Uudet viestit

MP-Ratatori

M: Hp race datalogger

Hinta: 300.00 EUR
Päiväys: 24/02/2020
Kommentit (0)
O: Yamaha R6 -05 kuitukatteet

Päiväys: 11/02/2020
Kommentit (0)
KTM RC 390

Hinta: 4000.00 EUR
Päiväys: 05/02/2020
Kommentit (0)
Rev'it Spitfire 1-os nahkapuku, uusi

Hinta: 450.00 EUR
Päiväys: 04/12/2019
Kommentit (0)
Akrapovic Kuorisarja P-RKS145ACT27

Hinta: 50.00 EUR
Päiväys: 28/11/2019
Kommentit (0)
Dunlop ja pirelli käytettyjä ratarenkaita


Hinta: 150.00 EUR
Päiväys: 23/11/2019
Kommentit (0)
Dunlop KR108/KR106 slick renkaita

Hinta: 230.00 EUR
Päiväys: 18/09/2019
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Rata- ja katupyörä  (Luettu 17603 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3271
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 14:40
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 674
Vs: Rata- ja katupyörä
« Vastaus #30 : 11.05.12 - klo:08:35 »
Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg

Hui, tuohan näyttää komeelta ja nopealta.  :D

Ainakin voimaa siinä tuntu olevan ihan omiks tarpeiks. Suoranopeudet ekana päivänä n. 10km/h kovempia kuin viime kauden päätteeksi. :)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa app

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 43
  • -Saadut: 27
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 2322
  • Ikä: 60
  • Paikkakunta: Lohja
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.06.19 - klo:18:49
  • s 1000 RR
    • YCC 2
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1605
Vs: Rata- ja katupyörä
« Vastaus #31 : 11.05.12 - klo:10:05 »
Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg

Hui, tuohan näyttää komeelta ja nopealta.  :D

Ainakin voimaa siinä tuntu olevan ihan omiks tarpeiks. Suoranopeudet ekana päivänä n. 10km/h kovempia kuin viime kauden päätteeksi. :)

Oliko tuntuma sama kuin minulla, eli melko kovalta vaikutti alusta ensin, ja varsinkin takapää, kun tuntui kaikki radan nypyt jakkarassa. Mutta aika äkkiä huomasi että on myös jämäkkä, ja jotenkin vaan luotettava. Ikään kuin pelivaraa virheisiinkin olisi enemmän?

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3271
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 14:40
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 674
Vs: Rata- ja katupyörä
« Vastaus #32 : 11.05.12 - klo:10:49 »
Tässä tää kauan kaivattu kuva pärrästä: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3533067.jpg

Hui, tuohan näyttää komeelta ja nopealta.  :D

Ainakin voimaa siinä tuntu olevan ihan omiks tarpeiks. Suoranopeudet ekana päivänä n. 10km/h kovempia kuin viime kauden päätteeksi. :)

Oliko tuntuma sama kuin minulla, eli melko kovalta vaikutti alusta ensin, ja varsinkin takapää, kun tuntui kaikki radan nypyt jakkarassa. Mutta aika äkkiä huomasi että on myös jämäkkä, ja jotenkin vaan luotettava. Ikään kuin pelivaraa virheisiinkin olisi enemmän?

Mun mielestä ei tuntunu liian kovalta missään vaiheessa. Parempi sana kuvaamaan jousitusta olisi ehkä jämäkkä. Alusta tuntuu röykyissä ja nopeissa liikkeissä herkältä, mutta toisaalta alusta kantaa kuorman todella hyvin kun siihen on tarvetta. Esim. jarruihin pystyy tulemaan ihan tolkuttoman kovaa ja pyörä on täysin eleetön. Perän toiminnasta saa varmasti paremmin infoa sitten kun alkaa avaamaan kunnolla, tuon ekan päivän ajelin kuluneella renkaalla (20 kierroksen jälkeen ei enää näkynyt kulutusmerkkiä) ja todella varovaisilla avauksilla. Tosin tuskin tuolla tulee mitään ongelmia ihan heti vastaan kun näissä säädöissä suurinpiirtein saman painoinen kuski on mennyt viime syksynä 23-puolelle. Mopo siis oli täysin samoissa säädöissä kuin edellisellä omistajalla ja alla taisi olla jopa samat renkaat, edes painumia en tullut mitanneeksi.

Poissa poutis

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 117
  • Paikkakunta: Hki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:09.06.15 - klo:10:32
  • R1 -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 39
Vs: Rata- ja katupyörä
« Vastaus #33 : 11.05.12 - klo:19:09 »
Kyllä se sitä säätelikin viime kesänä...Ja oli hyvä valinta kun kaadon jälkeen löytyy
hyvin osia varikolta. Pääsee poistaa kaatopeikon nopeasti airrev_1
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Poissa app

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 43
  • -Saadut: 27
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 2322
  • Ikä: 60
  • Paikkakunta: Lohja
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.06.19 - klo:18:49
  • s 1000 RR
    • YCC 2
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1605
Vs: Rata- ja katupyörä
« Vastaus #34 : 11.05.12 - klo:20:28 »
Ihan sama tuntuma mulla, nyt kun on oikean räärää-kuskin säädöt. Uskon että auttaa kehityksen tiellä. Helpotti ajamista, ja uskaltaa puristella ja availla rohkeammin. Ajat paranee, jos.. siis kun paranee kierrosten myötä.


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
Rata - ajo koulutusta

Aloittaja mototollo

17 Vastauksia
13442 Lukukerrat
Uusin viesti 11.05.12 - klo:19:23
JTK
xx
MP-rata kirjallisuus yms.

Aloittaja wbaum

14 Vastauksia
9170 Lukukerrat
Uusin viesti 15.08.18 - klo:11:21
mollila
xx
Rata-ajo koulutus

Aloittaja mototollo

46 Vastauksia
22117 Lukukerrat
Uusin viesti 23.08.12 - klo:14:10
JTK
xx
MP-Rata tiimitakki

Aloittaja jarska

1 Vastauksia
2194 Lukukerrat
Uusin viesti 31.03.15 - klo:23:25
Mikko K.
 

TinyPortal 1.6.4 © 2005-2019