Rata- ja katupyörä

Aloittaja carbon, 20.04.12 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:08:55Olen kysynyt todella monelta kaveriltani, että miksi ei lähde kanssani radalle pyörimään. Vastaavat, että se on liian vaarallista eikä uskalla.
Mulla on kans yks kaveri, joka sanoo ettei lähe radalle vaarantamaan itseään. Ja sit se duunaa siviilissä kaikennäköstä (toisaseks vain pieniä loukkaantumisia, ja saa nähä koska napsahtaa kunnolla), mikä on monin kerroin vaarallisempaa kuin radalla ajaminen.
Järki hoi...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:08:55
Ja vaikka kuinka vänkkään vastaan, että ei oo vaarallista vaan päin vastoin, sekä siellä on myös sinun tasoista ajajaa liikkeellä, ei auta. Kaveri keksii tyhmän tekosyyn ja jättäytyy pois kaikesta hauskuudesta. Kyllä sinne radalle halu pitää lähteä itsestä.

Saman huomannu osasta omia kavereita,mutta puheiden ja tekosyiden välistä kyllä usein paistaa se,että järkijättöinen katukaahari tietää saavansa neniin radalla,ja kunnolla.Radalla kun vaaditaan ajotaitoakin ollakseen nopea. Se on ainakin parilla mun kaverilla se,jonka takia ne ei radalle lähde.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.04.12 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:08:55Olen kysynyt todella monelta kaveriltani, että miksi ei lähde kanssani radalle pyörimään. Vastaavat, että se on liian vaarallista eikä uskalla.
Mulla on kans yks kaveri, joka sanoo ettei lähe radalle vaarantamaan itseään. Ja sit se duunaa siviilissä kaikennäköstä (toisaseks vain pieniä loukkaantumisia, ja saa nähä koska napsahtaa kunnolla), mikä on monin kerroin vaarallisempaa kuin radalla ajaminen.
Järki hoi...

Näitä löytyy paljon munkin kaveripiiristä, yleisin luulo on et siellä kaatuu heti :o :D... miksi hemmetissä, ei kait siellä tarvii sen enempää kaahottaa kuin normiliikenteessäkään jos ei halua.

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:10:20
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.04.12 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:08:55Olen kysynyt todella monelta kaveriltani, että miksi ei lähde kanssani radalle pyörimään. Vastaavat, että se on liian vaarallista eikä uskalla.
Mulla on kans yks kaveri, joka sanoo ettei lähe radalle vaarantamaan itseään. Ja sit se duunaa siviilissä kaikennäköstä (toisaseks vain pieniä loukkaantumisia, ja saa nähä koska napsahtaa kunnolla), mikä on monin kerroin vaarallisempaa kuin radalla ajaminen.
Järki hoi...

Näitä löytyy paljon munkin kaveripiiristä, yleisin luulo on et siellä kaatuu heti :o :D... miksi hemmetissä, ei kait siellä tarvii sen enempää kaahottaa kuin normiliikenteessäkään jos ei halua.

Siinähän se onkin,jos ne kaahottaa,kuin normiliikenteessä normaalisti ajavat,mopo on paalissa ja ukko lasaretissa.

Turder

23.04.12 - klo:11:16 #19 Viimeisin muokkaus: 23.04.12 - klo:11:23 käyttäjältä Turder
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:08:55
Olen kysynyt todella monelta kaveriltani, että miksi ei lähde kanssani radalle pyörimään. Vastaavat, että se on liian vaarallista eikä uskalla.

Ja vaikka kuinka vänkkään vastaan, että ei oo vaarallista vaan päin vastoin, sekä siellä on myös sinun tasoista ajajaa liikkeellä, ei auta. Kaveri keksii tyhmän tekosyyn ja jättäytyy pois kaikesta hauskuudesta. Kyllä sinne radalle halu pitää lähteä itsestä.

Ihan samoja kommentteja olen saanut itsekin. Usein vielä pelataan raha-kortti (rata-ajo liian kallista), mutta useimmiten selitys on se, että "kuitenkin pyöritään jaloissa, muut ajavat kovempaa jne." Mutta ne kaksi, jotka olen tähän mennessä saanut houkuteltua, ovat olleet aivan täpinöissään sen jälkeen ja ollaan käyty pari kertaa uudelleen porukalla ratailemassa. Ja toinen heistä sai vielä oman työporukansa lähtemään radalle peukku_1

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 23.04.12 - klo:10:18
Saman huomannu osasta omia kavereita,mutta puheiden ja tekosyiden välistä kyllä usein paistaa se,että järkijättöinen katukaahari tietää saavansa neniin radalla,ja kunnolla.Radalla kun vaaditaan ajotaitoakin ollakseen nopea. Se on ainakin parilla mun kaverilla se,jonka takia ne ei radalle lähde.

Samaa on huomattu itsekin muutamissa puolitutuissa. Essolla aina saa kuulla näitä legendin tyylisiä juttuja miten on ajeltu jotain tietä niin ja niin kovaa. Radalle näitä maaseutu-stonereita ei olla vielä saatu. Kerran mentiin Joensuuhun ajamaan lentokentälle ja yritettiin saada mukaan kaverin kaveria jne, varsinkin niitä joilla oli puheidensa mukaan päälle 300kmh kulkevia pelejä (lue 90-luvun tonnisatasia ja muita klassikkoja :D). Yllättäen ajopäivän aamuna jäivät pois erinäisten syiden vuoksi ass_1

jarska

25.04.12 - klo:15:46 #20 Viimeisin muokkaus: 25.04.12 - klo:15:48 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 20.04.12 - klo:19:53
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.04.12 - klo:19:08


Tuohon pyörähommaan sen verran, että nyt kun on kilpurikin hankittu, voisi kadulle harkita jotain pitkäkeulaista puksutinta tahi supermotoa.

No mikäs laite tuli hankittua?

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:14:43
Lainaus käyttäjältä: app - 25.04.12 - klo:12:17
Minkälaisen hommasit, kysyy utelias.

Yamaha R1 -08 tuli hankittua.
Onnee uudelle ratalelulle!

this_thread_is_wothless_withou

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.12 - klo:15:46
Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 20.04.12 - klo:19:53
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.04.12 - klo:19:08


Tuohon pyörähommaan sen verran, että nyt kun on kilpurikin hankittu, voisi kadulle harkita jotain pitkäkeulaista puksutinta tahi supermotoa.

No mikäs laite tuli hankittua?

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:14:43
Lainaus käyttäjältä: app - 25.04.12 - klo:12:17
Minkälaisen hommasit, kysyy utelias.

Yamaha R1 -08 tuli hankittua.
Onnee uudelle ratalelulle!

this_thread_is_wothless_withou

Vähän lisää haastetta tuohon kuvien ottamiseen kun mopolla ja meikäläisellä on välimatkaa reilut 400km ja lisäksi mopo ei ole vielä edes omalla tallilla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:16:01
Vähän lisää haastetta tuohon kuvien ottamiseen kun mopolla ja meikäläisellä on välimatkaa reilut 400km ja lisäksi mopo ei ole vielä edes omalla tallilla.

Okei, hyväksytään...ota nyt edes tuo zuzzuki poijes profiilistas. :P :D

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.12 - klo:16:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:16:01
Vähän lisää haastetta tuohon kuvien ottamiseen kun mopolla ja meikäläisellä on välimatkaa reilut 400km ja lisäksi mopo ei ole vielä edes omalla tallilla.

Okei, hyväksytään...ota nyt edes tuo zuzzuki poijes profiilistas. :P :D

Joko ny kelpaa vai vieläkö pitää jotain muuttaa.  :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:18:38
Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.12 - klo:16:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:16:01
Vähän lisää haastetta tuohon kuvien ottamiseen kun mopolla ja meikäläisellä on välimatkaa reilut 400km ja lisäksi mopo ei ole vielä edes omalla tallilla.

Okei, hyväksytään...ota nyt edes tuo zuzzuki poijes profiilistas. :P :D

Joko ny kelpaa vai vieläkö pitää jotain muuttaa.  :D

Minkälainen on kilpuri?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.12 - klo:19:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:18:38
Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.12 - klo:16:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.04.12 - klo:16:01
Vähän lisää haastetta tuohon kuvien ottamiseen kun mopolla ja meikäläisellä on välimatkaa reilut 400km ja lisäksi mopo ei ole vielä edes omalla tallilla.

Okei, hyväksytään...ota nyt edes tuo zuzzuki poijes profiilistas. :P :D

Joko ny kelpaa vai vieläkö pitää jotain muuttaa.  :D

Minkälainen on kilpuri?

Moottoripyörä.  :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.12 - klo:19:11
Minkälainen on kilpuri?

Veikkaisi et laite, jolla ajeta baut kilpa rdaci kans tai ilma?

APRR

10.05.12 - klo:22:08 #27 Viimeisin muokkaus: 10.05.12 - klo:22:35 käyttäjältä APRR
Minä kuulunen myös tämän foorumin nuorimpien ukkojen joukkoon ja kuulun kahteen kerhoon. Tosin Kahvakoplan tiloissa olen käynyt vain kerran - pari enkä ole minkäänlainen aktiivi. Mutta Räyskälän RR-kisojen toimitsijana olen ollut 5 vai 6 kertaa. Toisaalta jäsenmaksukin on vain nimellinen 7e vai 10e niin voin nyt sen verran tukea toimintaa.

Toinen kerhoni on Etelä-Savosta kotipaikkakunnaltani ja siihen liityin kaverini houkuttelemana. Hän taas on ko. kerhossa isänsä kautta. Ollaan siellä nuorimmat jäsenet, ja muu porukka koostuu arviolta tusinasta enska/crossikuskista ja sitten on kymmenittäin matkamotoristeja ja harrikkakuskeja, on seassa toki muutama muukin muoviluotikuski. Kerhotilat ovat tosi asialliset ropausmahdollisuuksineen. Mutta pääasiassa siellä käydään pelaamassa bilistä, saunomassa ja maistelemassa erinäisiä mallastuotteita.  beer_2

Ei tämän topicin aiheesta nyt oikein ota selvää niin jauhetaan vielä katupyöristä  :D   Myin just katukyykkyni pois kun ei sillä kiinnosta seisoa ruuhkassa ja pelätä hevosenpaskoja ja routaheittoja mutkapätkillä. Ja valkokilpisen kotarin omistaneena voin sano että älkää hyvät ihmiset ostako mitään supermotoa tai vastaavaa! Sillä lähtee vaan kortti sillon kun poliisit saa kiinni. Itelläni lähti kaks kertaa... samana syksynä. 

EDIT: Ainii piruvie kuulunhan mä myös HelRC:hen, Orgiin jne..  Mutta se nyt ei varsinaista kerhotoimintaa ole.
Kaikki mikä pärisee ja kulkee eteenpäin on kivaa.

Nitrous

Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.12 - klo:22:53
Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg

Hui, tuohan näyttää komeelta ja nopealta.  :D

Powered by EzPortal