Aika körököröä pitää ajaa jos tuplaa ton kierrosmäärän. Ymmärtääkseni meinasit kuitenkin ajaa ihan kovaakin tällä kaudella. Enkä kyllä usko, että alustalla saa 100 kiekkaa lisää jos lähtökohta on tontilla. Toki ton 100 kiekkaa saa helposti pois ruuvaamalla alustan pieleen. Jos 250 kierrosta saat täyteen yhdellä takasella Alastaron alle 1.25 kyydillä niin pitää hattua nostaa.
Jaha, nyt ruvetaan ajaan jo 1:24:sta, ok. Oishan se mulle kevyt perus-nolla-vauhti jos enkka ois siel 1:22 puolella. Mulla kun noi helpot sekunnit on edelleen jarrussa, jarrun ajolinjassa/ ajolinjassa, niin kyl mä väittäisin että mun mummoavauksilla vetelisin sit sen 250 kiekkaa alastaroo MS5:lla kellon tikittäessä alle 1:25:ttä. Sitä ootellessa. :]
Hetki piti odotella. Jos vaan kelit ja ratapäivät osuu sopivasti kohilleen, niin taidampa tänä (2019) keväänä kokeilla, montako sataa kierrosta pystyn vetämään alastaroa MS5 takasella (kirjaimellisesti kankaille /antaa DTC:n hoitaa...) vauhdilla alle 1:25, nyt kun perusvauhti on jotain 1:22.
Hyvää liukastelua, yritä pitää kumipuoli alaspäin.
Ajakko 205 vai 195 kumilla?
Onneks DTC hoitaa ton perän. Ollu lähinnä keulan pidon kans ongelmia ku sen kans pääsee ihan itte omilla käsillä sähläämään huonolla menestyksellä.
205 tai 195, ei oo nii välii; kumpaa ny vaan sattuu halvemmalla saamaan siinä vaiheessa kun kortti ei oo enää punasella.
Tai voipi jopa olla että mulla on yks ihan korkkaamaton vanha vitonen varastossa tai sit vanteella yhen setin ajettu.

Tosiaanki ainoo ongelma voi olla se ett jos kelit on liian lämpimät tolle vitoselle, niin se sulaa silmissä muutamalla setillä. Jos taas on sopivan viileetä, niin se ei kulu ollenkaan.