Conti Sport Attack 2 kokemuksia?

Aloittaja tonibergholm, 26.04.12 - klo:07:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tonibergholm

eli tuossa mun tulevassa rääräässä näytti (kävin eilen kattomassa) olevan kys. gummit enisasennusrenkaina. Onko kellään mitään kokemusta kys. renkaasta?

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 26.04.12 - klo:07:31
eli tuossa mun tulevassa rääräässä näytti (kävin eilen kattomassa) olevan kys. gummit enisasennusrenkaina. Onko kellään mitään kokemusta kys. renkaasta?

Mulla oli ekassa mopossa sport attackit(1) alla, ihan ok rengas. Metzin K3 pikkasen reisimpi rengas, tosin kuluikin sitten nopeammin. 

tonibergholm

Joo mulla on nuo K3:set tuossa pikku r:ssä alla ja niihin oli ainakin luottoa radalla.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 26.04.12 - klo:07:31
eli tuossa mun tulevassa rääräässä näytti (kävin eilen kattomassa) olevan kys. gummit enisasennusrenkaina. Onko kellään mitään kokemusta kys. renkaasta?

Katurengas. Riittänee ihan kivasti keskiryhmän kyytiin, mutta rataennätystä tuskin kannattaa lähteä jahtaamaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Fasu

26.04.12 - klo:12:47 #4 Viimeisin muokkaus: 26.04.12 - klo:21:55 käyttäjältä Fasu1000
Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 26.04.12 - klo:07:31
eli tuossa mun tulevassa rääräässä näytti (kävin eilen kattomassa) olevan kys. gummit enisasennusrenkaina. Onko kellään mitään kokemusta kys. renkaasta?

Huonot kokemukset.  Kuluu hetkessä, kuluneena reagoi kaikkiin uriin ja ratamaalauksiin ynm., pinta repeilee ja sateella pito katoaa kuin piiskalla sivaltamalla.  knuppel_2 Kuitenkin pyöräkohtainen juttu.
Toimii ehkä paremmin kusiaisen renkaana.
VV

Powered by EzPortal