Ratakausi avattu !

Aloittaja carbon, 07.04.12 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

carbon


             Tänään Alastarolla vedetty muutama kierros !
Oli kyllä ihan katurenkaat, piikitkin tais olla ja vielä ilman lämppäreitä. Laite oli Hiace 4 wd peräkoukulla. Kyydissä 500 kg työkaluja.
Racechrono näytti 2.48.3 ! Rata täysin kuiva, +2, lunta vähän pientareilla.....
Radalla oli vain minä ja Volvo BM, jonka voitin !
Autoja oli jo tulossa, oikein maksullisia...
Voin mää koittaa..

jarska

Tuo aikahan ei sulla paljoa heitä RääRäällä ajetusta. reps_1
Oi että kun näyttää hyvältä, lumet sulaa pikkuhiljaa...

pienisopoapina

Kemoran kalenterissa ois tyhjää ennen jyväskyläläisten leiriä. Varataanko rata ja pidetään pakettiautokisa, tai jos paistaa niin pyörillä?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

JTK

07.04.12 - klo:16:42 #3 Viimeisin muokkaus: 07.04.12 - klo:16:43 käyttäjältä JTK
Lainaus käyttäjältä: carbon - 07.04.12 - klo:14:37

             Tänään Alastarolla vedetty muutama kierros !
Oli kyllä ihan katurenkaat, piikitkin tais olla ja vielä ilman lämppäreitä. Laite oli Hiace 4 wd peräkoukulla. Kyydissä 500 kg työkaluja.
Racechrono näytti 2.48.3 ! Rata täysin kuiva, +2, lunta vähän pientareilla.....
Radalla oli vain minä ja Volvo BM, jonka voitin !
Autoja oli jo tulossa, oikein maksullisia...
popcorn_gif
Onko koukussa vanhan (7-kosk.) vai uudenmallinen (13-kosk.) pistorasia?
Oliko kalut tavaratilan etu- vai takaseinässä, vaikuttaa meinaan painojakaumaan.
innocent_1

Veikkaa että toteamusta "Racechrono näytti 2.48.3 !" käytetään varmasti sopivassa paikassa. Raahessa jo ninjan laskin savuaa ja tehopaino suhteita lasketaan, arvaillaan miten avausaika kehittyy kauden edetessä.
Quot homines, tot sententiae.

carbon

Lainaus käyttäjältä: JTK - 07.04.12 - klo:16:42
Lainaus käyttäjältä: carbon - 07.04.12 - klo:14:37

             Tänään Alastarolla vedetty muutama kierros !
Oli kyllä ihan katurenkaat, piikitkin tais olla ja vielä ilman lämppäreitä. Laite oli Hiace 4 wd peräkoukulla. Kyydissä 500 kg työkaluja.
Racechrono näytti 2.48.3 ! Rata täysin kuiva, +2, lunta vähän pientareilla.....
Radalla oli vain minä ja Volvo BM, jonka voitin !
Autoja oli jo tulossa, oikein maksullisia...
popcorn_gif
Onko koukussa vanhan (7-kosk.) vai uudenmallinen (13-kosk.) pistorasia?
Oliko kalut tavaratilan etu- vai takaseinässä, vaikuttaa meinaan painojakaumaan.
innocent_1

Veikkaa että toteamusta "Racechrono näytti 2.48.3 !" käytetään varmasti sopivassa paikassa. Raahessa jo ninjan laskin savuaa ja tehopaino suhteita lasketaan, arvaillaan miten avausaika kehittyy kauden edetessä.

Itse asiassa oli tuo 13 napainen, mutta vaihdoin sen takaisin 7, pelittää paremmin ja sitten 20g kevyempi.
Yksi kalu oli edessä, loput sikin sokin, vaihtelivat puolta.
Voin mää koittaa..

carbon

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.04.12 - klo:15:05
Tuo aikahan ei sulla paljoa heitä RääRäällä ajetusta. reps_1
Oi että kun näyttää hyvältä, lumet sulaa pikkuhiljaa...

Ajattelin että jos puolet Hiacen ajasta vetäsis pois ? Mitäs siihen...?
Voin mää koittaa..

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: carbon - 07.04.12 - klo:17:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.04.12 - klo:15:05
Tuo aikahan ei sulla paljoa heitä RääRäällä ajetusta. reps_1
Oi että kun näyttää hyvältä, lumet sulaa pikkuhiljaa...

Ajattelin että jos puolet Hiacen ajasta vetäsis pois ? Mitäs siihen...?

Seuraavaksi siellä on Jarska inva-mesen kanssa paahtamassa.....***kele jos carbon niin enhän mä voi huonommaks jäädä  reps_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 07.04.12 - klo:18:04
Seuraavaksi siellä on Jarska inva-mesen kanssa paahtamassa.....***kele jos carbon niin enhän mä voi huonommaks jäädä  reps_1

En minä tuonne mene, antaa sen nyt elvistellä Hiacensa kanssa...mut Kemorassa vois kävästä. :D

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.04.12 - klo:18:20
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 07.04.12 - klo:18:04
Seuraavaksi siellä on Jarska inva-mesen kanssa paahtamassa.....***kele jos carbon niin enhän mä voi huonommaks jäädä  reps_1

En minä tuonne mene, antaa sen nyt elvistellä Hiacensa kanssa...mut Kemorassa vois kävästä. :D

Ja puolet ajasta siten pois.... knuppel_2

Fasu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.04.12 - klo:18:20
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 07.04.12 - klo:18:04
Seuraavaksi siellä on Jarska inva-mesen kanssa paahtamassa.....***kele jos carbon niin enhän mä voi huonommaks jäädä  reps_1

En minä tuonne mene, antaa sen nyt elvistellä Hiacensa kanssa...mut Kemorassa vois kävästä. :D

Ettäs vihtitte säikytellä kun lukee aluksi oikeelta, että Ratakausi avattu! tää menee aprillipila osastolle, huh.  ??? knuppel_2
VV

jarska

08.04.12 - klo:09:50 #10 Viimeisin muokkaus: 08.04.12 - klo:09:53 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 07.04.12 - klo:22:17
Ettäs vihtitte säikytellä kun lukee aluksi oikeelta, että Ratakausi avattu! tää menee aprillipila osastolle, huh.  ??? knuppel_2

Niimpä...ja kun vielä ajattelee, et mies tunki autoon 500 kiloo työkaluja kulissiksi emännälleen ja meille...ei mitään duunia siellä suunnallakaan, tarkotuksena vaan mennä testaan uutta RaceChrono-mokkula-puhelin yhdistelmää. :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.04.12 - klo:15:42
Kemoran kalenterissa ois tyhjää ennen jyväskyläläisten leiriä. Varataanko rata ja pidetään pakettiautokisa, tai jos paistaa niin pyörillä?

Ei taida uskaltaa varailla säiden puolesta, toivottavasti edes tän kuun loppuun mennessä päästään. airrev_1

carbon

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.04.12 - klo:09:50
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 07.04.12 - klo:22:17
Ettäs vihtitte säikytellä kun lukee aluksi oikeelta, että Ratakausi avattu! tää menee aprillipila osastolle, huh.  ??? knuppel_2

Niimpä...ja kun vielä ajattelee, et mies tunki autoon 500 kiloo työkaluja kulissiksi emännälleen ja meille...ei mitään duunia siellä suunnallakaan, tarkotuksena vaan mennä testaan uutta RaceChrono-mokkula-puhelin yhdistelmää. :D

Kyllä se mun niin tuntee... cool_gif cool_gif
Voin mää koittaa..

Fasu

Tästä ei voi tehdä edes ilmoitusta mihinkään... hedari_1      Carbon pääsi vähän vedättään.  :D
VV

Los Satsumas

Tänään muutamat kierrokset Alastarossa ja ihan kakspyöräsellä.  airrev_1

Powered by EzPortal