Mp-tuen ratapäivät 2012

Aloittaja Jukka_R, 03.02.12 - klo:11:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Löytyvät tuon linkin takaa. http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=ah&s=ah_paivamaarat Sinne tulevat viimeisimmät päivitykset ja mahdolliset muutokset, joten emme ala yksittäisiä päiviä erikseen muualla ilmoittelemaan jotta tieto pysyy oikeana ja ajantasaisena.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Mä nyt kuitenki täräyttelin nuot kalenteriin myös tänne saitille. peukku_1

Jukka_R:lle voi sitten laitella palautetta jos ovat väärin. :D

Grandi67


VilleR

Alustavasti varattu kalenterista tuo 11-13.5 vkl että tullaan 2 pyörän voimin tuonne. Lauantai ajoa ja sunnuntai kisan seuraamista  :)
Never Heard

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: VilleR - 07.02.12 - klo:14:53
Alustavasti varattu kalenterista tuo 11-13.5 vkl että tullaan 2 pyörän voimin tuonne. Lauantai ajoa ja sunnuntai kisan seuraamista  :)

Kerhokisahan ei vie aikaa päivästä kuin yhteensä tunnin, puoli tuntia aamulla aika-ajo ja kilpailulähtö toisen puoli tuntia. Ajoharjoittelua se ei sotke käytännössä yhtään. Lähtöjä on siis vain yksi ja mukaan pääsevät ensimmäiset 36 ilmoittautunutta yhdistyksen jäsentä.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Jos jollakulla on kausilippu Tuen ratapäiville N-ryhmään (noviisit), ostaisin pois. Olivat loppuunmyyty kun sain talousteni siihen malliin, että uskaltaa ostaa.
Tuskin kukaan heti pois on myymässä, mutta jos suunnitelmat muuttuu. Luonnollisesti täyden hinnan maksan.

Ari

08.02.12 - klo:00:16 #6 Viimeisin muokkaus: 08.02.12 - klo:00:46 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.02.12 - klo:15:12
Kerhokisahan ei vie aikaa päivästä kuin yhteensä tunnin, puoli tuntia aamulla aika-ajo ja kilpailulähtö toisen puoli tuntia. Ajoharjoittelua se ei sotke käytännössä yhtään. Lähtöjä on siis vain yksi ja mukaan pääsevät ensimmäiset 36 ilmoittautunutta yhdistyksen jäsentä.

Onko toi kerhokisa vielä paikallaan :-\? Sitä ei näy enää myytävänä Tuen kaupassa ja viimeks kun näin sen siellä, oli myymättä vielä yli 20 paikka. Ja mun tammikuun alkupuolella maksaman osallistumismakun tila on edelleen "avoin" ? ? ? ? grin_1
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Ari - 08.02.12 - klo:00:16
Onko toi kerhokisa vielä paikallaan :-\? Sitä ei näy enää myytävänä Tuen kaupassa ja viimeks kun näin sen siellä, oli myymättä vielä yli 20 paikka. Ja mun tammikuun alkupuolella maksaman osallistumismakun tila on edelleen "avoin" ? ? ? ? grin_1

Onhan tuo. Joku typo oli käynyt ja olin laittanut helmikuun alussa katkemaan vaikka piti olla toukokuun alussa. Laskut päivitellään kisojen osalta sitten kun ruoho vihertää ellei aikaisemmin innostuta, manuaalihommaa kun on ja oman toimen ohella, niin arkena ei ehdi/jaksa ja viikonloppuisin on hilpeämpää tekemistä, kuten vaikkapa fiksailla mopoa ratakuntoon.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Ari

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 08.02.12 - klo:01:21
Lainaus käyttäjältä: Ari - 08.02.12 - klo:00:16
Onko toi kerhokisa vielä paikallaan :-\? Sitä ei näy enää myytävänä Tuen kaupassa ja viimeks kun näin sen siellä, oli myymättä vielä yli 20 paikka. Ja mun tammikuun alkupuolella maksaman osallistumismakun tila on edelleen "avoin" ? ? ? ? grin_1

Onhan tuo. Joku typo oli käynyt ja olin laittanut helmikuun alussa katkemaan vaikka piti olla toukokuun alussa. Laskut päivitellään kisojen osalta sitten kun ruoho vihertää ellei aikaisemmin innostuta, manuaalihommaa kun on ja oman toimen ohella, niin arkena ei ehdi/jaksa ja viikonloppuisin on hilpeämpää tekemistä, kuten vaikkapa fiksailla mopoa ratakuntoon.

Joo, taas näkyy  beer_2 !
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

Bobo

Minulla ja vaimolla on kausikokortit mp-tuen päiville, joten siellä tavataan ainakin  stoppie_gif  03Biker
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

app

Onko tulijoita huomenna Alastaroon? keskiviikkona myös?

Bobo

Lainaus käyttäjältä: app - 04.06.12 - klo:07:01
Onko tulijoita huomenna Alastaroon? keskiviikkona myös?

Molempina päivinä ollaan paikalla. Sääennustekin on parantunut, ei pitäis sataa  cool_gif http://www.yr.no/place/Finland/Western_Finland/Alastaro~661411/long.html
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Jukka_R

Muutoin hyvä, mutta on osiossa vapaat harjoitukset. Huomenna ja keskiviikkona ei tietääkseni ole vapaita harjoituksia Alastarolla. Sää toivottavasti parempi kuin tänään.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.06.12 - klo:10:38
Muutoin hyvä, mutta on osiossa vapaat harjoitukset. Huomenna ja keskiviikkona ei tietääkseni ole vapaita harjoituksia Alastarolla. Sää toivottavasti parempi kuin tänään.

Siirretty oikeeseen paikkaan.

app

Toivottavasti saa 2 paikka huomenna notkeaan ryhmään, kun ei ole ennakkovarausta. Aamulla paikan päälle kerjuulle.

Powered by EzPortal