Rata- ja katupyörä

Aloittaja carbon, 20.04.12 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.05.12 - klo:07:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.12 - klo:22:53
Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg

Hui, tuohan näyttää komeelta ja nopealta.  :D

Ainakin voimaa siinä tuntu olevan ihan omiks tarpeiks. Suoranopeudet ekana päivänä n. 10km/h kovempia kuin viime kauden päätteeksi. :)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.05.12 - klo:08:35
Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.05.12 - klo:07:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.12 - klo:22:53
Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg

Hui, tuohan näyttää komeelta ja nopealta.  :D

Ainakin voimaa siinä tuntu olevan ihan omiks tarpeiks. Suoranopeudet ekana päivänä n. 10km/h kovempia kuin viime kauden päätteeksi. :)

Oliko tuntuma sama kuin minulla, eli melko kovalta vaikutti alusta ensin, ja varsinkin takapää, kun tuntui kaikki radan nypyt jakkarassa. Mutta aika äkkiä huomasi että on myös jämäkkä, ja jotenkin vaan luotettava. Ikään kuin pelivaraa virheisiinkin olisi enemmän?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 11.05.12 - klo:10:05
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.05.12 - klo:08:35
Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.05.12 - klo:07:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.12 - klo:22:53
Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg

Hui, tuohan näyttää komeelta ja nopealta.  :D

Ainakin voimaa siinä tuntu olevan ihan omiks tarpeiks. Suoranopeudet ekana päivänä n. 10km/h kovempia kuin viime kauden päätteeksi. :)

Oliko tuntuma sama kuin minulla, eli melko kovalta vaikutti alusta ensin, ja varsinkin takapää, kun tuntui kaikki radan nypyt jakkarassa. Mutta aika äkkiä huomasi että on myös jämäkkä, ja jotenkin vaan luotettava. Ikään kuin pelivaraa virheisiinkin olisi enemmän?

Mun mielestä ei tuntunu liian kovalta missään vaiheessa. Parempi sana kuvaamaan jousitusta olisi ehkä jämäkkä. Alusta tuntuu röykyissä ja nopeissa liikkeissä herkältä, mutta toisaalta alusta kantaa kuorman todella hyvin kun siihen on tarvetta. Esim. jarruihin pystyy tulemaan ihan tolkuttoman kovaa ja pyörä on täysin eleetön. Perän toiminnasta saa varmasti paremmin infoa sitten kun alkaa avaamaan kunnolla, tuon ekan päivän ajelin kuluneella renkaalla (20 kierroksen jälkeen ei enää näkynyt kulutusmerkkiä) ja todella varovaisilla avauksilla. Tosin tuskin tuolla tulee mitään ongelmia ihan heti vastaan kun näissä säädöissä suurinpiirtein saman painoinen kuski on mennyt viime syksynä 23-puolelle. Mopo siis oli täysin samoissa säädöissä kuin edellisellä omistajalla ja alla taisi olla jopa samat renkaat, edes painumia en tullut mitanneeksi.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

poutis

Kyllä se sitä säätelikin viime kesänä...Ja oli hyvä valinta kun kaadon jälkeen löytyy
hyvin osia varikolta. Pääsee poistaa kaatopeikon nopeasti airrev_1
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

app

Ihan sama tuntuma mulla, nyt kun on oikean räärää-kuskin säädöt. Uskon että auttaa kehityksen tiellä. Helpotti ajamista, ja uskaltaa puristella ja availla rohkeammin. Ajat paranee, jos.. siis kun paranee kierrosten myötä.

Powered by EzPortal