen mukainen "turva-auto".
Eli, hyvännäköisiä lippuhenkilöitä, mielummin ei partaa, kaivataan.
Voin mää koittaa..

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: carbon - 16.02.12 - klo:21:39

Eli, hyvännäköisiä lippuhenkilöitä, mielummin ei partaa, kaivataan.

Mä ajoin tänään parran,eli kelpaanko? idea_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 18.02.12 - klo:07:43
Lainaus käyttäjältä: carbon - 16.02.12 - klo:21:39

Eli, hyvännäköisiä lippuhenkilöitä, mielummin ei partaa, kaivataan.

Mä ajoin tänään parran,eli kelpaanko? idea_1

Voitko laittaa tänne kuvan liitteenä, jossa hoitsupuku päällä, ylänappi auki ja zipaset vähän punaa huuliin...kattellaan sitte porukalla kelpuutetaanko.
Älä sittenkään laita...kuten Carbon aina sanoo, perheforum. :D

app

Eim tarvii kuvaa laittaa. Hyvä noin  tongue_2!

jarska

TÄÄLTÄ ja etusivun kautta löytyy osallistujalista.

app

Miten tänne ilmottaudutaan, vai olenkohan sen tehnyt, muistatko Jarska?

jarska

22.02.12 - klo:10:19 #44 Viimeisin muokkaus: 22.02.12 - klo:10:29 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: app - 22.02.12 - klo:10:13
Miten tänne ilmottaudutaan, vai olenkohan sen tehnyt, muistatko Jarska?

Et ole vielä tänne ilmottautunu, kaikkiin muihin kyllä. peukku_1


Tässä vielä ohjetta kaikille ja laitan nämä lisäksi tonne osallistujalistan kupeeseen.

Mulle yksityisviestiä, jossa:
-oikea nimesi
-pyöräsi merkki ja malli
-puh.numerosi

Vastaan yksäriin, jossa liitteenä lasku, kun olet maksanu niin nimesi ilmestyy listoille ja paikka varattu.

Powered by EzPortal