Paras aikasi per rata

Aloittaja jarska, 03.02.12 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 19.03.12 - klo:15:51
Lainaus käyttäjältä: Kuulapää - 16.03.12 - klo:00:00
Ahvenisto 1.32 korkeeta
Alastaro 1.31
Botniaring pari kautta sitten 1.24 luokkaa
Motoparkissa alle kaksi minuuttia
Kemora 1.17,6

Noihin aikoihin kun tänä kesänä pääsisin, niin olisi oikein tyytyväinen. Samanlaisella pyörällä ajelen kuin sinä, -99 R6:lla  peukku_1

Mahdollisuudet ehkä hieman paranee päästä edes lähelle noita aikoja, nyt kun alla on vanhan Jammuparan tilalla -11 10R Kawa  confused_thinking
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Wper

16.05.12 - klo:23:15 #46 Viimeisin muokkaus: 17.05.12 - klo:01:48 käyttäjältä Wper
elämäni ensimmäinen racechronolla mitatuista ajoista paras oli kemorassa tänään 1.19.7  aikaisemmin en saanut tuota racechronoa toimiin. PetsuZX autto kädetöntä ja laitto ajanotto vermeet kuntoon. :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Wper - 16.05.12 - klo:23:15
elämäni ensimmäinen racechronolla mitatuista ajoista paras oli kemorassa tänään 1.19.7  aikaisemmin en saanut tuota racechronoa toimiin. PetsuZX autto kädetöntä ja laitto ajanotto vermeet kuntoon. :)

Katos vaan, sähän alat päästä jo hyvään vauhtiin, ei näköjään auta jäädä pois Kemoran keikoilta.  respekt_1

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: Wper - 16.05.12 - klo:23:15
elämäni ensimmäinen racechronolla mitatuista ajoista paras oli kemorassa tänään 1.19.7  aikaisemmin en saanut tuota racechronoa toimiin. PetsuZX autto kädetöntä ja laitto ajanotto vermeet kuntoon. :)

Kukas laittais minun vermeet kuntoon :) ja siinä oli jo ajamisen meininki kun varikolta seuras  bike_leaning

Wper

Kerkesithän sä 3settiä ajamaan ilman ongelmia..  airrev_1
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

rranta

Pito ongelmista huolimatta johon varmasti ite olin pääsyyllinen ::) sain vähän aikaa parannettua Kemorasa. Harmitti ku PetsuZX pöläytti ohi ja suoraa varikolle. Mua harmitti ku ois ny tullu vetämään niin ois nähäny etes pari mutkaa jos ois pysyny etes hetken peräsä. Minä oon kyllä niin onneton ajamaan etten sitten hetkesä pysty vauhtia nostaan. Jospa se siitä pikkuhilijaa. Varikolla kuulin sitten Petsun varikolle tulon syyn - teknistä ongelmaa... Päivän paras 1.17.8

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: rranta - 17.05.12 - klo:09:52
Pito ongelmista huolimatta johon varmasti ite olin pääsyyllinen ::) sain vähän aikaa parannettua Kemorasa. Harmitti ku PetsuZX pöläytti ohi ja suoraa varikolle. Mua harmitti ku ois ny tullu vetämään niin ois nähäny etes pari mutkaa jos ois pysyny etes hetken peräsä. Minä oon kyllä niin onneton ajamaan etten sitten hetkesä pysty vauhtia nostaan. Jospa se siitä pikkuhilijaa. Varikolla kuulin sitten Petsun varikolle tulon syyn - teknistä ongelmaa... Päivän paras 1.17.8

No tuolla 1.17.8 ajalla olis mennyt vetohommat toisin päin :)

rranta

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 17.05.12 - klo:10:15
Lainaus käyttäjältä: rranta - 17.05.12 - klo:09:52
Pito ongelmista huolimatta johon varmasti ite olin pääsyyllinen ::) sain vähän aikaa parannettua Kemorasa. Harmitti ku PetsuZX pöläytti ohi ja suoraa varikolle. Mua harmitti ku ois ny tullu vetämään niin ois nähäny etes pari mutkaa jos ois pysyny etes hetken peräsä. Minä oon kyllä niin onneton ajamaan etten sitten hetkesä pysty vauhtia nostaan. Jospa se siitä pikkuhilijaa. Varikolla kuulin sitten Petsun varikolle tulon syyn - teknistä ongelmaa... Päivän paras 1.17.8

No tuolla 1.17.8 ajalla olis mennyt vetohommat toisin päin :)

No se tuli ihan tuurilla ja vahingosa. Oikia tahti on jottain ihan muuta, vaikkakin joku on joskus sanonu ettei huonoja suorituksia kannata harijotella. Silti näin alaku kesästä pittää ajaa tasasta puuduttavaaki, ku ei kestä kunto, jospa sitä sillain tulis. Kyllä tännään tuntuu kaikki ajoasento virheet ruojosa. Rentoutta pitäs oppia. Ens viikolla jos ei saja. airrev_1

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.02.12 - klo:21:00
Appara: En kellota aikaa Apparalla
Alastaro: 1:27.9
Botniaring: 1:20.x (Viime keväänä kesän eka ratapäivä ja ainut kerta ko. radalla)
Kemora: 1:14.2
Motopark: ? (Jotain 1:35-1:40 väliin, oma ajanotto ei toiminut, 2-päivää ko. radalla.)

Päivitetäänpä näitä nyt kun on pari päivää alla tälle kaudelle:
Alastaro 1:26.4
Kemora 1:13.5
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Jumaleisson tuota Nitrousta, ajat senkus paranoo kovaa tahtia, mä haluun koulutusta sulta ja äkkii!! bike_leaning :D

APRR

Itelläni ollut taskunauris mukana vain parilla kertaa ja näin se näytti:

Alastaro   1:27:60
Ahvenisto 1:29:00

Rautaisella 10 ratapäivän kokemuksella painetaan eteenpäin. Sunnuntaina sitten päivä nro. 11 Motoparkissa.  03Biker
Kaikki mikä pärisee ja kulkee eteenpäin on kivaa.

rranta

Tänään päivä Kemorasa 1.16.84 oli paras. Hieno keli ja reissu.

APRR

No tänään pääsi ekan kerran ajamaan Motoparkkia niin ettei vehkeet hajoa 2 kierroksen jälkeen..   Tai no.. Transitin kytkimen työsylinteri alkoi aamulla vuotaa ku seula, mutta ahkerasti kytkintä pumpaten päästiin Parkkiin ja takas :D

Neljä settiä tuli ajettua ja käteen jäi 1:33,60  03Biker
Kaikki mikä pärisee ja kulkee eteenpäin on kivaa.

poutis

Tänään Botnian kisassa tuli aika 1,12,098. Sijoitus seitsemäs ja kiitos taas paskalle lähdölle. Joutui taas raivoomaan kun lähtö meni persiilleen ja muutama viuhui ohi. Kärki pääsi taas karkuun hedari_1

Oli se silti pirun hauskaa vääntää 03Biker
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Pete

Ahvenistoa tulee Hämeenlinnalaisena kierrettyä noin 5 ratapäivää kesässä, enempi pitäis keritä. Alastarossa olen ollut muistaakseni kaikkiaan 5 kertaa, muilla radoilla yhden vajaan ratapäivän.

Ahvenisto 1.32,8 tämän vuoden ekalta ja toistaiseksi ainoalta ratapäivältä toukokuussa, eka kerta lämppäreillä ja seosrenkailla.
1.33,4 tuli viime kesänä ajettua katurenkailla.
Alastaro 1.36,4 ennätys vuodelta 2011, jos tämän saisi tuonne Ahveniston aikojen nurkille tänä kesänä niin olisin tyytyväinen.
Kemora 1.27,6 39 kierrosta tuli kierrettyä viime kesänä, jos tänä kesänä pääsisi toistamiseen. Kiva rata.
Botniaring 1.25,1 vuonna 2010 19 kierrosta ehti kiertää ennen kuin sade lopetti ajot
Motoparkissa ainoan kerran vuonna 2007 Z750 Kawalla eikä tullut silloin aikoja otettua. Viikon päästä pitäisi tänne päästä koittamaan.

Kaikki ajat ajettu CBR600rr:llä.

Powered by EzPortal