Vappurata

Aloittaja carbon, 30.04.12 - klo:20:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

carbon

Taidan tuota mennä vetämään serpentiiniä Alastarolle. Muut saa olla krapulassa mun puolesta. Olen siinä tilassa ollut liian monta kertaa, jos nyt jättäis väliin.
Harmittaa vieläkin kun piti jättää Kemoran sunnuntai väliin. Josko Alastaro olis keilatermillä, paikko.
Voin mää koittaa..

Los Satsumas

Tulossa kanssa.

SuVili

Näillä näkymin, jos ei vatsatauti tartu, paikalla myös junior cup kawasaki

carbon


  Olin sitten 1.5 Alastarolla katselemassa kun jotkut osaa ja sitten vain ittekseni ajelemassa.
Siinähän oli Kallio Racing, Wehnä ja Korpiaho autojensa kanssa ja mun punainen Hiace. Mikä ei kuulu joukkoon ? Jostain syystä olimme eri ryhmässä, joten oli kiva katsella varsinkin noita avauksia. Ne on aivan tajuttomia ! Korpiahokin vetää 3/4 suorasta etupyörä ilmassa. Sen verran taitaa olla pakko laittaa sitä alas että saa jarrutettua.
Kyllä on peiliin katsomisen paikka kun tuolta tulee. Itsellä nyt on suht hyvä, väkevä pyörä, hyvät renkaat ym. Mutta ei osaa, ei uskalla.
Nuoret miehet vetelee parin tonnin, 15v vanhoilla, sata kertaa kaadutuilla vehkeillä, roskiksesta löydetyillä touring renkailla 1.28.
Kyllä se sittenkin taitaa olla taitolaji. Mulla henk koht vaikka olis platinasta tehdyt öölinssit, 500 hv, superliimarenkaat, niin ei auta hedari_1
Kyllä se perseessä pitää olla jonkinlainen anturi joka kertoo miten pyörää viedään ja miten se käyttäytyy.
Ja kun se pyörä piru tietää kuka siellä päällä istuu. Meillä kun on hevonen millä vaimo hyppää vaikka Hiacen yli, mutta minä samalla hevosella kakkosnelosen yli ja sekin lappeellaan.
Täytyy ottaa Jarskat ja vetää simaa ja rusinoita, syleskellä niitä ympäriinsä ja miettiä.....
Voin mää koittaa..

JTK

Lainaus käyttäjältä: carbon - 02.05.12 - klo:17:41
....
Kyllä on peiliin katsomisen paikka kun tuolta tulee. Itsellä nyt on suht hyvä, väkevä pyörä, hyvät renkaat ym. Mutta ei osaa, ei uskalla.
Nuoret miehet vetelee .......
Äläs ny, et sie niin vanha oo, vielä.
Ja kyllähän nää oot koko etevä&pätevä pyörähommissa.
friends_1
Quot homines, tot sententiae.

app

Lainaus käyttäjältä: carbon - 02.05.12 - klo:17:41

  Nuoret miehet vetelee parin tonnin, 15v vanhoilla, sata kertaa kaadutuilla vehkeillä, roskiksesta löydetyillä touring renkailla 1.28.
Kyllä se sittenkin taitaa olla taitolaji. Mulla henk koht vaikka olis platinasta tehdyt öölinssit, 500 hv, superliimarenkaat, niin ei auta hedari_1
Kyllä se perseessä pitää olla jonkinlainen anturi joka kertoo miten pyörää viedään ja miten se käyttäytyy.
Ja kun se pyörä piru tietää kuka siellä päällä istuu. Meillä kun on hevonen millä vaimo hyppää vaikka Hiacen yli, mutta minä samalla hevosella kakkosnelosen yli ja sekin lappeellaan.
Täytyy ottaa Jarskat ja vetää simaa ja rusinoita, syleskellä niitä ympäriinsä ja miettiä.....

RReeniä vaan. Wehnähän sano viikonloppuna kurssilla monta kertaa, että mikään ei estä teitä ajamasta rataennätystä!!! Ens kerralla sit. Ja ota ne helevatan sutimisen-, ja keulimisenestot pois. Näin mennään siiten stoppie_gif. Ja se ykkösmutkakin, miksei se mene takapyörällä sekin samaan syssyyn. Yhden renkaan tekniikalla nääs.

Los Satsumas

Eipä omatkaan vappuajelut ihan niin kulkenu ku olis halunnu ja pyöräkin päätti alkaa vittuilemaan. No nyt on onneks vasta toukokuu, onpa koko kesä aikaa reenailla. Jos nyt sais ton paskan ekaks käymään kaikilla pytyillä :(

Powered by EzPortal