Ainut mikä vi***taa tuota enemmän on se, että kaataa kaverin mopon silloin kun ajelee varman päälle.
Totta. Silti lähihitoriaan kun katsellaan, ollaan varmaankin samaa mieltä, että minä kun ajan murmelan kanssa vuorotellen setit kirkkovenemopolla koko loppukesän, kustannukset kaudella putoaa murto-osaan edellisestä.
Sopii mulle kyl. 
Enkä mä aja varman päälle. Opin sen viime kesänä ku kippasin kiulun kahvilanmutkaan; 40kmh, kaasu 4%. Sen jälkeen en oo ajanu varman päälle.
Varman päälle jos ajellaan tuon näköisellä mopolla, ei kyllä enää variksetkaan naura. Tahallaan ei kaatuilla, mutta niin kauan kun saat oman mopon kuntoon, ja annat teknistä apua, saat kyllä laittaa kierrosennätyksesi paremmaks päivä päivältä.
Kannattaa muuten sitten etukäteen sopia, että mitä tehdään jos mopo lipsahtaa paaliin. Eli joko kauppahinta valmiiksi molemmille tietoon tai sitten sopimus, että korjataan vastaavaan kuntoon. Vaikka kaverin mopo onkin kyseessä niin tuo helpottaa asioita sen mahdollisen totaalituhon sattuessa.
Pelin säännöt ovat selvät sekä meidän, että vakuutusyhtiö Ifin kesken. Ei tarvitse huolehtia katsomon puolella kenenkään.
Murmela on tehnyt jo vähintään parin täyden työpäivän verran töitä meidän mopojen kanssa, ja on vähintäänkin kohtuullista, että hän saa ajella vastavuoroisesti buimurilla, silloin kun ehtii samoille ratapäiville, kunnes saa oman moponsa läjään.
Edit: Mopo kilvellinen, ja voimassa ratakasko, joka jättää artistin maksettavaksi 20%, ja loput tulee tilille mahdollisen vahinkoilmoituksen jälkeen.