Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 10.07.18 - klo:08:28
Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 10.07.18 - klo:06:51
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 08.07.18 - klo:22:36Mitähän tarvitaan 1.35 saavuttamiseksi?
Vakio Hayabusa katurenkailla katupaineilla.

Etkö sä ajanut tuota vauhtia kakspäällä? Tasavertaisuuden nimissä menet busalla Orgin kerhokisaan. Kilpurilla on liian ylivoimaa.
Ei menny 1:35 kakspäällä..... kakspäällä paras oli 1:35.5 ... ykspäällä meni 1:32
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

JiiPee66

Alastaron päivitystä.
1.24.43 sitten tuli lipat...🙁

Nitrous

Alastaro 1.21.9 (2018)
Botnia lyhyt 1.10.9 (2018)
Botnia pitkä 1.44.x (2015)
Kemora 1.11.x (2018)
Motopark 1.28.0 (2016)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.07.18 - klo:09:03Kemora 1.11.x (2018)
Gratz! Kova aika! hel***ti ku sylettää ku ei päässy ite testaamaan paljo ois Kemoralla menny nyt ku oppi ees jotenki ajamaan. Itellä vieläki se kädetön 15.2 siellä kummittelemassa :)

Oliko miten consistent tossa 1.11.x alueella?
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 16.07.18 - klo:19:44
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.07.18 - klo:09:03Kemora 1.11.x (2018)
Gratz! Kova aika! hel***ti ku sylettää ku ei päässy ite testaamaan paljo ois Kemoralla menny nyt ku oppi ees jotenki ajamaan. Itellä vieläki se kädetön 15.2 siellä kummittelemassa :)

Oliko miten consistent tossa 1.11.x alueella?
Olin mä tuolla jo pari vuotta sitten menny 1.11.6. Tän vuotinen 11 on arvio/käsikello, mut suht tasasta 11-12 kierrosta pysty ajamaan vaikka ohitettavaa oli. Tyytyväisempi oon tosta Alastarosta. Perus höntsävauhti 1.22.5 huitteilla. Ois ollu kerhokisassa kiva kokeilla mitä sitä pääsee vähän rypistämällä, mutta piti jättää kesken ekan kiekan jälkeen, kun takanen ei ollu kunnolla vanteella.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

PrivateeR

Eli meidän makkara-kalja haaste on best lap vertailussa tilanteessa 2-2 :)
Sä viet Motoparkissa ja Kemorassa, mulla oli parempi noteeraus Alastaro ja Botnia short.

Ens keväänä sit jatketaan :) Tosin sä olet jo A-sarjassa sillon :(
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 16.07.18 - klo:21:07
Eli meidän makkara-kalja haaste on best lap vertailussa tilanteessa 2-2 :)
Sä viet Motoparkissa ja Kemorassa, mulla oli parempi noteeraus Alastaro ja Botnia short.

Ens keväänä sit jatketaan :) Tosin sä olet jo A-sarjassa sillon :(
Toivottavasti ens kesänä A/B jako on jo poistunu ja kaikki ajaa samoista pisteistä.

P.S. Kyl kisassa Alastaroon matala 1.20 pitäs olla ihan tehtävissä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.07.18 - klo:21:14P.S. Kyl kisassa Alastaroon matala 1.20 pitäs olla ihan tehtävissä.
Miksi kisassa? Miksei harkoissa saa ajaa kovaa?

Iha taatusti menee 1:20 helposti ku kesäkuun alussa meni 1:21.4 täysin revityllä eturenkaalla... siis kirjaimellisesti revityllä.... Nakin reunat näytti siltä ku ois juustohöylällä vedetty sentti pois.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 16.07.18 - klo:23:50
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.07.18 - klo:21:14P.S. Kyl kisassa Alastaroon matala 1.20 pitäs olla ihan tehtävissä.
Miksi kisassa? Miksei harkoissa saa ajaa kovaa?

Iha taatusti menee 1:20 helposti ku kesäkuun alussa meni 1:21.4 täysin revityllä eturenkaalla... siis kirjaimellisesti revityllä.... Nakin reunat näytti siltä ku ois juustohöylällä vedetty sentti pois.
Jostain syystä kisassa menee aina kovempaa. Ei vissiin oo treeneissä tarvetta puristaa sitä viimestä metriä jarrumerkistä jne.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Peksu

Lainaus käyttäjältä: Peksu - 05.07.16 - klo:23:12
Ei oo hetkeen kukaan teitä vetomiehiä hitaampi laitellu aikoja, niin kunnostaudunpa asiassa itse :D

Kemora 1:30.41
Alastaro 1:40.32

Ehkä tässä onkin vielä toivoa oppia ajamaan joskus. ::)

Ajamaan oppimisesta en tiedä, mutta jostain on kello tykännyt sittemmin.

Kemora 1:24.03 (2017, kerhokisassa)
Alastaro 1:33.01 (2018, niin ikään kerhokisassa :) )

PrivateeR

Jos on ihan katupyörä katurenkailla, ni Alastarolla 1:33 on todella hyvä kierros!
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

habbax



Lainaus käyttäjältä: habbax - 02.07.18 - klo:23:50
Alastaro: 1:23.02
Motopark: 1:40.jotain
Kemora: 1:13.38

Ja Kemorassa näköjään vähän tippu aika. 1:12.88

teemuki

Tänään Alastaro 1:27.1 - nyt on hyvä fiiwis.

Haba

Alastaroon parannusta 1.24.34 vieläkin paljon parannettavaa. Jarrulle menen aivan liian aikasin. Liekö sit vanha tottumus vai mikä. Tälle kesälle tuli vasta hommattua toi brembon pääsylkkä ja ennen tullut ajettua monta vuotta tolla 2003 mallin suzukin orkkis sylkällä. Meinaa olla vähän liikaa selkärangassa toi jarrujen varominen.

habbax

Päivitetään kun tuli botniallakin pyörittyä:

Alastaro: 1:23.02
Motopark: 1:40.jotain
Kemora: 1:12.88
Botnia (pitkä): 1:45.49


Powered by EzPortal