Istuin ratapyörään.

Aloittaja Fasu, 03.05.12 - klo:20:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 22.04.14 - klo:21:00
ois pitäny sillon talvella tehä ajan kans niinkö alunperin oli puhe.
Ei kukaa hullu sillon mitää tee.
TJ8 ja kaikki tekemättä...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

marko_

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.04.14 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 22.04.14 - klo:21:00
ois pitäny sillon talvella tehä ajan kans niinkö alunperin oli puhe.
Ei kukaa hullu sillon mitää tee.
TJ8 ja kaikki tekemättä...

Nii-i, hullut on talvet latauksilla.

Vähän jännittää lähteekö korokepala vielä irti tuosta takakatteesta..

wbaum

Mitä tuolla penkin reilulla korkeudella haetaan? Itse kylmäistuskelin ja tein niin ohuen istuimen kuin kuidun päälle kuin pystyin, varmaan sen puolisen senttiä keskeltä kun kuitu on satulanmallinen.

Nytkin tuntuu että pitäisi tappeja ja vaihdekiksiä nostaa kun en oikeelle kantatessa mitenkään yletä polkeen isompaa.

marko_

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.04.14 - klo:22:04
Mitä tuolla penkin reilulla korkeudella haetaan? Itse kylmä istuskelin ja tein niin ohuen istuimen kuin kuidun päälle kuin pystyin, varmaan sen puolisen senttiä keskeltä kun kuitu on satulanmallinen.

Teen muutoksen sen takia että polvikulmasta tulee lievempi.

T1mppa

22.04.14 - klo:22:44 #49 Viimeisin muokkaus: 22.04.14 - klo:22:51 käyttäjältä T1mppa
Melko pyörä- ja kuskikohtaista, tarvitseeko nostaa penkkiä.
Itselleni tulossa jossain vaiheessa myös koroke ja syy on täysin sama kuin Markolla. Nyt ajoasento on kuin sammakolla ja jaloissa ei kierrä pitkillä seteillä veri kunnolla.

marko_

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 22.04.14 - klo:18:49
Penkin korotus proggis  innocent_1

Alkaa valmistua.
Mitä ootte mieltä pitääkö tuo päällystää kokonaan solukumilla?





murmela

Jos joku miettii mitä talvella vois harrastaa, niin esim satulan muokkaus vois olla yks.
Liitteenä Hondan inssien näkemys; sillon kun ei tarvitse yrittää tehdä tavikselle myytävää pyörää, vaan tarkotus on tehdä tykki joka Toimii.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Ja jos joku löytää ylhäältäpäin otetun kuvan tämän vuoden YZR-M1:stä, niin siit voi funtsii sen satulan yhteyttä Lorenzon tän vuoden ajoasentoon. Joka on "kopioitu" Markeesin viime vuoden tyylistä, mutta viety vielä enemmän äärimmäisyyksiin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

10.09.15 - klo:14:01 #53 Viimeisin muokkaus: 10.09.15 - klo:14:03 käyttäjältä wbaum
Tsuppaidui. Elikkäs, tankinkorkista taaksepäin tulee omaa, joskin osaksi apinoitua, designia. Saa nähdä. Topcoattia ei viel kehdannu ostaa, jos projektista tulee horror.

kuitua on sitä sekalaista kuitua ja sitten kangasmaista. Molemmat kai aika ohutta versiota.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.15 - klo:14:01
Tsuppaidui. Elikkäs, tankinkorkista taaksepäin tulee omaa, joskin osaksi apinoitua, designia. Saa nähdä. Topcoattia ei viel kehdannu ostaa, jos projektista tulee horror.

kuitua on sitä sekalaista kuitua ja sitten kangasmaista. Molemmat kai aika ohutta versiota.
Kannattaa käyttää pelkästään kangasta. Oikein tiukkoihin mutkiin ohutta esim 80gr, kaareviin muotoihin 150-200 gr, ja suoriin pintoihin jos paksuutta haluaa niin 400 gr. Toi 400 ei käytännössä taivu mihinkään muotoihin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

10.09.15 - klo:15:22 #55 Viimeisin muokkaus: 10.09.15 - klo:15:34 käyttäjältä wbaum
Pitää viel miettiä lähtiskö ensin tekeen muottia vai lähtiskö vääntään lopullista suoraan... Tulee siis tankkipatti, istuin ja koko peräkate. Tosin lopullisesta vois sitten ottaa muotin ennenku mopo menee katolleen taas. Ja jo tankkipattiin tulee sen verran muotoa että voi olla irroitus muotista hankala.

Pienessä harkinnassa tekiskö yhtänäisen katteen perästä tankkikuoren kanssa. Semmonen reilun metrin puikula tulis.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.15 - klo:15:22
Pitää viel miettiä lähtiskö ensin tekeen muottia vai lähtiskö vääntään lopullista suoraan... Tulee siis tankkipatti, istuin ja koko peräkate. Tosin lopullisesta vois sitten ottaa muotin ennenku mopo menee katolleen taas. Ja jo tankkipattiin tulee sen verran muotoa että voi olla irroitus muotista hankala.

Pienessä harkinnassa tekiskö yhtänäisen katteen perästä tankkikuoren kanssa. Semmonen reilun metrin puikula tulis.
Nyt kun kerran alat tekemään niin eikös tosta samalla kertaa syntys itsekantava monokokki, joka korvais koko takahäkin? :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Tee siitä tankkipatista pehmeä. Prkele vieläki kassit sinisenä tuon Murmelan kuitupatin takia :P

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.15 - klo:14:01
Tsuppaidui. Elikkäs, tankinkorkista taaksepäin tulee omaa, joskin osaksi apinoitua, designia. Saa nähdä. Topcoattia ei viel kehdannu ostaa, jos projektista tulee horror.

kuitua on sitä sekalaista kuitua ja sitten kangasmaista. Molemmat kai aika ohutta versiota.

Juisella saatto viä yks tankkipatti olla, kannattaa ainaki kysyä, ettet ihan turhaan tee uutta?

Meikäläiselle se patti ei ainakaan sopinu yhtään.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.15 - klo:15:22
Pitää viel miettiä lähtiskö ensin tekeen muottia vai lähtiskö vääntään lopullista suoraan... Tulee siis tankkipatti, istuin ja koko peräkate. Tosin lopullisesta vois sitten ottaa muotin ennenku mopo menee katolleen taas. Ja jo tankkipattiin tulee sen verran muotoa että voi olla irroitus muotista hankala.

Pienessä harkinnassa tekiskö yhtänäisen katteen perästä tankkikuoren kanssa. Semmonen reilun metrin puikula tulis.
Jos hifistellä haluut, nii tee siihen muottiin useampi osa jolloin voit purkaa sen muotin osissa siitä valmiin ympäriltä. Ei se vaadi ku vähä puulistaa ja ruuvia ja pulttia esim.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal